Ik start ook bijna nooit dressuur, geen tijd voor met al dat crossen In het naseizoen wil ik maar een paar crossen rijden, en me dan weer lekker springen en dressuren! Daar verheug ik me ook al op. Crossen vind ik natuurlijk het leukst, maar dat gaat momenteel niet zo.
Ik weet het echt niet meer. Vandaag heb ik een oefenparcoursje gereden in de buurt. Toen ging ze er weer ouderwets voor. Heb alleen maar zitten remmen. Dus ik weet het echt niet. - Iets medisch? - Geen zin? - Geen vertrouwen? Ik zou het echt niet weten!
hmm wat vreemd. Misschien is wat 'afwisseling' in de vorm van gewone spring- en dressuurwedstrijden wel goed voor haar. Dat doorvreekt je patroon toch weer.
Tja, om dat eerste te onderzoeken (en uit te sluiten) zou je haar eens even helemaal na moeten laten kijken(fysio oid) Echter denk ik niet dat het iets medisch is en dat ze 'gewoon' geen zin heeft om te werken dan...
Morgen komt een Happy Athlete masseur. De fysio heeft haar vorige week nog gezien. En woensdag gaan we naar de DA. Daarna is het wel weer klaar met de check up denk ik zo. Het is idd een kwestie van uitsluiten. Maar ik zou het mezelf nooooit vergeven als ik haar nu zou (laten) doorpakken, en het blijkt achteraf toch iets te zijn..
Jetske
Geplaatst: 04-07-10 22:34
ladyisabelle schreef:
T is wel echt een schatje hé
Zal ik doen Jill Moet je hem nog wel even beleren
Dat doet wel even in dat weekje, toch jill ?!
Jill_
Geplaatst: 04-07-10 22:35
Precies, zo gebeurd joh, aan het eind van de week is hij kuikenmak
Apart dat ze nu wel braaf was Shanouk, staat er dan misschien te veel druk op op wedstrijd ofzo?
Ik heb het springen/crossen voorlopig echt op zijspoor gezet, zou ook echt niet weten of ik dat nog met die van mij ga doen uiteindelijk.. Crossles vind ik wel erg leuk elke week, en zij ook, maar de springwedstrijd/vreemd terein crossen gaf zoveel spanning, stress en teleurstelling.. eerst maar zorgen dat ze met dressuurwedstrijd helemaal ontspannen blijft..