manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 19:46

Heb der van iedereen gefeliciteerd hoor Haha! Ja ze is zelf ook heel blij Ja En ook trots, ze had t zelf ook écht nie verwacht! Zal zo even foto's plaatsen Ja

Balen van je voet Nel! Geen idee wat t is dus nog? Hopen dat t snel weer overgaat! Iedere keer pijnstillers slikken is inderdaad ook niet helemaal de bedoeling. Beterschap!

Ja luxe hè! Jacuzzi mét lavendel geur dit keer Knipoog haha Ze hadden ook echt een gaaf huis! Ja Mn moeder vond iig dat we er allemaal behoorlijk "we hebben al wat op" op stonden Vork Valt ook wel mee toch? Of iig mij viel t nie zo op Clown
Phoe, pittig hoor lessen met dit weer in de zon! Niet gek dat ze zo nat was!
Nog lekker in de zon gezeten met je aardbeien? Die van ons zijn allemaal al aangevreten door vogels.. Scheve mond Achjah, die hebben er vast ook erg van genoten Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 20:06

En dan hier de NSO2008 foto's Haha!

Het voorstellen van de deelnemende groepen
Afbeelding

De ene helft van de deelnemers vanaf mn paps plekje in t stadion Lachen
Afbeelding
*met achteraan de Paardoesers, denk alleen niet dat dat te zien is zo klein

De fakkeldragers
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en tadaa: Jan! Vork
Afbeelding

Bij de opening zaten nog meer acts hoor: stuntende fietsers, 'turnsters' met salto's enz, praatje burgemeester enz. Wordt een beetje veel om dat allemaal te plaatsen Tong uitsteken

Marcelle op Leo aan het inrijden voor de proef
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De proef was in de binnenbak. Die werd helemaal afgesloten en het publiek zat achter glas. Mn pa heeft daarvan dus geen foto's kunnen maken. Daarna natuurlijk nog wel even met knappe Leo op de foto Pling
Afbeelding
Afbeelding

Tussendoor nog een voltige act
Afbeelding

Hihi. Mams meteen "Jeemie, daar heeft iemand engelengeduld gehad" Tong uitsteken
Afbeelding

en t zicht van mn pa tijdens een wandelingetje naar zn hotel (of naar de manege Tong uitsteken)
Afbeelding

Tsja, ook paps een paarden fan hè Tong uitsteken
Afbeelding

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:24

mooie foto's hoor! ik las het in de krant!

trouwens ik kom donderdag middag rond half 4/ 4uur ff naar paardoes om me ff voor te stellen en kennen te maken Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 21:56

Super fotos Anne! Vind het echt super leuk voor je zusje!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:56

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:32

Ja! Opende bokt en zag t staan, superleuk Haha!
Maar wat een groots gebeuren op de foto's zeg, echt leuk! Die fjord ziet er ook grappig uit met zn lange maantjes. Mooie omgeving ook daar Ja

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:16

Supergave foto's!! Wat een evenement zeg! Heb de artikelen in de krant en de Scheldebode (geloof ik?) ook gelezen: er is echt veel aandacht voor! Marcelle en Leo zijn beroemd!
Vanochtend voor het eerst op buitenrit geweest met Orson, Nous en Thirz, was supergaaf!! Er was even een spannend moment met een stomme boer en trekker die onze paarden niet zo leuk vonden, maar verder heerlijk gereden. Orson was zichtbaar aan het genieten, heel tof! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:01

Hoi hoi,

echt supergaaf hoor anne dat je zusje daar aan mee mocht doen!!!

Nou Voice heeft weer nieuwe schoenen, ik had mn pony een beetje verwaarloosd, had per ongeluk de hoefsmid vergeten te bellen.
Dus belde hem vorige week pas en toen kon hij pas vanaf vandaag weer komen.
Maar ze loopt gelukkig nog goed en we zijn ze net even wezen testen op het strand.
Heerlijk uitgeraasd.

Van de week effe geen dressuur want vrijdag lekker met thirz mee naar het strand.
Gezellig hoor!!!!

