vera23 schreef:ja ze herkende elkaar nogiig volgens mij wel
pina deed zachtjes hinneken toen ze er zag
of naar mij kan ook natuurlijk haha
en was uk zoals verwacht of anders
Had vanochtend niet heel veel tijd om te kijken
Was beetje laat.... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:ja ze herkende elkaar nogiig volgens mij wel
pina deed zachtjes hinneken toen ze er zag
of naar mij kan ook natuurlijk haha
en was uk zoals verwacht of anders
Was beetje laat....
moskaichamp schreef:ik vind haar in ieder geval mega groot!
)
zo dat is wel een aardige maat ja ... spettertjuh schreef:Ik heb in de ochtend een afspraak in Utrecht. Als ik daar vandaan kom dan ga ik even snel voer klaar zetten voor de paarden, eten koken enzo en dan door naar mijn werk. Ik kan eventueel iets later beginnen als ik het allemaal niet haal dus daarom kan ik de paardjes niet doen.
Ik wil anders ook wel ff je voer klaar zetten hoor, dan hoef je er niet speciaal voor naar stal te komen, tenzij je dat natuurlijk ff graag wilt

kreng
ze is hem nog nooit gepeerd
ze weet iig der stal te vinden 
en dat vond ze toch wel errug spannend allemaal en werd klein beetje een bommetje dus ben ik maar rustig terug gestapt
beetje jammer af en toe
.... Yoni is van de week heel ziek geweest waardoor ze twee dagen op bed heeft gelegen en niet veel met Kola heeft kunnen doen. Tevens heeft ze geconstateerd (samen met haar vader, die dierfysio is) dat de het cythek beslag niet goed is voor Kola
en dat het eraf gehaald moet worden. Dit kan pas aankomende woensdag dus al me al kan ze vanaf woensdag pas een beetje gaan starten, mits ze niet eerst weer aan het oude beslag moet wennen
.
, want ik kan echt niet tot volgende week wachten
. Ik mis haar vreselijk en nu voel ik me ook nog eens schuldig
dat ik het cythek beslag wilde uitproberen
. Volgens Yoni belemmerd het haar juist in de tolt en draf
.
Ze heeft echt een mooie kleur, maar is wel erg groot zeg

alleen jammer dat dat kleurtje alleen in de winter is daarna wordt ze lelijk
Bereid je maar vast voor...Warenko is bijna 22 en die kan nog steeds steigeren, bokken, happen....en bommetje doen als er teveel kabouters in de buurt zijn!
)
,
giegel de giegel... was leuk!
En ik heb der ook even bewonderd hoor! haha ze is echt heel leuk!