Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 12:35

Tabpy schreef:
Heey ik weet niet of dit het goede topic is!
Maar even een vraagje ik heb gehoord dat er bij manege poelenburgh zaterdag 9 januari een grote magazijn verkoop is van kingsland en nog meer merken? weet iemand hier iets van?

Ik weet hier niets van.. :?

fionaa

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 13:07

ik heb geen idee.. ik heb niks gehoord?!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 15:06

luxket schreef:
gezellig maaik... zijn ze er al eerder geweest?

Mijn mama wel, zusje niet.

Ik ben snel eten, om 3 uur haha wooww laat. En nu nog een paardje rijden, opruimen en keeeeeerst vieren. :D :D :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:23

gezellig maaik, doe ze de groeten.. veel plezier vanavond

Tabpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:48

nou ik heb dus even verder gezocht en de grote magazijn verkoop zaterdag 9 januari is van 9.00 uur tm 18.00 uur op poelenburgh!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 17:20

Waar haal je dat vandaan?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:44

?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 09:15

Merry Christmas iedereen! :D
Iedereen fijne avond gehad gisteren?

Ik ben wel verwend. Heel mooi vest gehad, nieuwe jas voor op stal. Telefoon voor m'n Belgische SIM. En een paar maskertjes. :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 11:35

lekker maaik.... Altijd fijn :)

ben ook wel benieuwd waar dat van die uitverkoop is gevonden

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 12:43

Tabpy schreef:
nou ik heb dus even verder gezocht en de grote magazijn verkoop zaterdag 9 januari is van 9.00 uur tm 18.00 uur op poelenburgh!

Vind het wel knap.. want die datum hebben wij knhs wedstrijden!
er hangt ook niks bij de manege zelf. je bedoeld echt de poelenburgh in schoorl? waar haal je die informatie dan vandaan op internet?
wel vreemd al zeggen wij (de gene die staan bij poelenburgh) dat we er niks van af weten en erniets gemeld wordt, dat het er toch is?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 13:55

Tabita, waar haal je het vandaan dan? kun je de link plaatsen waar je het heb gevonde?
Het is namelijk echt niet bekend bij ons..

Tabpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 14:52

Misschien is het wel in combinatie met de wedstrijd? Dit is wat ik heb gehoord, het zou zonde zijn als niemand het weet terwijl je er een hoop geld mee zou kunnen besparen toch! :D Er zouden ook nog flyers komen, dus we zullen het wel zien!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 00:04

Hai, even op die sale, klopt waarschijnlijk wel, mijn vorige bazin (Monica) heeft al een keer eerder op Poel gestaan, haar schoonbroer en nog iemand anders hebben een bedrijfje ermee gestart en staan vaak met wedstrijden, evenementen etc ergens ;).
En gezien het goede bekenden zijn van John & Poelenburgh.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:16

Oke.... misschien kom ik wel even kijken :) .

Ik heb wel een fijne kerst gehad :) , ging gister lekker bij m'n vriendje eten. En vandaag komt hij bij ons met wat familie. Vanmorgen nog even naar Otje geweest, die was hartstikke stijf. Ze was gisteren door de manege losgegooid en ik vermoed dat ze erg uit haar plaat is gegaan ofzo.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 16:41

heel vaag... :? haha

Mel vandaag in de molen gedaan.. haha! ik durfde niet te kijken.. \ze moet er gewoon aan wennen! \morgen weer proberen!! Ze was wel braaf, beetje gestresst..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:34

Hehe ik weet ook niks hoor van een magazijnverkoop van Kingsland.. weet wel wie je bedoelt, zij waren er ook met de zitcompetitie meen ik.
Lekker Maaik om verwend te worden! Verder leuk gehad?
Jullie allemaal trouwens?

