Owww en ja heb huiswerk.... Ik moet door handmatig de sluitertijd en diafragma aan te passen een foto maken van iets in beweging dat je de beweging ziet en iets in beweging dat je het bevriest op de foto en dat je dus de beweging niet ziet .
Dat sparen voor een paard lukt ook wel hoor . Als het goed is ga ik dit jaar afstuderen en kan ik gaan solliciteren voor een 'volwassenenbaan' zoals ik dat maar noem . Dan ga ik ook wat meer verdienen... Want ja als het goed is kan ik dan wat meer werken (32 uur zou fijn zijn ). Maar moet nog even kijken hoe het loopt....
Dat paard komt er wel dat weet ik zeker!! Maar aangezien ik beetje dure smaak heb moet ik gewoon even doorsparen. Ik wil de keuze van mijn paard niet aan geld laten afhangen... Mijn droom is een andalusier , en als ik dan een ander koop (kan ook wel lief zijn hoor...) dan blijf ik als nog dromen van een andalusier . Dus dan spaar ik liever gewoon door tot ik een lieve leuke andalusier heb gevonden die bij mij past (of een fries of lusitano, dat kan ook nog. Als het maar barok is!!).
Ja kan je beter doorsparen voor een paard wat je wilt en bij je past Aan de ene kant lijkt het me lekker een 'volwassenenbaan' maar aan de andere kant is studeren ook zo slecht nog niet.
Moet je bij de overheid gaan werken , dat is nog beter als studeren . Alleen is dat gezien jou studie erg lastig denk . Overheid is standaard 32 uur in de week en geen 40 en ach je hoeft gewoon bijna niks uit te voeren... Gaat standaard jaarlijk om hoog in je salaris (al presteer je niks) en je hebt veel mogelijkheden wat betreft betaald doorleren....
(ja mensen nu weten jullie waar ik naar ga zoeken ).
Owww en Fenn (Sas weet het toch ook al , dus mogen jullie het ook wel weten) het is uit met de DJ. En ik was degene die er een eind aan gemaakt heeft (jaja altijd je eigen trots behouden toch ). Maar eigenlijk zit ik er niet zo mee... Ik had al toen ik eraan begon het idee van het wordt niks, en even dacht ik van hmmm misschien krijg ik ongelijk. Maar dat bleek niet zo te zijn . En dat is niet omdat ie turks is, want bij 'Bestemming bereikt' zag ik laatst twee waar het wel goed bij is gegaan , die gingen zelfs trouwen!
Ik weet trouwens echt niet meer welke spiegelreflexcamera ik wil kopen!!! Het is echt lastig, er zijn er gewoon te veel... Ik lees over Canon goeie dingen (de 1000D en de 450D) en over Sony lees ik ook goede dingen (voornamelijk de DSLR-A300 wat ik tot nu toe gevonden heb). Maar er worden ook nog zoveel andere goeie genoemd. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet kiezen (ik ga nu voornamelijk op prijs af, maar dat is niet altijd het beste ).
Mijn pa heeft er een, ik weet niet precies wat dat voor een is, stuur hem eens berichtje (dat hier ook wel weer eens mag posten:P)
En Es, overheid, zou kunnen, dan beland je bij de VWA, kan je oa op slachthuis belanden, op Schiphol, en weet ik het wat allemaal. Mijn doel is eerst de praktijk in en als ik dat zat wordt en het zou kunnen, naar de VWA. Voor VWA heb je apart studiepad (jaa!!) Veterinaire volksgezondheid, en ik heb voor studiepad gezelschapsdieren gekozen, dus weet niet hoe gemakkelijk je bij VWA kan komen.
Ik heb een beetje gekeken en heb een leuke van sony gezien en eentje van Canon. Ik ga (als mijn geld weer gestort is) even langs de Combifotowinkel bij ons in Katwijk en dan kan die me misschien ook nog wat tips geven. Is een goede winkel, daar heb ik me eerste camera ook gekocht en die deed het echt super! Mijn broertje heeft hem nog overgekocht maar in een dronkebui heeft een vriend van hem m gesloopt (en zelfs toen deed ie het nog, maar niet altijd ).
haha dat weet ik ook. En ik weet dat ik ook met mijn compacte diafragma en sluitertijd kan instellen, maar meestal doe ik makkelijk en zet hem op automatisch
Hahahahaha zeker ook op automatisch en die voorinstellingen . Daar kan ik ook wel goed mee overweg, maar zelf diafragma, sluitertijd enz instellen. Dat kon ik echt nog niet . Nu weet ik hoe het moet, alleen dan nog de juiste instellingen bij de juiste situatie . Maar we krijgen telkens praktijkopdrachten mee... Dus hopelijk weet ik het een beetje aan het eind van de cursus.