Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:LIQUITA schreef:Wij hadden de 1e prijs
Super, die was ook wel verdiend hoor.
Ik heb niet alles kunnen zien, (ook niet van de anderen) maar dat
van jullie was inderdaad heel veel gelijk.
Gefeliciteerd
. 

meelen schreef:ATE schreef:agnes kwam met shadow voorbij gipsy om shadow op stal te zetten
nadine was bezig om de bandage s van gipsy te halen shadow wou gipsy een trap geven maar die kwam op nadine gelukkig niet een volle trap anders was het anders afgelopen
ik heb wel kunnen rijden had dat namelijk al gedaan
we zijn tweede geworden en hebben de orginaletijdprijs gewonnen
dus eindelijk een prijs winnen en die niet hebben kunnen ontvangen hahahahahhahahahahha
Gelukkig is het redelijk goed afgelopen.
Zijn er ook foto's gemaakt die hier geplaatst kunnen worden van de kür?
xan schreef:Ate, ik vond jullie echt ontzettend leuk.
Jullie hebben ontzettend jullie best gedaan, en natuurlijk fantastisch dat jullie ook de originaliteitsprijs hebben gewonnen.
(de hoeveelste keer is dat al voor jou ??)
En die legging van jullie was helemaal super![]()
En uiteraard de paarden met die mooie extensions.
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Jeetje Ate,schrikken joh,sterkte gewenst.Hoe heeft ze de nacht geslapen.
ze heeft prima geslapen denk dus ook niet dat ze echt een hersenschudding heeft ze heeft geen hooft pijn
ze mag lekker ff thuis blijven iets wat ze niet echt heel erg vind hahahahahahahahahahhaha
winnitou schreef:Tytje schreef:
Ik vond het geweldig om te doen!! Zeer leerzaam ook, omdat je de paarden van bovenaf ziet, zie je alles goed gebeuren. Het gaat allemaal snel, soms wilde ik er wel een hele uitleg bijzetten, maar die tijd is er niet. De tijd vloog voorbij.
heb je weer een nieuwe hobby?!?

ATE schreef:Nicole1995 schreef:Jeetje Ate,schrikken joh,sterkte gewenst.Hoe heeft ze de nacht geslapen.
ze heeft prima geslapen denk dus ook niet dat ze echt een hersenschudding heeft ze heeft geen hooft pijn
ze mag lekker ff thuis blijven iets wat ze niet echt heel erg vind hahahahahahahahahahhaha