Leuk hoor bianz, je 1ste buitenrit op Orson!
Gerlien gaat zaterdag trouwens rijden want ik ga naar de eo jongerendag.
Dus kan zoiezo niet lessen.
Maar misschien wil Gerlien wel na jou lessen.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:06

*Komt even binnenvallen* Bloos

Kiek 'ns, heb toch maar even de knoop doorgehakt en maar een topic aangemaakt voor Braamhof Vork

[HK] Stal de Braamhof

*is meteen weer weg*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 13:22

Buitenrit woensdag was zeker leuk, Orson en Nous vonden t wel gezellig geloof ik Lachen Alleen waren de takken op de weg wel érg spannend... Clown
He Nel; bestel eens even mooi weer voor morgenavond, dit is niets he!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 15:55

Beetje late reactie, maar supergaaf hoor dat Marcelle dr proef zo goed heeft gereden! Voelt ze zich al beroemd? Knipoog

@ Bianz: toppie! dus een buitenritknopje zit er ook op Lachen Dan duim ik voor een goeie zomer zodat jullie nog lekker vaak op pad kunnen voordat het weer slechter wordt. Ik zal hopelijk snel weer eens je paardje bewonderen.

Ik ben echt al heel lang op zoek naar zo'n ding voor in de babykamer:
Afbeelding
Weet een van jullie misschien waar ik die kan kopen behalve bij de Ikea? Is ook weer zo overdreven om voor iets van 3 euro naar Breda op en neer te gaan Huilen van het lachen En zal je net zien dat het daar dan weer uitverkocht is.

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 16:20

xenos???

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 22:36

Hahaha ja Nous vond de takken zo eng dat ik een onhandigheidje ontdekte met het hoogteverschil; mijn voet zat elke keer dubbel tegen Nous d'r kont als ze snel d'r kont weg moest draaien van de tak haha!
Kims, heb geen idee waar je zo'n ding hier kunt kopen, maar zal voor je opletten!
Veel plezier op EO jongerendag Nel!
Vanavond weer lekker gereden; Judith kwam ook nog om Orson te meeten. Daarna even de paarden voorzien van een regendeken met dit snertweer; het is koud én nat!
EN... ik kreeg net een verlossende mail dat mijn scriptie is goedgekeurd!!! JIPPIEEE!! Ben helemaal in feeststemming (Gijs wordt al moe van me haha)!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 00:20

Jeeeeeeej Bianz! Super gefeliciteerd, nu kun je lekker gaan genieten Haha!
Fijn dat jullie al lekker saampjes naar buiten kunnen, daarvoor woon je tenslotte ook lekker in Zeeland.
Top dat je weekend leuk was Thirz, waren er nog wat leuke jonge paarden bij?
Kims, ik denk niet dat ze ze in Peru verkopen maar als ik er een tegenkom neem ik m mee Tong uitsteken
Nel, veel plezier op de EO jongerendag!
Anne: wij hebben elkaar al gesproken Clown
Oh en Bar, je foto´s zien er mooi uit hoor! Shaar heeft hele mooie knotten.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 00:23

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go bianz! Super hoor! Wel al snel nagekeken dan Bloos! Je harde werken is beloond!

En nog bedankt dat je de deken op hebt gedaan Lachen Mijn moeder moest tot 5 uur werken dus wist tot die tijd niet of ik een auto zou hebben. Toen ze eindelijk thuis kwam bleek dat ze zelf de auto nodig had Clown Handig hoor! Heb al tegen nick gezegd dat ik zelf ook een auto wil, maar ik geloof dat ie het daar niet zo mee eens is haha!

Xenos heb ik al gekeken, maar daar hebben ze helaas niet van die dingen. Bij de blokker trouwens ook niet. Wordt toch een retourtje Breda ben ik bang...

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 07:21

je kan het van ikea toch ook thuis laten bezorgen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 08:00

He thirz, de zon schijnt!
Nou nog hopen dat het vanavond ook zulk lekker weer is!

Tjonge Kims, moet jij niet lekker slapen rond half 1 snachts?
Je bent er nog laat bij!;)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 08:57

JEEEEE BIANCA! Super joh! Gefeliciteerd!
Dat is idd wel een feestje waard Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 09:33

Hihi, je weet nooit of zo'n tak nou net een paard etende tak is, of net nie Tong uitsteken haha Lekker hoor dat Orson zo braaf is Lachen Zijn ze ook al weer wat meer gewend aan elkaar? Zat er over te denken om deze zaterdag eens langs te komen voor een meet Bianz. Reken er alleen nog maar even nie te veel op. Is een beetje afhankelijk van het wel of niet terugkrijgen van het projectvoorstel vandaag en hoe het opschiet met mn andere dingen. Maar éigenlijk zit dat dus wel een beetje in de planning Lachen Wordt nu toch wel eens tijd dat ik hem in t echt zie Tong uitsteken Kan ik je meteen feliciteren met je scriptie! Go jij! Go jij! Echt super hoor! Inderdaad wel weer een feestje waard Pling haha

