Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. zielige pony heh !
...
maar ik blijf die elke dag gewoon doorzetten! Lekker met zijn westernhoofdstelletje, lekker ontspannen aan een lange teugel rond hobbelen.. alleen nog een westernzadel nodig, die is under construction haha even verder sparen
hahaha.
dus hoop dat ik vanacht 2x zo lekker slaap
Lay schreef:nee ik les niet bij mike, lay is voor geen meter te rijden als ik bij hem les.. Klikt niet zo.. Helaas, want ik vind mike wel fijn.. Maar rox kan idd niet rijden met slof.. Elastiek heb ik ook aan zitten denken, die wil ik zo zie zo voor de long kopen, dus valt te proberen!
Assiej schreef:zolang ik op Moon blijf stappen buiten gaat het prima! Dan vind hij het allemaal wel erg interessant, en niets is eng behalve de dingen die je kent natuurlijkmaar ik blijf die elke dag gewoon doorzetten! Lekker met zijn westernhoofdstelletje, lekker ontspannen aan een lange teugel rond hobbelen.. alleen nog een westernzadel nodig, die is under construction haha even verder sparen
haha maf beest
Hij liep al half de trailer in met afzadelen... Ga t volgende x echt proberen te filmen... haha
Binar schreef:Ik heb een gek paard, Ko is nl vandaag los de trailer ingelopenhaha maf beest
Hij liep al half de trailer in met afzadelen... Ga t volgende x echt proberen te filmen... haha
Ik denk dat hij tijdens rijden erg geschrokken is, want op laatste stuk ruiterpad lag een vent zich af te rukken naast t pad
Zolang ik hem LDR rijd wat dressuur betreft gaat het wel, ontspant hij lekker en is hij makkelijk bij elkaar te rijden. Maar bij dat meisje waar ik Moon aan had verkocht, en nu van terug heb gekocht, is hij gewoon hele spiergroepen kwijt geraakt. Moon van nu en Moon van vroeger is echt een wereld van verschil
en dat vind ik ook zo jammer voor hem. 
.. die werd erg bang van mike ... week erna als ze zijn stem hoorde was ze weer in de stress
..