Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Kirsten_S schreef:Melis, heb je wel gelezen wat ik had gezegd? lijkt wel of je me compleet negeerde. heb er wel aandacht aan besteed, vind wel zo aardig om te zeggen wat jij er van vond? Of ben je er helemaal niet mee eens? zeg het maaar, ik word niet boos ofzo?![]()
![]()
![]()

Astor schreef:Kirsten_S schreef:Melis, heb je wel gelezen wat ik had gezegd? lijkt wel of je me compleet negeerde. heb er wel aandacht aan besteed, vind wel zo aardig om te zeggen wat jij er van vond? Of ben je er helemaal niet mee eens? zeg het maaar, ik word niet boos ofzo?![]()
![]()
![]()
Oh wijfie ik heb er denk ik helemaal over heen gelezen
Ik ga nu naar een verjaardag toe en neem morgen even goed de tijd om het te lezen en uitgebreid te antwoorden.
Vind het super lief dat je erop heb gereageert!
! 

Jane_ schreef:Thanks Kirs voor je reactie
Ja ik moet Kirs nog ff bellen want ik zou morgen gaan shooten bij der maar moet werken
Duss ik ga der ff smsje sturen
!
Valiant 

Kirsten_S schreef:Oelalaaaa mama miaaaa!!![]()
Valiant
En deze ooook! Jammer genoeg is die er niet meer
En dezeeeeee
Zag ze en dacht wow die wow.
Die van flipje is echt het uitvergroten waard
! 
fryskhynders schreef:Jane heeft rebecca in t rl gezien hé Jane
fryskhynders schreef:Jane heeft rebecca in t rl gezien hé Jane

dankje de punten waren niet top, maar ik heb lekker gereden en als ik kijk naar omstandigheden ben ik al helemaal te vreden 

Emmaa_ schreef:Ellieee hoe ging je volleybalwedstrijd?

Iriis_ schreef:Dan kun je het best voor de standaard gaan, want bij die perfect's krijg je van die lelijk plekken aan de binnen kant (slijt plekken)