En zo'n ding heeft het ergo-team ook kado gedaan aan een ergo met kindje op mijn stage.. *denkt* Die hadden het toen van... Phoe, weet t nie meer. Daar waren toen ook 3 zwangeren en waar al die kado's vandaan kwamen weet ik niet meer. Maar ik volgens mij kwamen de Acton, de Xenos en de Ikea wel voorbij. Maar waar die slinger vandaan kwam, geen idee! En er anders een leuk dagje breda van maken, rustig en relaxt + bezoekje Ikea?

Was gister behoorlijk koud en nat.. onderweg naar de trein natgeregend en in Rotterdam waren mn broek en jas nóg niet droog! Gelukkig vond de Zweed naast me dat ik wel een goeie jas had Huilen van het lachen stond hun vlag op én de ander vond dat ie matchte met mn ogen Rolleyes Ieeeek!

Gelukkig valt t weer vandaag nog mee Lachen Ze hadden minder leuk voorspelt. Zal hopen op vanaaf ook droog! Plezier alvast!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 10:23

Hihi zit hier nog steeds met een grote smile Lachen Ben zó blij dat het nu bijna rond is; alleen nog even mijn presentatie voorbereiden en goed doen de 23e!
Anne, ik heb zaterdag om 11:15 uur al les! Zou het dus heel leuk vinden als je wilt komen, maar dat wordt dan ws een beetje te laat ben ik bang? Ik moet nl. morgenmiddag nog naar de stad voor een vaderdagcadeautje, dus weet niet hoe laat je wilde komen (als je komt)?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 11:56

Hiephoi, nogmaals gefeliciteerd Bianz Hyper! Echt fijn dat het einde van je opleiding nu écht in zicht is!!
Wij hebben ook van die dingen van de IKEA Kims...vind ze ondingen Lips are sealed (maarja, jouw kind is ook niet te vergelijken met die van mn werk Clown )
Cis: idd leuke paarden; we hebben Armani, das Haflinger x Fries, superleuk ding Ja Vind ook alles prima, die is zo cool in zn kop. Die gaat vast populair worden van de zomer!
Anne heeft t ook nog druk met school; wanneer begint voor jou de vakantie?
Tot vanaaf Nel; idd hopen dat t weer zo blijft!

Ik ga ff energie bijtanken Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 12:28

Als ik kan komen, wordt t rond 1 uur denk ik (of iets daarna). Eerst Paardoes natuurlijk, dan even eten... Maar ik wil hem zowiezo gewoon een keer zien Lachen Dus ben al blij als hij gewoon in de wei staat en k hem zo eens kan zien Tong uitsteken Dus je moet zeker niet op me gaan wachten als je geen tijd hebt hoor Bianz, dat komt daarna heus wel een keer goed Lachen
Uhm, ik heb 25 juli officieel vakantie Thirz. Maar ik heb tot 27 juni nog mn lesweken, daarna nog 2 toetsweken en die laatste 2 weken zijn herkansingsweken. Via de opdrachtgever van ons minorproject kregen we de vraag of we meewilden als vrijwilliger op het FHU-kamp van 14-18 juli. Dus nog even vragen hoe, waar en wat allemaal, even vrijvragen dan op school en misschien dat we dat dan nog gaan doen Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 14:32

13 uur is prima hoor, had gedacht dat het veel later zou worden! Heb tot 12 uur les, dus dan hang ik gewoon nog even op stal rond tot je komt Knipoog Vind het hardstikke leuk dat je hem komt bekijken natuurlijk! Ow ja, ik ben nu wel heel enthousiast natuurlijk; als je niet kunt laat je het dan even weten? Lachen
Veel plezier op het strand Thirz en Nel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 17:47

Jups is goed. Als ik niet kom, hoor je t nog en anders zie ik je rond 13 uur voor de Grote Vriendelijke Reus Orson meeting Knipoog haha. Ben benieuwd!

Plezier op t strand! Tot nu toe nog mooi strand weer! Cool

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 21:37

haha, ik doe mee aan de help Cis t EK door actie Vork De rest ook braaf voor de tv? Knipoog