Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:04

nou zeg

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:05

zo.ik ga zo naar braderie en er is een dressuurwedstrijd en springwedstrijd waar ik naar ga kijken.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:18

moge
ik heb lekker uitgeslapen

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 10:51

hee jetje .. ow echt wat grappig .. cinderella was er ook ... waarschijnlijk had pina toen net uk gezien toen was ze weer aan het flippen :o .. zielige pony heh !

maar gister heeft ze zonder uk op het land gestaan en ze was rustig dus ben helemaal blij :D ...

was je al eerder daar op stal geweest of niet?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:10

tjonge wat is het rustig hier.
Wilma heeft ook op de stal gestaan waar je nu staat Veer

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:44

zolang ik op Moon blijf stappen buiten gaat het prima! Dan vind hij het allemaal wel erg interessant, en niets is eng behalve de dingen die je kent natuurlijk :+ maar ik blijf die elke dag gewoon doorzetten! Lekker met zijn westernhoofdstelletje, lekker ontspannen aan een lange teugel rond hobbelen.. alleen nog een westernzadel nodig, die is under construction haha even verder sparen :o

vandaag met Luna naar de show geweest in schiedam, was wel leuk maar liepen wel erggg veel honden zeg, niet alleen maar staffords haha. Zelfs chihuahua's waren welkom, leuke combinatie :j hahaha.

Vanavond vroeg 't bedje in, kon vanacht niet slapen :? dus hoop dat ik vanacht 2x zo lekker slaap :D

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:07

Lay schreef:
nee ik les niet bij mike, lay is voor geen meter te rijden als ik bij hem les.. Klikt niet zo.. Helaas, want ik vind mike wel fijn.. Maar rox kan idd niet rijden met slof.. Elastiek heb ik ook aan zitten denken, die wil ik zo zie zo voor de long kopen, dus valt te proberen!

Misschien stom maar sieb was ook niet te rijden bij mike. Heeft echt wel een paar maanden geduurd voor ze normaal rustig ging luisteren. Ik heb het eerste jaar met bewondering gekeken naar mensen die gewoon normaal een volte konden galopperen.. Hihi dat kon echt niet met sieb! Ze is ook echt lang heel schrikkerig voor hem geweest, hij mocht haar niet eens aaien maar na 5 jaar doet ze het perfect bij hem!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:36

Ik wil ook meepraten! :P

Ik heb een mislukte Engelse staff.. ghehe :=

Afbeelding

En nien :D
Afbeelding

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:37

Nino is trouwens geen stafford.. ;)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:44

Assiej schreef:
zolang ik op Moon blijf stappen buiten gaat het prima! Dan vind hij het allemaal wel erg interessant, en niets is eng behalve de dingen die je kent natuurlijk :+ maar ik blijf die elke dag gewoon doorzetten! Lekker met zijn westernhoofdstelletje, lekker ontspannen aan een lange teugel rond hobbelen.. alleen nog een westernzadel nodig, die is under construction haha even verder sparen :o

ik heb nog een kunststof westernzadel te koop, incl pads en singel

Ik heb een gek paard, Ko is nl vandaag los de trailer ingelopen :+ haha maf beest :7 Hij liep al half de trailer in met afzadelen... Ga t volgende x echt proberen te filmen... haha
Ik denk dat hij tijdens rijden erg geschrokken is, want op laatste stuk ruiterpad lag een vent zich af te rukken naast t pad 8)7

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:46

Wat vraag je er voor nous? Haha nou liever een Ko die er uit zichzelf ingaat als een Moon die denkt dat hij incl. mij op zijn rug jouw trailer in moet :Y) wat een viezerik zeg, vond hij de bosjes opwindend := :r

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:50

haha is niet mijn trailer hoor, maar die van kim en piet ;)
Ko was voorheen lastig te laden, ik heb er professionele hulp bijgehad en nu wordt t dus steeds makkelijker, maar dat hij nu zo alleen in de trailer loopt, nee dat had ik nooit durven dromen!

