[SPR-ITP] Bandino@SPringen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Elja schreef:

na de vakantie kom ik gewapent MET camera!! Emmaa_ schreef:Helaas, vrijdag kan ik niet. De laatste dag dat ik kan inpakken dus dan wil ik me even helemaal fixeren zodat ik niks vergeet
. Ik denk dat het pas kan als ik terug ben van vakantie Manon
. Alleen ik kan nu nog geen datum vastleggen, want we gaan ook vaak naar familie etc.
Emmaa_ schreef:Als je Mickey een keer mee daar naartoe kan nemen, dan shoot ik eerst Araska & Salihah en daarna Mickey. Het is een erg mooi bos daar

Manon_S schreef:Ja helaas kan dat niet..
@ Debb: Ja ik heb nu een kortere
Flevolander schreef:Manon_S schreef:Ja helaas kan dat niet..
@ Debb: Ja ik heb nu een kortere
Goed bezig

) Manon_S schreef:Flevolander schreef:
Goed bezig
Alhoewel ik nu met een ander soort slipketting loop en af en toe zijn Rogz for Dogz tuigje
(heel soms loop ik ook met een haltie)
Astor schreef:

Ahtnamas schreef:
Flevolander schreef:Ik ben meer van de slip dan van de haltie.. aangezien je aan je slipketting nog gewoon is een correctie kan geven.. tewijl dat bij een haltie niet mag. Voor een gewoon wandelingetje is een haltie best oke natuurlijk, alleen voor training is het niet handig vind ik
Melanie_B schreef:http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=99531
Die ene bovenste foto heeft Iris gemaakt.. Weet niet of zij toestemmning heeft gevraagd aan iris.. maar anders is die ook uit mijn profiel gepakt.. (Ik had die toen toch, met veel foto's van Worlino, had wél toestemming van Iris)
En de ondertste foto van Rox is gemaakt door mij!
100 % zeker.
En die heeft ze waarschijnlijk gepikt uit Kirsten's profiel..
vin ik Melanie_B schreef:
Waarom heb ik mijn handen niet naar voren?
Jane_ schreef:Annaa zullen we chillen?
Astor schreef:Mis agloontje best wel... & incie natuurlijk ook..
Maar agloon is toch mijn 2de toppertje