What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:39

winnitou schreef:
heb het idee dat ik morgen super veel tijd heb.
de hele dag werken en dan Rowan bij de NSO ophalen, naar huis, eten (gaan weer voor oranje voedsel) en dan hoeven we pas om half negen klaar te zitten voor het voetbal. Rowan mag opblijven en heb beloofd dat ik de frituurpan (passen net 2 kroketten te gelijk in) aan zal zetten. Dus lekker bitterballen e.d. tijdens het voetbal wegwerken

Ik ga denk ik maar lekker rijden tijdens de voetbal, waarschijnlijk is het dan niet zo druk !!!

Vanmiddag was het echt errug warm.
Dus morgen toch maar gewoon in de avond rijden. Is voor No wellicht wat lekkerder.

ATE

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:43

ik ga morgen wer lekker voetbal kijken joepieeeeeeeeeeeeee vind het echt leuk om te kijken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:44

xan schreef:
winnitou schreef:
heb het idee dat ik morgen super veel tijd heb.
de hele dag werken en dan Rowan bij de NSO ophalen, naar huis, eten (gaan weer voor oranje voedsel) en dan hoeven we pas om half negen klaar te zitten voor het voetbal. Rowan mag opblijven en heb beloofd dat ik de frituurpan (passen net 2 kroketten te gelijk in) aan zal zetten. Dus lekker bitterballen e.d. tijdens het voetbal wegwerken

Ik ga denk ik maar lekker rijden tijdens de voetbal, waarschijnlijk is het dan niet zo druk !!!

Vanmiddag was het echt errug warm.
Dus morgen toch maar gewoon in de avond rijden. Is voor No wellicht wat lekkerder.

Weet je het zeker. zitten ze in de kantine te kijken met toeters en vuvu.... en NONO lekker aan de kletter. Heb het jaren geleden ook eens mee gemaakt.....geen les, wel kunnen vrijrijden , lekker rustig,,,, ja dat hadden we gedacht werd een rondje ziekenhuis. Kanu ging aan de kletter bij het horen van de toeters. Heeft een half uur geduurd voordat ie weer een beetje rustig was, Grardus had hem met zijn hoofd de spanten laten voelen, beest was echt helemaal gesjoffeld. En ik liep daarna met mijn arm in een mitella

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:44

heeeeeeeeeee rockoo paarden stonden er weer rustig bij dat ik uit werk kwam

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:45

ATE schreef:
ik ga morgen wer lekker voetbal kijken joepieeeeeeeeeeeeee vind het echt leuk om te kijken

ik vind het ook leuk om te kijken maar ook vooral met Rowan erbij die helemaal opgaat in de wedstrijd er 'snachts van droomt en hele verhalen in zijn slaap heeft (oa over de foute beslissing van de scheidsrechter)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:46

winnitou schreef:
ATE schreef:

ik vind het ook leuk om te kijken maar ook vooral met Rowan erbij die helemaal opgaat in de wedstrijd er 'snachts van droomt en hele verhalen in zijn slaap heeft (oa over de foute beslissing van de scheidsrechter)

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor hem al dromen :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:47

Rowan moet volgende week Woensdag om 13.00 uur afzwemmen voor zijn snorkelbrevet. Daarna komen nog de snorkeldiploma's A B en C. Ze weten het wel te verzinnen. Maar ik ben blij voor hem dat hij zijn afzwembriefje gisteren gekregen heeft.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:49

ATE schreef:
winnitou schreef:

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor hem al dromen :D

hij mag dus niet bij mij in bed slapen morgen, anders heb ik helemaal geen nacht rust. (hij ligt nu ook zonder protest in zijn eigen bed)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:51

ach ook wel gezellie dat hij bij je slaapt linda doet dat al jaren
soms krijg ik haar in eigen bed maar dan sluipt ze snachts toch weer na mij
denk zelf dan maar zal wel over zijn als ze 18 is hahahahahah

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:52

winnitou schreef:
Rowan moet volgende week Woensdag om 13.00 uur afzwemmen voor zijn snorkelbrevet. Daarna komen nog de snorkeldiploma's A B en C. Ze weten het wel te verzinnen. Maar ik ben blij voor hem dat hij zijn afzwembriefje gisteren gekregen heeft.

