Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
)

had een uur vertraging. Was om half 6 klaar, was mooi op tijd op station utrecht centraal voor trein naar schiphol, dat ging goed tot schiphol. Toen ging er geen stoptrein naar huis rijden 
Moet er toch een keer aangeloven, mijn oom is vrachtwagenchaffeur dus ook niet zoveel thuis. Mag nu volgende week 2x rijden.

was echt saai!!
zo weer naar Atlas toe... En vanavond lekker naar de manege

Toen was ik precies te laat voor de bus, wat Esther erg grappig vond! Toen kwam de bus te laat, inmiddels was ik al een halte verder, omdat ik dacht dat dat tijd zou schelen, niet dus! Vervolgens zat de bus ook nog proppievol waardoor ik op een klapstoelte plaats kon nemen en nu een zere kont heb
als je bus mist loop dan naar het station en wacht daar op de volgende
. Dan kan je altijd zitten!! Want 's middags zit ie gewoon te vol!!!
maar uiteindelijk heeft ie toch gelopen en nog op een zeer goed tempo ook!! Voor het eerst dat ie zow hard ging met draven bij mij... (moest ook wel goed achter m aan zitten maar hij deed het) en zelfs toen die weer moest keren luisterde die netjes... Viel me weer hardstikke mee....

) 
We gingen dus verzamelen en idereen deed enorm z'n best om de paarden netjes te laten lopen. *Grin* gezien ik mijn handen niet op mijn knieën legde liep Alex heerlijk Alexiaserig, maar ik vermaakte me prima. Kreeg zelfs een complimentje voor mijn wijken.
en nog even lekker staan praten met een andere bijrijdster, ik begin mensen te kennen op stal. 
) tempo....