Ik wil je wel een paar modellen lenen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En als ik zonder sportstand een foto maak issie bewogen
. Maar dat is niet de bedoeling van de opdracht
.
en Wen: Hoi
. Als het goed is ga ik dit jaar afstuderen en kan ik gaan solliciteren voor een 'volwassenenbaan' zoals ik dat maar noem
. Dan ga ik ook wat meer verdienen... Want ja als het goed is kan ik dan wat meer werken (32 uur zou fijn zijn
). Maar moet nog even kijken hoe het loopt....
, en als ik dan een ander koop (kan ook wel lief zijn hoor...) dan blijf ik als nog dromen van een andalusier
. Dus dan spaar ik liever gewoon door tot ik een lieve leuke andalusier heb gevonden die bij mij past (of een fries of lusitano, dat kan ook nog. Als het maar barok is!!).
Oké Es, succes daarmee.
)
, dat is nog beter als studeren
. Alleen is dat gezien jou studie erg lastig denk
.
).
, dus mogen jullie het ook wel weten) het is uit met de DJ. En ik was degene die er een eind aan gemaakt heeft (jaja altijd je eigen trots behouden toch
). Maar eigenlijk zit ik er niet zo mee... Ik had al toen ik eraan begon het idee van het wordt niks, en even dacht ik van hmmm misschien krijg ik ongelijk. Maar dat bleek niet zo te zijn
. En dat is niet omdat ie turks is, want bij 'Bestemming bereikt' zag ik laatst twee waar het wel goed bij is gegaan
, die gingen zelfs trouwen!
(Mislukte Liefdes... Ik zie ze liever als gelukte blauwtjes
Loesje)
).
(dat hier ook wel weer eens mag posten:P)
).
.
dat weet ik ook. En ik weet dat ik ook met mijn compacte diafragma en sluitertijd kan instellen, maar meestal doe ik makkelijk en zet hem op automatisch
. Daar kan ik ook wel goed mee overweg, maar zelf diafragma, sluitertijd enz instellen. Dat kon ik echt nog niet
. Nu weet ik hoe het moet, alleen dan nog de juiste instellingen bij de juiste situatie
. Maar we krijgen telkens praktijkopdrachten mee... Dus hopelijk weet ik het een beetje aan het eind van de cursus.