_sandra schreef:jij begrijpt het niet jo, wat staat er op het huis?! dus wie hoort daar thuis!!! whahahahahahahaikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
LIQUITA schreef:hahahahahahaha ben benieuwdNiks bijzonders hoor. Gewoon een grapje, hihihi. Huis met de naam Zandra Hoeve [/quote]Met 5 ha. weiland
ATE schreef:_sandra schreef:jij begrijpt het niet jo, wat staat er op het huis?! dus wie hoort daar thuis!!! whahahahahahahaikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkoke dan, ga jij dan maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neem ik de 'kamp''
ff wat lekkers pakken, heb nog heerlijke bonbons van mireille in koelkast. kan ik natuurlijk niet laten liggen!!!!!!!!!!!!!!!1
tom heewft je les prima vervangen! alle paarden op hol op de dijk!!! en een aantal eraf!!! ging echt super!!!!!!!!!!!!!!!
ATE schreef:in je eentje eten nou lekker dan hahahahkom maar ff halen hoor, kan ze toch echt niet alleen opeten, is niet goed voor me!!!
LIQUITA schreef:Maareh.....wanneer gaan we nou naar Artis???roept u maar, kunnen ook maandag voor ons kampje!!!!
LIQUITA schreef:Maareh.....wanneer gaan we nou naar Artis???geen idee maar volgens mij de 20 ste hoop dat ik dan niet moet werken
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Maareh.....wanneer gaan we nou naar Artis???roept u maar, kunnen ook maandag voor ons kampje!!!!ja ook prima
heb er nu drie in mijn mik!!! nog 1tje en dan gaat het doosje weer de koelkast in. kan er anders niet afblijven!!!!
ATE schreef:LIQUITA schreef:Maareh.....wanneer gaan we nou naar Artis???geen idee maar volgens mij de 20 ste hoop dat ik dan niet moet werkenzullen we de 20ste plannen, en als jo moet werken verzetten we het naar de10e augustus?!!!!!
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Maareh.....wanneer gaan we nou naar Artis???roept u maar, kunnen ook maandag voor ons kampje!!!!ATE schreef:ja ook primaDat 10 augustus toch??? Helaas dan moet ik werken .