Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Liisette_ schreef:WIKSUNDE GING ZWAAR poedersuiker! WIST NIET EENS WAAR HET OVER GING! BIJ ELKE VRAAG HEB IK WEL EEN BLACK OUT OF WAT DAN OOK GEHAD! EN IK WAS OM HALF VIER (toen het afgelopen was) NOG MAAR BIJ VRAAG 14 ( er zijn 23 vragen! )
SNAPTE ER ECHT NIKS VAN! EN IK BAAL ECHT VAN MEZELF!!![]()
KAN WEL JANKEN!!!!!!!!!! (nou dat heb ik van twee uur tot nu wel genoeg gedaan GVD! )
Astor schreef:Liisette_ schreef:WIKSUNDE GING ZWAAR poedersuiker! WIST NIET EENS WAAR HET OVER GING! BIJ ELKE VRAAG HEB IK WEL EEN BLACK OUT OF WAT DAN OOK GEHAD! EN IK WAS OM HALF VIER (toen het afgelopen was) NOG MAAR BIJ VRAAG 14 ( er zijn 23 vragen! )
SNAPTE ER ECHT NIKS VAN! EN IK BAAL ECHT VAN MEZELF!!![]()
KAN WEL JANKEN!!!!!!!!!! (nou dat heb ik van twee uur tot nu wel genoeg gedaan GVD! )
ben je niet de enige.......
ben bang dat ik het niet ga halen....
ga nu als een gek leren voor maatschappijleer zodat ik daar wel een goed cijfer voor kan halen...
en me werk heeft lekker pech ga echt niet werken..
fallenangel3 schreef:Kirsten_D schreef:Daar was ik al bang voor, maar Yoscha gaat het nu alleen doen?
Ja dat weet ik niet hoorwas in vraagvorm maar ik dacht eigenlijk vanaf het begin al dat het niet samen zou mogen.
)

Elja schreef:OMG
IK MAG BANDIT VAN DEBBY MEENEMEN ZONDAG
Elja schreef:OMG

Iriis_ schreef:Elja schreef:OMG
WAAAAAAT!? Echtttt??
Nou dan zou ik daar meer eens goed sirrieus over na gaan denken dan!![]()
De kans is namelijk heeeel groot dat Astor niet goed loopt!
Is Bandit wel vaker op vreemd terrein geweest?
Flevolander schreef:Bandit heeft bij zijn vorige eigenaar wel in de B uitgebracht qua springen dus opzich heeft ie het wel is mee gemaakt..
en Elena en ik brengen hem tegenwoordig op knhs wedstrijden uit en dan is ie ook heel lief alleen dat was wel in de dressuurring natuurlijk
kan ik hem gelijk meeten

Iriis_ schreef:Hmm.. Weetje wat het is, ik ben eigenlijk van plan (als we buiten springen) dat ik er dan echt gewoon lijk op ga na het opbouwen enzo. Omdat ik vorige keer vét laat ben..
Dus dan heb ik m'n zadel eigenlijk zelf de hele dag nodig..
En ik weet ook niet of mijn moeder het wel goed vind..
Heeft Yara geen spring zadel? Of past dat niet?

Elja schreef:Iriis_ schreef:Hmm.. Weetje wat het is, ik ben eigenlijk van plan (als we buiten springen) dat ik er dan echt gewoon lijk op ga na het opbouwen enzo. Omdat ik vorige keer vét laat ben..
Dus dan heb ik m'n zadel eigenlijk zelf de hele dag nodig..
En ik weet ook niet of mijn moeder het wel goed vind..
Heeft Yara geen spring zadel? Of past dat niet?
Misschien dat zadel van Dennis ofzo?
neeen yara heeft een dressuurzadel
elleen heeft wel een vhz

Elja schreef:maar is dat zadel wel goed?

Iriis_ schreef:Tjaa, dat zou ik niet weten..
Ik heb der ookal heel lang niet meer met dat zadel gezien..
Maar ik denk niet dat Dennis zijn zadel zomaar uitleent..

Elja schreef:Iriis_ schreef:Tjaa, dat zou ik niet weten..
Ik heb der ookal heel lang niet meer met dat zadel gezien..
Maar ik denk niet dat Dennis zijn zadel zomaar uitleent..
nee inderdaad
ik durf het überhaupt niet te vragen aan hem
ellen heb ik al gevraagd
mag gewoon

Elja schreef:maar straks gaat ie mee zondag
maar past het zadel niet goed
mwehhh crisis