Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: Hop hop hop De RSVAbokkers in gálop! [DEEL 8!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:27

Nadine!! Ach gut
Wat erg zeg dat je zels nu gepest wordt! En waarom jij? Zo'n lieve knappe meid! Sjonjejonge... Het houdt ook noooit op hé..

Melissa wat erg dat Ayla weg gaat.. Huilen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:52

Goedemorgen meiden Lachen
Bij jouw zag het er echt goed uit Mel gister met Wor Lachen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:52

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:53

oeps had ff ruzie met plaatsen knop Clown

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:53

gister ben ik huilend thuis gekomen van het springen... ik zal het gewoon open en bloot hier in het topic neerzetten, want ik wil graag weten wat julie er van vinden....

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:55

Pebbs schreef:

Thanks!

Ja, ga me nu eindelijk eens vertellen wat er is! Bloos!
Kon er gisteren niet van slapen! Moest de hele tijd aan je denken!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:55

aah wat lief ! thanks.. Bloos ik zal het ff uitleggen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:00

ik baal gewoon ontzettend van mezelf hoe ik aan het rijden ben!! Boos! ik bak d'r gewoon niets meer van !
ik ben meer aan het raggen dan aan het paardrijden !
Gister met inrijden met bailey gaat het allemaal super en reageert ie goed op me been enzo.. en dan ga ik stappen omdat we beginnen met springen en dan is alles gewoon kwijt !
hij reageert helemaal niet meer ! dat vind ik zooo vreselijk..
en toen moest ik bij frans komen omdat ik weer lekker bailey power had.. en toen zei frans, ga het parcours nog een keer springen en dan beheerst rijden, gewoon normaal galop tempo, laat hem naar jouw luisteren, niet dat crossen.. dus ik opnieuw doen enzo, en dan gaat de eerste hindernis goed, maar daarna gaat het gewoon weer k.ut, omdat ik niet aan het rijden ben..
dus ik moest weer bij frans komen, hij weer uitleg geven, en toen zei die nou niet boos worden, dus ik zeg word ik ook niet, dus ik weer overnieuw springen.. en uiteindelijk is het me dan wel gelukt, maar ik baal gewoon van mezelf dat ik alleen maar aan het raggen ben ook met dresuur, ik kan neit eens meer normaal beheerst rijden, ik ben me geduld giga snel kwijt, en reageer dat af op het paard en ga me helemaal frustreren enzo.
dus toen we klaar waren zei Frans, volgende keer zet ik je op een ander Noor, dus ik zeg jaa is goed Lachen vind ik prima.
en heb met frans besproken of het slim is om bij hem ook dressuur te rijden, want ik ben met dressuur ook niet meer aan het rijden, en toen zei hij ja is goed, dus volgende week moet ik even met Liesbeth regelen dat ik elke week om half 7 rijd. en dan niet meer om half 8... wat vinden jullie er van ?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:02

ik ben vandaag lekker thuis gebleven, want vanwege me ziek zijn en ik toch naar school ben geweest en heb paardgereden is me lichaam helemaal kapot, dus ik ben vandaag lekker thuis Lachen ff uitrusten

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:03

frans zei ook, dat ik heel goed spring, en dat ik dat allemaal goed doe, alleen het rijden zelf moet beter

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:05

@ Nadine, je moet daar gewoon boven staan !! blijf lekker met die jongen om gaan wat maakt dat nou uit ?! is toch heel normaal ! jij bent veel beter dan hun, je moet gewoon doen alsof hun lucht zijn en niet luisteren naar wat ze zeggen, het is toch niet te verstaan Knipoog laat ze lekker praten, jij weet wel beter, en jij weet wat je wilt !

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:05

@ melissa, wat s.hit dat aylineroo naar andere stal gaat ! Boos!
ik hoop dat het voorlopig nog niet gebeurt, dan kan je zo lang mogelijk genieten van haar ! Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:09

