Gaan jullie Fenna niet eens ophalen.
Tja, ik had ook liever gaan rijden als uit eten met familie, maar ja, moet ook wel eens wat met je familie doen. En dan zou ik ook niet naar Smit kunnen komen, want mijn Pa gaat ook.
Ik had vanochtend alweer ruzie met de trein. Tot Schiphol ging goed. Toen moest ik daar overstappen voor de trein naar Utrecht. Dat lukte ook, ik was op tijd, trein naar utrecht kwam. Alleen toen probeerde ze de deuren te sluiten... lukte niet. Even later riepen ze om dat we even geduld moesten hebben en dat ze het zouden gaan maken dat we dan konden. Na een kwartier werd er uiteindelijk toch maar omgeroepen dat ze het niet konden maken en de trein dus niet zou gaan rijden. Zat ik net lekker, moest ik er weer uit.
Tja wat dan... de NS medewerkers/omroepers luister ik niet meer naar, die stuurde me naar duivendrecht en daar overstappen, fijn, maar vanaf duivendrecht heb je geen rechtstreekse trein naar utrecht. Dus ik maar eigenwijs geweest en met een stoptreintje naar Utrecht gegaan, uiteindelijk half uur vertraging, oke ik was iets eerder dan dat ik zou wachten op de volgende intercity.