Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:29

gewoon invoegen, afbeelding template of is dat niet wat je bedoelt?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:31

Ik weet niet Nagelbijten / Gniffelen

Je moet een opzet maken voor een verslag, dus met een leuk symbool van de organisatie enzo. En dat lukt nog wel, maar het opslaan wil niet zo vlotten... hij slaat hem namelijk niet op als template Verward

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:38

opslaan als en dan in de juiste map in words zetten zou ik zo zeggen?? (opslaan als kan je vinden onder bestand Dromen )

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:40

Hihihi ja zover kwam ik nog net... (Ben gewoon niet zo'n nerd Schijnheilig)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:20

daar hoef je geen nerd voor te zijn dat is basiskennis Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:33

Echt waar? Blond
Bij mij is word niets meer dan een programma waar je in kunt typen, en als ik deze opdracht zo bekijken, gaat het niets meer worden ook! Clown

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:35

dan zullen we maar niet over excell gaan beginnen he Knipoog
Geef maar een gil als je hulp nodig hebt

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:35

Mijn rooster is 10x niets en de ns medewerkers ook niet Boos! had een uur vertraging. Was om half 6 klaar, was mooi op tijd op station utrecht centraal voor trein naar schiphol, dat ging goed tot schiphol. Toen ging er geen stoptrein naar huis rijden Boos!
Werden we voor nw-vennep met de intercity meegestuurd, zou extra stoppen op nw-vennep, maar je raad het al, de intercity ging er heel hard langs en door naar Leiden Cs en daar zie je dan natuurlijk net de stoptrein naar nw-vennep weg rijden, dus half uur wachten.

Morgen gelukkig alleen van 8.30-10.30 les en dan weeeekend en met de familie uiteten Boos! Moet er toch een keer aangeloven, mijn oom is vrachtwagenchaffeur dus ook niet zoveel thuis. Mag nu volgende week 2x rijden.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 22:36

hou op over excel, moest grafieken maken, dus ik eerst braaf tabel, maar op een of andere manier gaat er steeds wat fout en klopt de grafiek niet.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 23:11

mail hem evend oor dan kijk ik er naar (als ik daar tijd voor heb van het weekend ben ik weer bij NM)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 23:31

Excel is bij mij wel gelukt geloof ik Lachen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:37

Op de uni ging het wel goed, maar met bestanden van uni naar hier niet helemaal Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:49

zowww daar ben ik ook weer Haha!
Net school gehad Boos! was echt saai!!
Nu ben ik lekker vrij Lachen zo weer naar Atlas toe... En vanavond lekker naar de manege Haha!
Hopelijk mag ik op oxaantje of manda Lachen

Echt balen dat je moet fiesten fenna....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:19

Gaan jullie Fenna niet eens ophalen.

Tja, ik had ook liever gaan rijden als uit eten met familie, maar ja, moet ook wel eens wat met je familie doen. En dan zou ik ook niet naar Smit kunnen komen, want mijn Pa gaat ook.

Ik had vanochtend alweer ruzie met de trein. Tot Schiphol ging goed. Toen moest ik daar overstappen voor de trein naar Utrecht. Dat lukte ook, ik was op tijd, trein naar utrecht kwam. Alleen toen probeerde ze de deuren te sluiten... lukte niet. Even later riepen ze om dat we even geduld moesten hebben en dat ze het zouden gaan maken dat we dan konden. Na een kwartier werd er uiteindelijk toch maar omgeroepen dat ze het niet konden maken en de trein dus niet zou gaan rijden. Zat ik net lekker, moest ik er weer uit.
Tja wat dan... de NS medewerkers/omroepers luister ik niet meer naar, die stuurde me naar duivendrecht en daar overstappen, fijn, maar vanaf duivendrecht heb je geen rechtstreekse trein naar utrecht. Dus ik maar eigenwijs geweest en met een stoptreintje naar Utrecht gegaan, uiteindelijk half uur vertraging, oke ik was iets eerder dan dat ik zou wachten op de volgende intercity.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:45

Zo, ik ga eerst naar Mazzel (rond uurtje of zes) en dan vandaaruit door naar de Manege. Ik krijg vanavond paardrijbenen Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 18:00

Ahhh dat is wel handig, hoef je maar een keer richting noordwijkerhout! Wij zijn om half 8 op de manege! Lachen

Wen, OV is gewoon waardeloos!

