Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 16:39

winnitou schreef:
Meelen hoe gaat het met je vader, had je al proberen te bellen maar je bent waarschijnlijk aan het werk, (bel vanavond nog wel een keer)

hoop ook dat het gaat met je paps meelen!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:20

@ Liquita:

* Wil je Sandra en Koen sterkte wensen namens mij? Ik hoop dat een stukje land voor hem de uitkomst is! ;)

* Wat een super leuk veulen (foto) en wat grappig: die naam had ik o.a. aan Colin opgenoemd toen hij om een aantal paardennamen met een G vroeg, ha ha! :D

* Geen zorgen voor je wedstrijd: je doet het voor je zelf en vooral om via het protocol erachter te komen waar men op dat moment verbeterpunten ziet. Bovendien is het een momentopname. Voor hetzelfde geld gaat het mega-goed en schiet je straks de M-dames nog voorbij, ha ha! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:27

@ Winn: Leuk een konijntje voor Rowan! Wesley zou het ook wel willen, maar wij hebben 4 katten en dat gaat gewoon niet. Tenminste, niet als het beestje lekker rond zou mogen lopen. Dan moet het verplicht in zo'n klein rothokje zitten en dat vind ik zo zielig. Dan maar geen konijn, of de katten moeten de deur uit, maar daar hebben Wes en Dennis nou ook juist om lopen zeuren... :+
Een klasgenootje van Wesley heeft ook een konijn en die loopt ook de hele dag lekker door het huis. Ze hebben wel een hok voor de nacht, maar daar gaat hij eigenlijk zo goed als nooit in. Hebben ze meteen een automatische stoffer voor in huis, want het beest schijnt flink langharig te zijn! :+ :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:29

Vanmiddag lekker een filmpje met zoonlief zitten kijken (mijn broertje is een hond). Heb het eindelijk weer een beetje warm......
Laatst bijgewerkt door winnitou op 26-03-11 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:33

Shenavallie schreef:
@ Winn: Leuk een konijntje voor Rowan! Wesley zou het ook wel willen, maar wij hebben 4 katten en dat gaat gewoon niet. Tenminste, niet als het beestje lekker rond zou mogen lopen. Dan moet het verplicht in zo'n klein rothokje zitten en dat vind ik zo zielig. Dan maar geen konijn, of de katten moeten de deur uit, maar daar hebben Wes en Dennis nou ook juist om lopen zeuren... :+
Een klasgenootje van Wesley heeft ook een konijn en die loopt ook de hele dag lekker door het huis. Ze hebben wel een hok voor de nacht, maar daar gaat hij eigenlijk zo goed als nooit in. Hebben ze meteen een automatische stoffer voor in huis, want het beest schijnt flink langharig te zijn! :+ :D

en overal dropjes over de vloer.
Bij ons is het nog niet zo ver hoor. Vind dat Rowan ook moet beseffen wat het inhoud om een huisdier te hebben en wat erbij komt kijken. En zal eerst alle kabels veilig moeten wegwerken voordat er uberhaupt een konijn komt (en er moet nog wat meer uit huis om ruimte te maken voor de kooi voor het beessie

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:35

En Rowan wil het konijn ook leren voetballen.........

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:37

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

Bij ons is het nog niet zo ver hoor. Vind dat Rowan ook moet beseffen wat het inhoud om een huisdier te hebben en wat erbij komt kijken. En zal eerst alle kabels veilig moeten wegwerken voordat er uberhaupt een konijn komt (en er moet nog wat meer uit huis om ruimte te maken voor de kooi voor het beessie

Heeft-ie lekkere kokindjes voor zijn juf of meester! :+

Wesley voert de katten elke ochtend trouw +:)+ , maar de kattenbakken mag ik toch echt zelf doen. Zowel Dennis als Wesley gaan een beetje groen zien als ze die moeten uitscheppen (met bijbehorende kok-geluiden....) :r

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:38

winnitou schreef:

WHOEHAHAHAHA, met een pingpongbal! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:39

Ik ga weer eens lekker verder lezen in mijn boek, want in juni komt de nieuwste Karin Slaughter uit. Kan ik alvast weer even in het verhaal komen! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:41

en zo'n automatische stoffer lijkt me ook wel wat met al dat gevoetbal met zo'n stof bal

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:43

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

WHOEHAHAHAHA, met een pingpongbal! :D

denk het wel, hij had het zelf nog over een tennisbal (moet het wel een franse hangoor worden)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:44

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Heeft-ie lekkere kokindjes voor zijn juf of meester! :+

Wesley voert de katten elke ochtend trouw +:)+ , maar de kattenbakken mag ik toch echt zelf doen. Zowel Dennis als Wesley gaan een beetje groen zien als ze die moeten uitscheppen (met bijbehorende kok-geluiden....) :r

ga jij toch ook die geluiden maken, is er niemand die er tegen kan, dus een goede reden om het om de beurt te doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:45

Shenavallie schreef:
Ik ga weer eens lekker verder lezen in mijn boek, want in juni komt de nieuwste Karin Slaughter uit. Kan ik alvast weer even in het verhaal komen! :D

welke ben je nu aan het lezen?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 18:46

juni duurt nog een hele poos hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:11

we hebben trouwens wel een buitenplaats voor een konijn, het balkon, staat een muurtje om dus is een mooie speeltuin, alleen uitkijken met de warmte

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:17

Zit de BZT show te kijken en te bedenken wat voor een rare wensen sommige kinderen hebben en dan komt er een wens van een jongen die zijn vader overleden is en die graag een deken/kleedje wil van de kledingstukken van zijn vader. Is er van de kledingstukken een deken gemaakt voor die jongen en ook voor zijn broer en zus. moet dus even heel goed slikken..

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:34

san je cap nog gevonden???

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:44

mntj schreef:
san je cap nog gevonden???

YES!!!!! lag onder een deken bij jaila! is waarschijnlijk mijn eigen schuld. fabio vroeg woensdag aan inge om ff te helpen ergens bij,
toen heb ik hen naast poetskoffer gelegd. en daarna vergeten! inge vond hen vanmiddag! in goede staat!!! gelukkig!
in vervolg moet ik ff beter oppassen. is wel lastig hoor geen eigen kastje meer!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:45

@ mntj ,zie net je berichtje , ga ff in agenda kijken!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:46

ook kleuren ?????? gaat ie zwart!???

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:51

woensdag na lange tijd weer eens een priveles van erna!!! ben benieuwd of mijn conditie dit nog vol gaat houden!!! hahahaha

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:52

ik moet nodig iets aan sport gaan doen! merk echt dat ik minder in beweging ben sinds mav weg is!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:57

_sandra schreef:
ik moet nodig iets aan sport gaan doen! merk echt dat ik minder in beweging ben sinds mav weg is!

heb je die test gedaan met wat voor een sport type je bent (haha)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:59

Tytje, ik ben de laatste tijd een paar keer langs Bon Ami gereden en moet iedere keer denken wat voor een eind je moest rijden om naar je paard te gaan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:00

Rowan loopt hier al alle lichten uit te doen maar heb nog mijn gehaktballen opstaan... niet zo handig. ga maar het gas uitzetten