Dank je Fijn dat het al wat beter gaat Laura, hopenlijk blijft het vooruit gaan!Ik ben vandaag voor het eerst met Lune naar buiten geweest, ze heeft zich heel netjes gedragen
Eh laura jij ging tog op vakantie ?!Muh , ik was lekker bij jeque!En niet op de kermis hahaha.10 mei weer kur op muziek gewoon bij ons op stal ( me trainster heeft wedstrijd georganiseerd! ) en zijn nu druk bezig met muziek kleding kur etc.
Ik ben gisteren ook naar de kermis geweest en naar een loos festival achtig iets bij ons in de buurt. Het hoogtepunt daar was Djumbo
Aaahh Helaasje hebt geen koelkast gewonnen Nee was superleuk ik zou zo weer teruggaan mooi weer,mooie stad, leuke aparte mensen en naja ik vermaak me dar wel Jij nog wat leuks gekregen voor je verjaardag?
Leuk! Wat afgesproken met m'n vriendinnen, buiten wezen rijden met Lune en met koninginnendag ben ik naar Grentpop geweest (Echt de place to be ) Volgend jaar Amsterdam!
Grentpop! Tuurlijk!(nee geen idee waar je het over hebt )Ik ga woensdagavond een strandrit maken. In Knokke. Op een arabier