Ik was donderdag naar Zeeland gegaan 's middags en 's avonds thuis gegeten en toen op stap met de jongens. Was wel leuk maar ben om 2 uur naar huis gegaan, was helemaal af.
Vrijdagmorgen naar de kerk geweest en daarna kerstontbijt thuis.. 's middags even bij Oma langs geweest en 's avonds lekker thuis gegeten met z'n 5en. Is opzich al bijzonder dat we met z'n 5en aan tafel zaten haha! Zaterdag ging k om 12 uur weg uit Zeeland en was pas om 4 uur (!!!!!!!!!!!!!!!) in Schoorl en moest om 5 uur bij Maarten zijn. Wat een drukte op de weg, continu in de file gestaan! Dus lekker daar gegeten, z'n oudste zus was er ook met kindje en man en die kende ik nog niet dus was wel gezellig! En daarna naar Schagen gegaan met een paar mensen dus lag om half 4 in bedje.. en vanmorgen om half 8 werken en nu ben ik gaar! Maar was wel weer allemaal tof!

Wat gaan jullie doen met oud&nieuw?

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 18:56

whahah, fijne kerstdagen gehad dus ;) . Zwaar is dat he, na het stappen zo'n hele dag werken!

Gisteren was mijn vriendje bij ons komen eten, hij was zo lief met mijn 1-jarige neefje. :+: En daarna nog lekker met heel wat vriendjes en vriendinnetjes Alkmaar in geweest. Lag ook om half 4 in mijn bedje, maar ging er lekker om 11 uur uit ;) .

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:13

Mwah het gaat altijd wel hoor.. 't is erger als je 4 of 5 uurtjes slaapt dan die 3 die ik had.. Dus was zo wakker en pas 's avonds stort ik dan in. Had ook niet gedronken hoor dat scheelt ;)
Leuk he, vriendjes met kleindje kinderen haha! Maarten z'n zus heeft ook een kindje van een jaar 3 denk ik? Daar is hij ook zo onwijs leuk mee!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:41

Ik heb ook wel een leuke kerst gehad, natuurlijk ook weer veel te veel gegeten maarja..
Vandaag op Wyoming naar het strand geweest met Joyce, Nynke, Charlotte en Kim :) Was erg gezellig! Wyoming was wel wat vrolijk in het begin maar gelukkig zit ze als een huis!
Daarna Maaike nog even gezien! Ook leuk! :D

Nu net moest ik alleen eten maar er was eigenlijk niks in huis en toen zag ik een pak pannenkoekenmeel en daar hoefde alleen maar water bij. Ik ging dus pannenkoeken bakken en ben tot de conclusie gekomen dat ik wél pannenkoeken kan bakken, maar alleen in een goede pan! :D
(Niet heel boeiend verhaal..... :D)

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 22:23

Merel, dat over die pannekoeken is echt zo'n Merel verhaal, superdroog :D . Maar dat heb jij vaker in het topic ;) .

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:51

Zijn jullie al wel gewend van mij toch?! :D

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 16:06

Zooo ik heb ook leuke kerstdagen gehad :)
2de kerstdag deden we met cadeau's leuke spulletjes gehad :)

Nu weer lekker plat op de bank :) Gister in ene ziek geworden.. hopelijk snel over :)

Byee ! x

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 17:19

Ik heb me uggs binnen :D
Zijn eigelijk voor kerst, maar omdat ze er nog niet waren kerst enme verjaardas kado omgeruild :D
Dus met Kerts ene mooi scapa dekje gehad, die donkerrode.
En nu dus me uggs alvast voor donderdag :j

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-09 21:03

Jaaaa was gezellig zondag. :D

Mooie cadeau's Aniek. Heb je foto van die Scapa, ken 'em niet.

Er is zo'n topic op LZP, over een meisje die een jaar met een jongen gescharreld heeft en die jongen had dus een vriendin en zij wist dat en nu heeft die jongen voor z'n vriendin gekozen en of ze nu dat meisje moet inlichten. Wat vinden jullie?
Echt iedereen vindt dat not done en dat is natuurlijk ook wel zo want ik vind het een beetje scheinheilig van dat kind dan. Zo ineens de moraalridder uithangen weetjewel.
Maar aan de andere kant, als ik die vriendin was zou ik dat wel willen weten denk ik. Denk niet dat dat meisje heel zou blijven, da's wat anders... maar puur voor mezelf? Ik zou wel blij zijn dat ik het weet. Uiteindelijk dan he.