haha, ik vind het toch zoooo leuk

maar ik ga bij een vriendin kijken, doegg!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Celien_Alex schreef:Lauww.. ik dacht dat je vandaag op Tijm mocht??
Normaliter hoeft dat niet, om de week vind ik prima, maar nu reed ik hem vorige week niet en volgende week kan ook niet
Ik vind mezelf erg zielig
xoxsannexox schreef:Dit was vroeger mijn verzorgpony!! Vond opeens een foto van een vriendin op haar comp!
http://ooo-sanne-ooo.hyves.nl/album/166 ... 46/0/hb5E/

Het dekje staat hem ook goed ! Kan je hem niet kopen dan is hij tenminste weg van de manege 
Leuke pony !
En Rusland speelde goed, dus dat gaat niet samen he.

xManon_ schreef:Leren? Heb jij nog geen vakantie![]()
Wat schattig idd Sanne
!

vond het zo zonde, maarja Rusland was goed... kan nu ff niks meer horen over voetbal 
Celien_Alex schreef:Maar me ouders wilden ook nog naar golfbaan, dus dan moeten we sowieso op tijd weg.

mijn ouders gaan egt iedere dag naar de golfbaan als we op LC zijn;) Enn ik ga dan soms ook wel eens mee,, k vind t ook altijd wel grappig 

dekje staat ook echt super leuk! Lauraaa_ schreef:Am, maak ff een foto van je dekje die je heb gewonnen! Ik ben nieuwsgierig!!!!
, want ze gingen daar foto's maken. Maar de foto's staan nog niet op de site.. 
Amber_H schreef:Nederland heeft verlorenn.![]()
écht balen, maar nu ben ik voor Duitsland.
DUITSLAND????????

word er tenminste nog wat gejuicht hier in de straat. Celien_Alex schreef:@ Laura
Waarschijnlijk ga ik die zondag van ponykamp ook vroeg er naartoe,, want ik heb gezegt dat we er op tijd moeten zijn, omdat jij anders zo lonely bent
Maar me ouders wilden ook nog naar golfbaan, dus dan moeten we sowieso op tijd weg.
Celien_Alex schreef:Jaaaahmijn ouders gaan egt iedere dag naar de golfbaan als we op LC zijn;) Enn ik ga dan soms ook wel eens mee,, k vind t ook altijd wel grappig
Ga je ook een x mee naar de golfbaan Sanne ???
Vooral met water
Amber_H schreef:Lauraaa_ schreef:Am, maak ff een foto van je dekje die je heb gewonnen! Ik ben nieuwsgierig!!!!
Het dekje ligt al op stal, dus ik kan nu geen foto maken. En hoe kan je een foto op bokt laten zien?![]()
Want dan laat ik ook even een foto van me wedstrijd zien, want ze gingen daar foto's maken. Maar de foto's staan nog niet op de site..
.
ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen.
Amber_H schreef:Ik zal kijken of het lukt, maar dan moet ik eerst wel de foto's hebben.![]()
Maar ik ben half Duits, daarom ben ik maar voor Duitsland.