Pebbs schreef:
ik baal gewoon ontzettend van mezelf hoe ik aan het rijden ben!! Boos! ik bak d'r gewoon niets meer van !
ik ben meer aan het raggen dan aan het paardrijden !
Gister met inrijden met bailey gaat het allemaal super en reageert ie goed op me been enzo.. en dan ga ik stappen omdat we beginnen met springen en dan is alles gewoon kwijt !
hij reageert helemaal niet meer ! dat vind ik zooo vreselijk..
en toen moest ik bij frans komen omdat ik weer lekker bailey power had.. en toen zei frans, ga het parcours nog een keer springen en dan beheerst rijden, gewoon normaal galop tempo, laat hem naar jouw luisteren, niet dat crossen.. dus ik opnieuw doen enzo, en dan gaat de eerste hindernis goed, maar daarna gaat het gewoon weer k.ut, omdat ik niet aan het rijden ben..
dus ik moest weer bij frans komen, hij weer uitleg geven, en toen zei die nou niet boos worden, dus ik zeg word ik ook niet, dus ik weer overnieuw springen.. en uiteindelijk is het me dan wel gelukt, maar ik baal gewoon van mezelf dat ik alleen maar aan het raggen ben ook met dresuur, ik kan neit eens meer normaal beheerst rijden, ik ben me geduld giga snel kwijt, en reageer dat af op het paard en ga me helemaal frustreren enzo.
dus toen we klaar waren zei Frans, volgende keer zet ik je op een ander Noor, dus ik zeg jaa is goed Lachen vind ik prima.
en heb met frans besproken of het slim is om bij hem ook dressuur te rijden, want ik ben met dressuur ook niet meer aan het rijden, en toen zei hij ja is goed, dus volgende week moet ik even met Liesbeth regelen dat ik elke week om half 7 rijd. en dan niet meer om half 8... wat vinden jullie er van ?

Ik snap je gevoel. Ja
Maar wat het bij jou gewoon is - en ik mij heel goed voor kan stellen Schijnheilig - jij wilt het uiterste eruit halen. En dat is goed, maar probeer dat niet te doen dmv het raggen.
Het raggen is niet goed.. Maar te veel er aan te rijden (Als voorbeeld wat ik zondag deed Knipoog ) is ook niet goed. Je moet een tussenweg te vinden. Daarnaast hoeft het paard ook niet hard te lopen, maar het moet wel willen lopen; met impuls. (Wat Marjon en Sabrina altijd zeggen; Hardlopers zijn doodlopers.)

Ik zelf probeer dat nu ook te vinden, die tussen weg. Zondag wou ik beheerst rijden, geen gerace, netjes op de hindernissen aanrijden, alleen dat allemaal was weer teveel van het goede. Omdat ik bang ben om fouten te maken, en fouten móet je maken... Want die maakt iedereen, op welk niveau je ook rijdt. En jij mag ze ook maken Noor, want ik weet hoe jij bent, hoe je rijdt en wat je wilt.. Je kan prima rijden, echt waar.. Alleen zie in dat jij ook fouten mag maken.. Want in dat opzicht ben je net als mij een echte perfectioniste! Haha!
En daar is opzich niets mis mee.. Maar - hoe moeilijk het ook is - mag dat niet je rijden beinvloeden...

Ik denk dat jij er heel goed aan doet om elke week om half 7 te gaan rijden.. Ja Dat dressuur van Frans leer je onwijs veel van! Ja En na een halfuur ben je al helemaal afgepeigerd... Nagelbijten / Gniffelen En zoveel zegt ie niet. Jij kan veel meer dan je denkt, dat weet ik gewoon!

Om een lang ingewikkeld verhaal kort te maken: Ik begrijp je donders goed, en sta volkomen achter je wat je ook doet. Lachen En ik denk dat het goed is dat je volgende week op 'n andere komt. Ja

Wel gezellig trouwens, rij je bij ons! Haha!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:13

jaa ik ben niet bang om fouten te maken Knipoog
want daar leer ik juist van, van gister heb ik ook geleerd.
maar ik wil het gewoon TE graag goed doen !
en ik wil het allemaal te snel enzo.
dit heeft gewoon tijd nodig om weer mijn normale beheerstheid terug te krijgen, vroeger was ik altijd heeeel rustig op een paard, maar nu gewoon niet meer, ik ben met bailey alleen maar bezig, met dat ie maar niet stopt en als ie maar reageert op me been, terwijl ik gewoon moet rijden, en als ie dan weigert, jammer dan, gewoon opnieuw proberen, ik denk dat het meer is, dat ik bang ben om te vallen...
terwijl dat eigenlijk niet uit zou moeten maken..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:14

Pebbs schreef:
dit heeft gewoon tijd nodig om weer mijn normale beheerstheid terug te krijgen, vroeger was ik altijd heeeel rustig op een paard, maar nu gewoon niet meer, ik ben met bailey alleen maar bezig, met dat ie maar niet stopt en als ie maar reageert op me been, terwijl ik gewoon moet rijden, en als ie dan weigert, jammer dan, gewoon opnieuw proberen, ik denk dat het meer is, dat ik bang ben om te vallen...

