Ja die! Dat bedoel ik. Wideapuntjes hoor ik ook veel over. Hmmmm! Niet eenvoudig allemaal. Malvin geeft achter gesloten ijzers en dat maakt het nog extra glad allemaal. Die ringen zijn alleen handig voor het tegengaan van klompen maar dat is ook super.
Ruzie? Waarzo? * fijn als je zo gewild bent, krijg het er gelijk warm van!* Ik denk dat het alletwee wel lukt trouwens Tence voor t voeren, Noah erna (rond half zes / zes uur) Past dat in jouw schema Ilv? En dat van jou Du? (als ik vertraging heb van mn werk, laat ik het je weten )
Die wideapuntjes heb ik expres weggelaten omdat dat de stand beinvloed en kan wringen..
Prima hoor! Als het later wordt maakt het ook niet uit . Ja het is wat hè cer, zoveel mensen die daar blij van worden . Ik krijg zo m'n rooster, dan hoor ik opnieuw of ik met de feestdagen moet werken, even duimen!
Kwart voor vijf? Ik probeer hier rond vier uur te vertrekken, k heb t net aan mijn baas gemeld (die reageerde uiteraard niet, maar dat maakt niet uit )
Edinburgh, dat is toch Engeland of Ierland ofzoiets?
jarrah
Geplaatst: 21-12-10 13:38
Ik heb gisteren ook nog wat sneeuwfoto'tjes gemaakt van mijn lekkere pluizenbol: De dames vinden het nog altijd prachtig, zo dag en nacht in de sneeuw...
_Noah
Geplaatst: 21-12-10 13:41
Ziet er goed uit Lisette! Lekker haar eigen paddock . In schotland . Tja is pech omdat ik ziek was, 1 voordeel volgend jaar alles vrij.