Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:@Ate: ik heb ons echt ingeschreven voor 22 december !!!!

LIQUITA schreef:Nee Xan, er mag niet worden voor gelezen...helaas, zou wel een stuk makkelijker zijn, hihi.
. 
winnitou schreef:Wou ook al reageren maar zag nog net op tijd dat jij dat al had gedaan Liquita.
Maakt het voor jou dan iets uit of je voor gelezen wordt. Volgens mij kun jij het beter uit je hoofd doen want dan maakt het niet uit of de kant waar je naartoe moet links of recht heet.
met rechtdoor gaan had ik toch geen problemen ???????

En ik heb een hoofd vol watten

xan schreef:winnitou schreef:Wou ook al reageren maar zag nog net op tijd dat jij dat al had gedaan Liquita.
Maakt het voor jou dan iets uit of je voor gelezen wordt. Volgens mij kun jij het beter uit je hoofd doen want dan maakt het niet uit of de kant waar je naartoe moet links of recht heet.
met rechtdoor gaan had ik toch geen problemen ???????
xan schreef:Ik taai vroeg af vanavond. Ga nu lekker mijn bed in, voel me echt niet tof
Ik voel werkelijk al mijn spieren. En zo ingespannen heb ik vandaag ook weer niet geredenEn ik heb een hoofd vol watten
![]()
Kortom de griep is er toch echt

meelen schreef:@ATE
Gefeliciteerd met de verjaardag van Linda
Een gezellige dag toegewenst.
xan schreef:Weet iemand hoe dat zit met die kür op muziek, mag er worden voorgelezen of niet ?????? Dus net zo als bij onze carroussel.

winnitou schreef:groeten terug@Ate, wanneer moeten we komen helpen in je nieuwe huis?
@Tytje: vrijdag 9 november hoe laat verwacht je ons (en waar is het)
@Meelen: Hallo en dag
@Xan: voel je je al weer wat beter
@Liquita, Alles goed sinds gisteravond?
@ Hackie: schijnt de zon al?
en alle andere ook goedendag.......
meelen schreef:Je bedoelt vast leiden, of zal het dan toch lijden worden?!
ik bedoel leiden maar zoals je al zegt het zal lijden worden
xan schreef:Weet iemand hoe dat zit met die kür op muziek, mag er worden voorgelezen of niet ?????? Dus net zo als bij onze carroussel.
Het gaat prima met mij. Ben al naar de manege geweest, heb heerlijk gereden.
BETERSCHAP! Het helpt echt hoor, die bessensap.
HARTELIJK GEFELICITEERD met Linda.
tot laterszzzzz!