Denk je echt dat je bang bent om te vallen? Lachen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:15

oh ja trouwens, zaterdag kan ik wel bij je slapen, hoe laat zal ik komen ?? maar ik wil er zondag wel om 10 uur zijn eigenlijk, want in de Bitring is dan Emiel Voest met Tsjabring !
en Tsjabring komt van mijn stage , is een Friese Dekhengst Haha!
dus als het kan en we op tijd zijn, wil ik die graag zien Bloos

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:15

Melanie_B schreef:
Pebbs schreef:

Denk je echt dat je bang bent om te vallen? Lachen

denk jij van niet dan ?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:16

Pebbs schreef:
oh ja trouwens, zaterdag kan ik wel bij je slapen, hoe laat zal ik komen ?? maar ik wil er zondag wel om 10 uur zijn eigenlijk, want in de Bitring is dan Emiel Voest met Tsjabring !
en Tsjabring komt van mijn stage , is een Friese Dekhengst Haha!
dus als het kan en we op tijd zijn, wil ik die graag zien Bloos

Ja, je wilt wel blijven slapen?
Oke dan zeg ik wel even het weekend bij mn pa af! Nagelbijten / Gniffelen
Had toch geen zin om te komen! Bloos

Ik weet niet hoelaat we daar kunnen zijn Knipoog
Ik heb geen vervoer.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:18

Nee, Noor ik denk eerlijk gezegd niet dat jij bang bent om te vallen.
Jij bent namelijk helemaal niet bang. En je weet waar we het boven over gehad hebben hé, dat ik het (meestal) wel zie als iemand bang is... You remember? Maar dat gevoel heb ik eerlijk gezegt niet bij jou. Bloos

Als jij op het paard zit, zie ik een krachtig iemand die het allemaal wel ff gaat flikken! Denk gewoon dat je misschien onzeker over je zelf/Bailey bent? Of niet? Lachen

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:18

we rijden met kirsten mee toch ??

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:19

Pebbs schreef:

I thinks so?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:20

Melanie_B schreef:
Nee, Noor ik denk eerlijk gezegd niet dat jij bang bent om te vallen.
Jij bent namelijk helemaal niet bang. En je weet waar we het boven over gehad hebben hé, dat ik het (meestal) wel zie als iemand bang is... You remember? Maar dat gevoel heb ik eerlijk gezegt niet bij jou. Bloos

Als jij op het paard zit, zie ik een krachtig iemand die het allemaal wel ff gaat flikken! Denk gewoon dat je misschien onzeker over je zelf/Bailey bent? Of niet? Lachen

oh Bloos hehe, thanks, nou weet je normaal heb ik wel gewoon spanning met springen, maar dat is dan meer de adrenaline omdat ik het zo gaaf vind om te doen ! Haha!
maar daar hebben we het idd over gehad, ik ben onzeker over mezelf,
maar toch weet ik dat ik het kan.. en ik weet ook dat bailey het kan.
weet niet, beetje ingewikkeld Haha! haha

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:20

Melanie_B schreef:
Pebbs schreef:

I thinks so?

dat mogen we nog wel ff regelen dan Tong uitsteken want anders komen we er helemaal niet Tong uitsteken
en dat kan natuurlijk niet Schijnheilig
maar komt wel goed, we roggelen het wel met kirs

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:21

Meiden, natuurlijk wil je het onderste uit de kan halen als je op een leuk paardje zit. Niet om de manege-paarden af te vallen, maar om een manegepaardje 'perfect' te kunnen rijden zou je m elke dag moeten rijden...
Je kan niet met maar 1 of 2x in de week een paard naar je hand zetten. Zo moet hij bij jou lopen, zo bij de ander, en das moeilijk Bloos

Zoek het dus niet teveel bij jezelf en maak het jezelf vooral niet te moeilijk Knipoog

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:22

na gister zit ik er ook over te denken om privéles te nemen bij frans, en dan springen, want ik moet gewoon ff me zelfvertrouwen enzo terug krijgen.. doordat ik dat kwijt ben, ben ik heel onzeker met springen, en tja als je dan net op bailey zit, die voelt dat meteen en die denkt jaa daaagg als jij het niet wilt dan spring ik ook niet, en dan voel ik hem twijfelen en langzamer gaan, maar toch denk ik dan weer je gaat er over heen, en dan spoor ik hem weer aan en dan springt ie toch, heel raar eigenlijk dat ik zo dubbelzijdig denk..

ik zoek alleen een maatje met wie ik een privélesje kan roggelen.. en dan springen