Leuk joh, ja Mar als ik terug ben ga ik ook in de buurt van de stal waar hij staat starten, ben heel benieuwd hoe die het gaat doen woensdag maar is een proefje oefenen. Enige probleem is dat hij al best wel in oprichting loopt en niet perse laag en rond, dat vragen ze toch in de B. naja komt vast goed.
Komt wel goed. Beter in training al iets te hoog dat je met je proef wat lager kan rijden als het nodig is als dat hij al laag loopt en dan helemaal gaat duiken. En ze weten toch niet of het je eerste of laatste B proef is.
Gister ging het weer lekker. Na wat overtuiging ging hij gewoon over de balkjes en daarna zelfs nog even een kruisje gesprongen. Vandaag maar even longeren denk ik. ( als het droog blijft). Was gister niet van plan om te rijden omdat ik me al een paar dagen niet lekker voel, maar de longeerbak was bezet en had geen zin om te wachten. Kon ik gelijk mn nieuwe cap uitproberen.
Ligt er aan of er iets in de bak staat en hoe druk het in de bak is (en of lovis zin heeft natuurlijk). Cap zit lekker, wel even wennen, is iets hoger aan de zijkant en lager aan de achterkant. Jij had toen toch die bruin/blauwe van hh gekocht lies? Hoe bevalt die?
Wat goed van de zitcompetitie! Helaas gaat mijn wedstrijdcarriere met amarco niet door. Hij heeft vandaag zijn kootbeen gebroken in het land en is ingeslapen...
dankje, ja goede vraag, moeder van coll wilde m uit t land halen en hij liep op drie benen kon niet eens meer lopen.. Hele bot doormidden.
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-12 07:33
lovefi schreef:
Wat goed van de zitcompetitie! Helaas gaat mijn wedstrijdcarriere met amarco niet door. Hij heeft vandaag zijn kootbeen gebroken in het land en is ingeslapen...
Ja dat is zeker balen, maar het blijven paarden he. Hij heeft al zoveel pijn gehad de afgelopen jaren dat we hem niet nog zo'n herstelperiode aan wilde doen.. Zeker omdat het nu ook gewoon op de wei is gebeurd, je weet nooit of het dan niet nog een keer gebeurd.
6 juli, maar ik ga iets eerder naar wwijk ( na het boeken inleveren). Ja wel naar winterswijk, maar het is helaas maar de vraag of er paarden staan om te rijden. En ik heb er even geen zin meer in maar dat komt vast wel weer..
Ja wel erg leuk die afwisseling... Gister weer heerlijk op Twinkeltje gereden, nu had ik helemaal geen last van open rijden en ben meteen weer verliefd ahahah... Lekker half uurtje zonder zadel stappen, draven en galloperen ahaha
Hey dames, og een beetje lekker gereden gisteravond? Karin weer een nieuwe naam aan dr lijst toegevoegd. Ik was gister vrij dus ben sochtends al naar stal geweest. Dus kon lekker binnen blijven toen de regen losbarste gisteravond