ben een beetje melig!!!!!! komt van die bonbons!!!!!!!!!!!
LIQUITA
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-09 19:39
_sandra schreef:
dan dus geen 10 augustus. woensdag 4 augustus kan ik ook!!!!!!!!!!
Woensdags heb ik altijd Avonddienst. Het wordt gewoon te lastig, gaan jullie gewoon. Ik heb nog geen vakantie en kan moeilijk in deze vakantieperiode een dagje vrij krijgen.
dus was ff bezig. verjaardag was gezellig. nit laat geworden en niet veel dank op. kreeg na het eten een gigi last van mn maag en deze is nog steeds niet helemaal top. maar gaat wel weer over.
_sandra
Geplaatst: 28-06-09 19:46
mntj schreef:
was al een paar dagen niet op bokt geweest en lees over het algemeen netjes bij.
alles goed met je mntj, morgen weer een lesje in het verschiet, zal het wel weer warm bij je krijgen!!! ga maar in bikini denk ik!!!! GEINTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tytje
Geplaatst: 28-06-09 19:46
Geen doorkomen aan met jullie . Ik had wedstrijd in Middenbeemster en zag Mntj en Nicole1995 nog. Ha, ha, leuk kapsel Mntj. Mijn wedstrijd ging niet goed. Voor het eerst op gras, met kalkoenen! Val was gespannen in zijn lijf, hield zijn kaken stijf op elkaar. Moeilijk hoor om dan een slangenvolte 4 bogen te moeten rijden. Mijn punten waren 177 en 171. Er is nog een hoop werk aan de winkel, maar het was ook wel weer leerzaam!