wel leuk dat hij wil doen meiden van mij waren blij dat ze niet meer hoefde te zwemmen na a b c

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 21:55

Hallo allemaal :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 21:56

Is het niet zo dat ze alleen gaan BBQen zaterdag en dat van die stoelendans enz. verplaatst wordt naar September??? Wist wel dat die activiteiten niet door gingen.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 23-06-10 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:57

ATE schreef:
ach ook wel gezellie dat hij bij je slaapt linda doet dat al jaren
soms krijg ik haar in eigen bed maar dan sluipt ze snachts toch weer na mij
denk zelf dan maar zal wel over zijn als ze 18 is hahahahahah

Hebben er afspraken over. Na een weekend bij zijn vader mag ie bij mij en in het weekend een nacht. En daarnaast sluipt er wel eens een nachtje bij hoor. Hij valt in mijn bed vele sneller in slaap en dan heb ik niet altijd fut om hem naar zijn eigen bed te brengen als ik naar bed ga. Maar als hij zijn ik voetbal ook in mijn dromen periode heeft dan mag ie lekker naar zijn eigen bed, vind de blauwe plekken nl niet zo fijn.
Rowan kruipt 's morgens wel altijd bij mij in bed voordat we er uit moeten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:58

Rowan had wel een oplossing bedacht om bij mama te slapen en dat ik dan geen last had van zijn getrap.
boven het grote bed een hoogslaper waar hij in slaapt. kan ie 's morgens zo bij mij in bed duiken (letterlijk). En dan had hij in de andere kamer ruimte omte voetballen...ja droom maar lekker verder

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:59

LIQUITA schreef:
Is het niet zo dat ze alleen gaan BBQen zaterdag en dat van die stoelendans enz. verplaatst wordt naar September??? Wist wel dat die activiteiten niet door gingen.

geen idee

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:59

LIQUITA schreef:

in iedergeval weer duidelijkheid al-om

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 22:01

Hahaha...lekker op z'n Veldt's.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:01

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:

in iedergeval weer duidelijkheid al-om

echt veldt :D :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:02

LIQUITA schreef:
Hahaha...lekker op z'n Veldt's.

2.10

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:02

hee die heb ik trouwens al heel lang niet gezien meelen heeft ze genoeg van ons??

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 22:05

Vanavond op m'n werk is er een zuurstof-bommetje op m'n grote teen (nagel) gevallen. Dat deed ontzettend veel pijn, dacht even dat ik flauw ging vallen %) . Ben meteen met m'n voet onder de koude kraan gegaan. Er zit een scheurtje in m'n nagelriem en dat blijft maar bloeden. Nagel wordt al aardig blauw >;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 22:08

LIQUITA schreef:
Vanavond op m'n werk is er een zuurstof-bommetje op m'n grote teen (nagel) gevallen. Dat deed ontzettend veel pijn, dacht even dat ik flauw ging vallen %) . Ben meteen met m'n voet onder de koude kraan gegaan. Er zit een scheurtje in m'n nagelriem en dat blijft maar bloeden. Nagel wordt al aardig blauw >;)
Had vandaag weer voor het eerst m'n birkenstock slippers aan i.v.m. de warmte, had beter m'n nep crocks aan kunnen houden, hahahaha.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:08

LIQUITA schreef:

auwwwwwwwwwwwwwwwwwww kusje op gekregen ??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:09

ATE schreef:
hee die heb ik trouwens al heel lang niet gezien meelen heeft ze genoeg van ons??

ja voor al van jou...grapje.... die heeft helemaal geen tijd meer joh, helemaal into the klaverjassen, zelfs bookworm is volgens mij een beetje over

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 22:10

winnitou schreef:
ATE schreef:

ja voor al van jou...grapje.... die heeft helemaal geen tijd meer joh, helemaal into the klaverjassen, zelfs bookworm is volgens mij een beetje over

ook leuk kaarten doet ze via de pc??????????
p.s kan me voorstellen hoor dat ze genoeg van mij heeft :D :D :D :D