Net tentamen Nederlands gehad, ging wel goed naar mijn idee, maar dat zegt niet altijd wat Nagelbijten / Gniffelen Toen was ik precies te laat voor de bus, wat Esther erg grappig vond! Toen kwam de bus te laat, inmiddels was ik al een halte verder, omdat ik dacht dat dat tijd zou schelen, niet dus! Vervolgens zat de bus ook nog proppievol waardoor ik op een klapstoelte plaats kon nemen en nu een zere kont heb Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:41

hahahaha sas leer van mij Haha! als je bus mist loop dan naar het station en wacht daar op de volgende Knipoog. Dan kan je altijd zitten!! Want 's middags zit ie gewoon te vol!!!

Oehoe net bij atlas geweest, was weer lekker lastig met longeren Lachen maar uiteindelijk heeft ie toch gelopen en nog op een zeer goed tempo ook!! Voor het eerst dat ie zow hard ging met draven bij mij... (moest ook wel goed achter m aan zitten maar hij deed het) en zelfs toen die weer moest keren luisterde die netjes... Viel me weer hardstikke mee....

Maar nu gaat ik weer ff, eerst naar Atlas zn dekentje verwisselen en dan door naar de manege!! Waar ik sas ga zien om stipt half 8 Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:53

Ja je zult verstelt staan, want dit keer heb ik mijn vader ingeschakeld!

Es, ik bedacht ook pas dat het slimmer was om naar het station te gaan toen ik al halverwege mijn wandeltocht was richting bushalte boslaan! Uiteindelijk had het ook totaal geen zin, want het is 10 minuten lopen, en de bus komt daar 5 minuten later... heb ik mezelf dus maar 5 minuten beziggehouden i.p.v. het kwartier dat ik in gedachten had Clown

*batterijen zitten in oplader, maar ik weet niet of ze het nog gaan halen voor kwart over Knipoog)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 10:52

Nou nog geluk dat je kan zitten in de bus. Doordat die stomme trein gisteren niet reed was ik half uur later op utrecht CS en was het meteen een stuk drukker bij de bus, moest hele stuk staan.
Het moet vaker vakantie zijn, dan is het lekker rustig in de bus als al die hbo'ers vrij hebben. Kan ik tenminste zitten.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:26

Hahaha!

Nou vrijdag dus gereden en aad en yvonne zijn op vakantie.
Uniek paard dus, ik mocht op Fox Lachen
Het was een nogal aparte les, we gingen de halve les verzamelen, dat is wat lastig met Fox, en hij wordt er ook niet sneller op, dus daar heb ik niet echt aan meegedaan...
Verder ging het ook niet echt goed, maar het was wel leuk Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:29

Goedemorgen Gaaaap

Ik mocht op Alex Pling We gingen dus verzamelen en idereen deed enorm z'n best om de paarden netjes te laten lopen. *Grin* gezien ik mijn handen niet op mijn knieën legde liep Alex heerlijk Alexiaserig, maar ik vermaakte me prima. Kreeg zelfs een complimentje voor mijn wijken.

En Mazzeltje was niet zo heel lief eigenlijk, maar toen ik hem wat meer aan het werk zette ging het al beter. Hij is in elk geval te sturen en gaat niet meer racen Ja en nog even lekker staan praten met een andere bijrijdster, ik begin mensen te kennen op stal.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 13:36

Alex is cool hoor Fen Ja

En leuk dat het met Mazzel ook steeds beter gaat!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 14:28

en ik zat weer is op nynke.... leuk paardje.... alleen de geweldige eigenschap om harder te gaan lopen wanneer je gaat doorzitten.... maar uiteindelijk had ik dr weer in een normaal (niet verzameld Tong uitsteken) tempo....
en dat wijken tja dat komt wel weer een andere keer....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 14:52

Hahaha precies.

Naja Nynke is ook een leuk paardje ja, en dan volgende week weer op Pablo es? Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 15:00

He jammer, precies als hun op vakantie zijn ben ik er niet Boos!
Van wie hadden jullie les?