SuusKiiss schreef:Ik begrijp trouwens niet waar Ragebol gaat staan na de vakantie.. Dan zijn er geen stallen meer!
Na-aperd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuusKiiss schreef:Ik begrijp trouwens niet waar Ragebol gaat staan na de vakantie.. Dan zijn er geen stallen meer!
Ik heb er deze keer in middels al 3 versleten.. 
En als het dan gelukt is heb je ineens een blauw paard
d0nnaa_dan schreef:He tgaat niet bloeden. Het is gewoon kaal! Nee ze doen er niks mee!SuusKiiss schreef:Ik zal het vertellen.. We willen ze graag scheren want ze scheuren heel erg en op veel verschillende plekken hebben ze zich kaal geschoren. Daarom willen we ze ze gewoon helemaal scheren.. We hebben ook al 2 dekentjes op het oog.. Het poetst ook gewoon heel vervelend als je steeds van die kale plekken hebt tussendoor. We willen dus ook de benen als dat kan en niet tot de bovenbenen of alleen de nek en kont ofzo
We zijn vandaag trouwens lekker naar het bos geweest en daarna ff afgespoten en toen gingen we zwemmen in het zwembad(Rosa, Jorinda en Ik) echt chill
Ik neem aan dat je schuren bedoelt? Dan zou ik eerder aan zomerexceem gaan denken.. en pas op dat die plekken niet gaan bloeden!
Doet de eigenaar niets met de shetjes en staan ze bij hem/haar aan huis?
Maar okee, hij is dus wit

Wat ga je maken?

Dus nu staat de frietpan aan