Nog ff terugkomend op die shiatsu massage, Ko vond t heerlijk maar loste t vastzitten niet op. Als je echt denkt dat moon vastzit, zou ik idd de opties eeerst proberen die Kim al aangaf, een goede osteopaat (die tevens da is) weet ik ook nog voor je.. zij is pas voor Ko geweest en die is er weer super van opgeknapt!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:56

Ik heb trouwens ook goede ervaring met Karianne.. Alhoewel steffi der eerst had behandeld was een tweede behandeling van Karianne wel noodzakelijk. Sieb is weer beter!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:57

Binar schreef:
Ik heb een gek paard, Ko is nl vandaag los de trailer ingelopen :+ haha maf beest :7 Hij liep al half de trailer in met afzadelen... Ga t volgende x echt proberen te filmen... haha
Ik denk dat hij tijdens rijden erg geschrokken is, want op laatste stuk ruiterpad lag een vent zich af te rukken naast t pad 8)7

Gatverr damme!!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:57

potjandorie.. nog 10 posts voor een nieuwe pagina.. ik verveel me echt gigagantisch!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:58

Ik zit wat dat betreft nog wel in een dilemma wat ik nou het beste voor Moon kan doen... met opzadelen/deken omdoen doet hij altijd zijn oren in zijn nek, met aansingelen altijd bijten in de deur etc.. op zijn rug 'springen' staat hij ook niet toe, maar daarintegen vind hij opstijgen weer niet erg :? Zolang ik hem LDR rijd wat dressuur betreft gaat het wel, ontspant hij lekker en is hij makkelijk bij elkaar te rijden. Maar bij dat meisje waar ik Moon aan had verkocht, en nu van terug heb gekocht, is hij gewoon hele spiergroepen kwijt geraakt. Moon van nu en Moon van vroeger is echt een wereld van verschil :n en dat vind ik ook zo jammer voor hem.

Ik zal m'n DA eens bellen, kijken wat voor suggesties hij heeft.. Ik heb overigens Vollaers, al jarennn tevreden over :)

edit; rechts vasthouden, kaken spannen zodra er wat gevraagd word enz. het zijn allemaal factoren die luid en duidelijk duiden op een rugprobleem.. zadel ligt perfect, vorig jaar nog opgevult en heb het vorige maand nog gechecked..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:06

ik laat syb 1 x in het jaar/ half jaar na kijken omdat ze, toen ik haar kreeg, van hoofd tot staart vast zat. Ze lopen er makkelijk doorheen en ik zou sowieso een keer laten kijken. 1 x laten kijken door een osteopaat kan geen kwaad plus dat je dan weet waar je aan toe bent omdat ze anders kijken naar paarden dan de dierenarts.
Er kan trouwens maar 1 spiertje of gewricht niet lekker zitten en ze veranderen omdat het wel pijn doet.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:07

woow! het is al laat!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:08

uk was ok niet te rijden bij mike :o .. die werd erg bang van mike ... week erna als ze zijn stem hoorde was ze weer in de stress :o ..

ow lekker anous was het een lekker ding :+ :r

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:08

ik heb ook een hele fijne as .. van happy athelete moet je maar ff op hun site kijken .. zij doet alleen puur de spieren maar bij uk helpt het super goed .. :)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:09

leuke hondjes soof :D

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:10

ik zal eens kijken Veer, ik denk dat jij wel begrijpt wat ik bedoel kwa Moon, jij kent hem ook al wat langer ;)

edit; ik heb haar even gemailt, enkele onderdelen van de site deden het niet dus ik heb het verhaal uitgelegt en wacht even op een reactie. Bedankt!
Laatst bijgewerkt door Assiej op 06-09-09 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:15

wat zal ik eens eten vanavond...

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:17

Misschien moet ik eerst even gaan douche..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:17

ik ben subtiel bezig eigenlijk