Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yara heet ze. 
amber2202 schreef:amandaaa schreef:zijn echt goede paden daar, naast de skeeler/ijs baan zit de molenkamp ging ik wel eens wedstrijd rijden met joepi
Daar heb ik leren paardrijden
heet nu hippisch centrum nootdorp..
wil daar strakkies als ik weer normaal kan buitenrijden ook mn wedstrijdjes gaan rijden..
hoorde dat amber vandaag heel stout is !
2x weggerent bij mn zus.. het wordt weer kouder dus meneertje krijgt weer kuren
had gehoopt dat het hier eindelijk eens over zou zijn aangezien het nog niet echt fout is gegaan hierzo
nouja, helaas
@marjo: ik kan ff nog niet stappen enzo.. ga wel 4dec naar nightmare indoor in ahoy
maar verder zitten er niet veel centjes..
eventueel is er 13 november party bij mij thuishahaha...
vier mn 21e verjaardag![]()
nou kga maar weer verder werken..
vanaaf bij gauchos eten met de afdeling..:D
![]()
![]()
![]()
![]()
AnitaJoeri schreef:heerlijk bosritje met Joepi gemaakt.
Wat een prachtig weer,stralende zon en geen wind. 15 graden.
Ja Wil bekend terein hoor de Dobbeplas.
Soof en Kay kijk wel uit als je een keer hard over dat pad gaat er zit een open stukje tussen en daar schieten er plotseling wel eens honden achter je aan.
Met Joep regelmatig gehad,resultaat was dat die nog harder kon dan ik dacht hihi.
Chantal flink oefenene met buitenrijden en dat stoute haha is toch een haflinger.
Alvast gefeliciflapstaart met je 21ste verjaardag.
GA ZO WEER PEREN SCHILLEN OM IN MIJN WEKPOTTEN TE DOEN.
Bij open plekken zeg ik altijd tegen Syb "Let op!" en dan gaan die oren naar voren en gaat ze langzamer lopen haha.

lirote schreef:bij mij gaat het ook goed staan lekker nog op het land
ze worden er rond een uur of 11 voor me op gezet
ben een beetje grieperig dacht ga ik wel met lil naar buiten die is altijd rustiger nou ik heb het geweten madam had haar dag geloof ik alles was eng heb nu spierpijn
nog 2 nachten werken en dan heb ik lekker vakantie