Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
loyalty schreef:okej dan![]()
nou ik kom net terug van de dierenkliniek Duke heeft ze groeischijf gebrokenhij was vanmorgen mee naar de boerderij en hij zit wel vaker bij de paarden in de stal en ging altijd goed totdat er vanochtend een schep om viel me ene vz paard schrok zo die sprong alle kanten op en toen zat Duke er net en die kreeg zo een oplazer piepen echt keihard!! dus nu moet ie 2 weken rust mag niet meer mee geen wandelingen meer
over 2 weken terug voor controle! poeeh was me een dagje wel

echt kicke gevoel geeft dat hahah
, die ging nog even lekker aan de kletter, jippie-a-jee
, ik er achteraan.
en een flinke poetsbeurt. Morgen wel les
. Denk dat ik maar even een bokketouw om doe morgen
. 

kan ik het zelf ook een keer zien hahaha
.
, alleen die stukken rodeo zijn wel wat minder, twee weken terug met mijn kop tegen haar kop geknalt.. hard hoofd heeft ze dan hoor
... 
met tsjol de laatste tijd al helemaal ze loopt eindelijk gelijk vanaf het begin af aan ontspannen niet dat je daar eerst de hele les mee bezig bent..
Dus nu kunnen we lekker wijken enzo gaan oefenen
alleen die rot wind pff 
ik zag vandaag fotos van Methar die kan zitten en liggen das ook gaaf!! mauss schreef:goedemorgen
hopelijk gaat deze les wel door lotte
. Ik kon mijn duim niet meer bewegen en we dachten serieus dat het gebroken was, gezien hoeveel pijn het deed (ik ben toch echt geen watje
).. Dus ik kon er mooi weer af en ben met Alix naar de eerste hulp geweest.
), maar wel ernstig gekneusd. Was een kort lesje
.
.
.