Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireentjuh schreef:Was wel grappig ja, wij zaten bij kijkduin op het strand, lekker in het zonnetjezie ik ineens valerie kim en natas voorbij komen!
Die was er toch ook bij
Onze sportpooonnie
Sily schreef:Hoop het ook niet Anous, maar zo wel neem ik weer even contact met je op.
Moet het voer trouwens bij Sjon besteld worden of kan je gewoon van hem kopen?
Binar schreef:Ireentjuh schreef:Was wel grappig ja, wij zaten bij kijkduin op het strand, lekker in het zonnetjezie ik ineens valerie kim en natas voorbij komen!
Hihi, en Fallon dan??Die was er toch ook bij
![]()
Binar schreef:Sily schreef:Hoop het ook niet Anous, maar zo wel neem ik weer even contact met je op.
Moet het voer trouwens bij Sjon besteld worden of kan je gewoon van hem kopen?
Basisbrok (havens) is (bijna) altijd op voorraad, maar mueslies doe ik alleen nog maar op bestelling, ook sportbrok gaat op bestelling, maar denk niet dat je dat wilt![]()
Andere merken zijn ook veeal te bestellen (dan ook alleen op bestelling)
Ik kan alleen 1x per maand bestellen dat is wel jammer (voorheen was het 1x per 2 weken)
Als je brok nodig hebt dan kun je gewoon John aan zijn mouw trekken, dan haalt hij wel een zak voor je
johnvt schreef:Sil,
Trek je dan niet te hard aan mijn mouw, anders gaat het kapot.
Sily schreef:johnvt schreef:Sil,
Trek je dan niet te hard aan mijn mouw, anders gaat het kapot.
Ik trek altijd zachtjes![]()
Sily schreef:Nee dat zegt Ro ook altijd
Sily schreef:Hiephoi![]()
Truste
en lekker
,
Ireentjuh schreef:Het is trouwens ook mogelijk om pavo brok te bestellen toch? Ik wil met Evita in het komende weideseizoen een "dieet" proberen met magnesium, en daarbij moet ze een brok krijgen met zo min mogelijk eiwit en geen melasse.. de ijslanderbrok van pavo schijnt geschikt te zijn, als ze maar niet gaat telgangen![]()
Weet ook niet of het dieet werkt voor eviet, het komt uit een onderzoek van paardnatuurlijk, maar ik heb van meerdere mensen gehoord dat de magnesium echt werkt.
Misschien wel interessant om te lezen voor andere mensen met paarden die overgewichtgewicht/bevangenheid/spierproblemen hebben: http://www.paardnatuurlijk.nl/onderzoek/insuline.htm

sorry heb er niet zoveel zin in!