Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklebel schreef:Heel vreemd vind ik deze regels niet, laat ik het zo zeggen, de meeste gelden overal voor dit soort baantjes. Hard werken, lange dagen, zwaar onderbetaald enz.....wil niet zeggen dat je hier in mee moet gaan, maar denk dat er weinig te vinden is waar het anders is in de groomwereld....
Twinklebel schreef:Jouw paspoort ook inleveren? Nooit doen! Ik zou zeggen, dag meneer, ik kijk wel even verder!
Jetta schreef:Nee. Dat is niet normaal. Het paspoort van jou mag hij niet hebben. Dat is nl van de Nederlandse staat. Paspoort van Sjakie moet op het ferrein zijn. Maar dat kan ook in je huis op het terrein. En dan..helemaal geen salaris in geld. Raar hoor. Dat wordt moeilijk als je eens iets nodig hebt. Laag betaald...ok. Helemaal niet betaald is niet van deze tijd.En laat alles op papier zetten in voor jou begrijpbare taal. Dus officieel in het Nederlands vertaald en ook door hem ondertekend.
Twinklebel schreef:Hebben jullie dit alles niet overlegd toen je daar was?
Musiess schreef:ja, bij ons ook, en t is zo jammer, want het is echt een leuk bedrijf verder..
CharlyBrown schreef:Officieel hoort je paspoort trouwens wel bij je paard te zijn... Op stal dus en altijd inzichtelijk...