Ja mar heb gereden! ga je vandaag masseren? ik ben er in de middag dan ga ik haar longeren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

groot, groot dat is ie echt niet hoor 
?
naadje24 schreef:geen zin om thuis te slapen?
U2 groot? nee man ,spring er zo zonder zadel bovenop

Maar was toch blij weer thuis te zijn.

sjorsie schreef:Ik ga waarschijnlijk eind van de middag, anders pas vanavond, dus misschien tot straks
edit: weet een van jullie welke bij welk metro-station Hippodam zit, ik dacht Jan van Gaalen maar weet dit niet zeker?
)
Azzaro schreef:he balen annemiek hoezo is het afgelast? wat was er gister nou weer gedoe over het springen?
We hebben met Pauline zitten praten en met Alex daarbij om tot een oplossing te komen. Blijkt dat er een aantal mensen zijn die namelijk een beetje zitten te stoken waardoor de problemen alleen maar groter worden
Azzaro schreef:he balen annemiek hoezo is het afgelast? wat was er gister nou weer gedoe over het springen?
Dabo schreef:Oh zonde Annemiek, dat ie is afgelast. hebben ze ook een reden opgegeven?
Goed dat je het over wedstrijden hebt.. ik moet die van volgende week nog even afzeggen...

naadje24 schreef:he mensen nogmaals goed nieuws:
ik ben aangenomen
had vandaag mijn sollicitatiegesprek op schiphol en na het gesprekje hoefde ze geen 2 x te denken
ik vet blij
nu nog de screening afwachten en dan hoor ik wanneer ik kan beginnen...
helaas neemt de screening 2 tot 6 weken in beslag...
naadje24 schreef:he mensen nogmaals goed nieuws:
ik ben aangenomen
had vandaag mijn sollicitatiegesprek op schiphol en na het gesprekje hoefde ze geen 2 x te denken
ik vet blij
nu nog de screening afwachten en dan hoor ik wanneer ik kan beginnen...
helaas neemt de screening 2 tot 6 weken in beslag...
Wat zul je blij zijn!! 
superrrrr!!
Nieuwe vlam?)