Kirsten_D schreef:Whaha, die ene lijkt net een hamster..
Whaha, en ze huppelt als een nijntje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_D schreef:Whaha, die ene lijkt net een hamster..
DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:Whaha, die ene lijkt net een hamster..
Whaha, en ze huppelt als een nijntje

Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:Hihi ja geef maar aan mij erger dan mijn ouders kunnen ze niet zijn
Nou mijn 'schoonvader' is wel aardig, maar mijn 'schoonmoeder'...
Kirsten_D schreef:Dat is wel een luxe villa ja..

DenK4ever schreef:Komt er nog eentje bij, maar dat ga ik me vriendje nog maar even niet vertellen
ik gaat naar bed! Truste!

!
. Manon_S schreef:stinkmodder verjaardag...
Voor het eten zaten we met zn alleen beneden, had ik ruzie met mijn moeder,
en mijn broer met mijn moeder..
En mijn broertje die me op de proef stelde..
Hij ging me continu napraten en me steeds aanstaren.
En op een gegeven moment ontplof ik en begin ik te schreeuwen.
En dat stinkmodder kind gaat maar door en door en mn ouders zeggen er ook niks over.
En wanneer ik dat kind een klap geef gaan ze zeggen dat ik me naar mijn 17jarige leeftijd moet gedragen en me niet moet aanstellen.
Zucht ik heb het echt gehad.
!
.
.
.

Annie_ schreef:GOEDE MORGEN
HEB GEEN ZIN BLEEEEEEEH
Kuit jane nu heb ik duits niet af
ga het nus snel maken

Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:
In het echt is die niet zo mooi..
DenK4ever schreef:Onvoorstelbaar dat ze op die leeftijd nog daaaaar grappen over maken zeg
Kirsten_D schreef:Ik heb schoonouders in de aanbieding, iemand hebben??
Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:Onvoorstelbaar dat ze op die leeftijd nog daaaaar grappen over maken zeg
Vaak is het toch wel een vorm van jaloersie, en jaloersie blijf je bij elke leeftijd houden.. Helaas..
DenK4ever schreef:Komt er nog eentje bij, maar dat ga ik me vriendje nog maar even niet vertellen
ik gaat naar bed! Truste!

Wijken ging ook goed alleen moest haar wat voorwaatser houden.. En das nog best lastig, want ze vind het wijken zelf nog heel moeilijk. Maargoed iets om te oefenen.. 
'
'.