Wat erg zeg dat je zels nu gepest wordt! En waarom jij? Zo'n lieve knappe meid! Sjonjejonge... Het houdt ook noooit op hé..
Melissa wat erg dat Ayla weg gaat..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:Goedemorgen meiden
Bij jouw zag het er echt goed uit Mel gister met Wor

ik zal het ff uitleggen
ik bak d'r gewoon niets meer van !
vind ik prima.
ff uitrusten
laat ze lekker praten, jij weet wel beter, en jij weet wat je wilt ! 
Pebbs schreef:ik baal gewoon ontzettend van mezelf hoe ik aan het rijden ben!!ik bak d'r gewoon niets meer van !
ik ben meer aan het raggen dan aan het paardrijden !
Gister met inrijden met bailey gaat het allemaal super en reageert ie goed op me been enzo.. en dan ga ik stappen omdat we beginnen met springen en dan is alles gewoon kwijt !
hij reageert helemaal niet meer ! dat vind ik zooo vreselijk..
en toen moest ik bij frans komen omdat ik weer lekker bailey power had.. en toen zei frans, ga het parcours nog een keer springen en dan beheerst rijden, gewoon normaal galop tempo, laat hem naar jouw luisteren, niet dat crossen.. dus ik opnieuw doen enzo, en dan gaat de eerste hindernis goed, maar daarna gaat het gewoon weer k.ut, omdat ik niet aan het rijden ben..
dus ik moest weer bij frans komen, hij weer uitleg geven, en toen zei die nou niet boos worden, dus ik zeg word ik ook niet, dus ik weer overnieuw springen.. en uiteindelijk is het me dan wel gelukt, maar ik baal gewoon van mezelf dat ik alleen maar aan het raggen ben ook met dresuur, ik kan neit eens meer normaal beheerst rijden, ik ben me geduld giga snel kwijt, en reageer dat af op het paard en ga me helemaal frustreren enzo.
dus toen we klaar waren zei Frans, volgende keer zet ik je op een ander Noor, dus ik zeg jaa is goedvind ik prima.
en heb met frans besproken of het slim is om bij hem ook dressuur te rijden, want ik ben met dressuur ook niet meer aan het rijden, en toen zei hij ja is goed, dus volgende week moet ik even met Liesbeth regelen dat ik elke week om half 7 rijd. en dan niet meer om half 8... wat vinden jullie er van ?

- jij wilt het uiterste eruit halen. En dat is goed, maar probeer dat niet te doen dmv het raggen.
Maar te veel er aan te rijden (Als voorbeeld wat ik zondag deed
) is ook niet goed. Je moet een tussenweg te vinden. Daarnaast hoeft het paard ook niet hard te lopen, maar het moet wel willen lopen; met impuls. (Wat Marjon en Sabrina altijd zeggen; Hardlopers zijn doodlopers.)
Dat dressuur van Frans leer je onwijs veel van!
En na een halfuur ben je al helemaal afgepeigerd...
En zoveel zegt ie niet. Jij kan veel meer dan je denkt, dat weet ik gewoon!
En ik denk dat het goed is dat je volgende week op 'n andere komt.

Pebbs schreef:jaa ik ben niet bang om fouten te maken
want daar leer ik juist van, van gister heb ik ook geleerd.
maar ik wil het gewoon TE graag goed doen !
en ik wil het allemaal te snel enzo.
dit heeft gewoon tijd nodig om weer mijn normale beheerstheid terug te krijgen, vroeger was ik altijd heeeel rustig op een paard, maar nu gewoon niet meer, ik ben met bailey alleen maar bezig, met dat ie maar niet stopt en als ie maar reageert op me been, terwijl ik gewoon moet rijden, en als ie dan weigert, jammer dan, gewoon opnieuw proberen, ik denk dat het meer is, dat ik bang ben om te vallen...
terwijl dat eigenlijk niet uit zou moeten maken..

Melanie_B schreef:Pebbs schreef:jaa ik ben niet bang om fouten te maken
want daar leer ik juist van, van gister heb ik ook geleerd.
maar ik wil het gewoon TE graag goed doen !
en ik wil het allemaal te snel enzo.
dit heeft gewoon tijd nodig om weer mijn normale beheerstheid terug te krijgen, vroeger was ik altijd heeeel rustig op een paard, maar nu gewoon niet meer, ik ben met bailey alleen maar bezig, met dat ie maar niet stopt en als ie maar reageert op me been, terwijl ik gewoon moet rijden, en als ie dan weigert, jammer dan, gewoon opnieuw proberen, ik denk dat het meer is, dat ik bang ben om te vallen...
terwijl dat eigenlijk niet uit zou moeten maken..
Denk je echt dat je bang bent om te vallen?
Pebbs schreef:oh ja trouwens, zaterdag kan ik wel bij je slapen, hoe laat zal ik komen ?? maar ik wil er zondag wel om 10 uur zijn eigenlijk, want in de Bitring is dan Emiel Voest met Tsjabring !
en Tsjabring komt van mijn stage , is een Friese Dekhengst
dus als het kan en we op tijd zijn, wil ik die graag zien

Pebbs schreef:we rijden met kirsten mee toch ??
Melanie_B schreef:Nee, Noor ik denk eerlijk gezegd niet dat jij bang bent om te vallen.
Jij bent namelijk helemaal niet bang. En je weet waar we het boven over gehad hebben hé, dat ik het (meestal) wel zie als iemand bang is... You remember? Maar dat gevoel heb ik eerlijk gezegt niet bij jou.
Als jij op het paard zit, zie ik een krachtig iemand die het allemaal wel ff gaat flikken! Denk gewoon dat je misschien onzeker over je zelf/Bailey bent? Of niet?
hehe, thanks, nou weet je normaal heb ik wel gewoon spanning met springen, maar dat is dan meer de adrenaline omdat ik het zo gaaf vind om te doen ! 
haha Melanie_B schreef:Pebbs schreef:we rijden met kirsten mee toch ??
I thinks so?
want anders komen we er helemaal niet