Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_sandra schreef:jose is trouwens erg benieuwd naar haar foto liquita, wil jij hem nog ff op bokt zetten?!!!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:
jeah xan, daar sta je dan, of beter gezegd lig je dan!!!!!!!!!!!!!
) 
_sandra schreef:Zie je mij niet ofzo, of wil je me niet ziennou, de plicht roept weer, heb mijn doel bereikt. nu maar weer met serieusere dingen aan de gang! dag allemaal, tot bokt. hihi, klets waarschijnlijk nog steeds tegen mezelf, maar ach, maakt niet uit. doegie!!!!!!

. Dus dan ga ik toch vanavond, misschien tot dan
. 
LIQUITA schreef:500....dus doe je best. Ik heb wel alweer een leuk ideetje voor Part 4.

LIQUITA schreef:Ik had het plan om vanmiddag naar de manege te gaan, maar heb nu nog geen zin. Dus dan ga ik toch vanavond, misschien tot dan
.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:jose is trouwens erg benieuwd naar haar foto liquita, wil jij hem nog ff op bokt zetten?!!!

xan schreef:Trouwens, die foto's van Liquita zijn weer schitterend.
Super scherp hoor.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:jose is trouwens erg benieuwd naar haar foto liquita, wil jij hem nog ff op bokt zetten?!!!
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik had het plan om vanmiddag naar de manege te gaan, maar heb nu nog geen zin. Dus dan ga ik toch vanavond, misschien tot dan
.
Ik rijdt vanavond in de les mee.
Ik weet nu in ieder geval wat Grardus bedoelt met "omhoog" rijden![]()
Tot vanavond dan.
LIQUITA schreef:ik vind ze mooi geworden liquitaDe foto's van Lotje zijn erg mooi geworden Ate.
Hier nog wat foto's van Liquita's 2e fotoshoot.![]()
![]()

meelen schreef:LIQUITA schreef:
José.......WAT HEB JIJ IN GODSNAAM OP JE HOOFD??????????![]()
![]()
![]()
Het lijkt wel een mijnwerkerslamp whahaha. Ben je bang in het donker of zo.
(vond niet iedereen zo geweldig) 
ATE schreef:ik ben vanavond ook op de manege rij wel niet nada rijd ate

xan schreef:LIQUITA schreef:
(vond niet iedereen zo geweldig)
meelen schreef:Geeft niet hoor meelen, smaken verschillen. Gelukkig maar, want anders zou iedereen z'n kamer behangen met de foto's van mijn Liquitaxan schreef:Trouwens, die foto's van Liquita zijn weer schitterend.
Super scherp hoor.
Om eerlijk te zijn, zie je erg goed dat ze bewerkt zijn.
Ik vind ze dus niet zo geweldig.
Sorry Peet
. Ik vind ze prachtig, en zeker op groot scherm
. xan schreef:ATE schreef:ik ben vanavond ook op de manege rij wel niet nada rijd ate
en dan wordt het weer gezellig![]()
, ik ga steeds meer beseffen hoeveel mazzel we gehad hebben met kamp. Ik ga maar alvast uitkijken naar de kerst
, ook weer gezellig.