Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilde_q schreef:![]()

Dinniej schreef:Nou, ik ben dus Ardine, maar mijn meeste vrienden noemen me Dien. Je mag me ook Dina noemen, lekker makkelijk te onthouden enzo.
Ik verzorg een 24-jarige merrie, en daarnaast rijd ik ook in de jeugdpaardencarrousel op onze manege. In de carrousel rijd ik niet op mijn verzorgpaard, maar op een manegepaard, Roosje.
Verder ben ik gek op muziek, van pop tot deathmetal en van punkrock tot industrial.
Ik doe een opleiding dierverzorging in Barneveld, en ga nu bijna naar mijn tweede jaar.
Ohja, en ik zal zo nog ff foto's zoeken.
Fryskerdin ( hoe je het ook schrijft
)
die it volgens mij ook op barneveld

Annie_ schreef:Nee sorry, nooit van gehoord..Dinniej schreef:Nou, ik ben dus Ardine, maar mijn meeste vrienden noemen me Dien. Je mag me ook Dina noemen, lekker makkelijk te onthouden enzo.
Ik verzorg een 24-jarige merrie, en daarnaast rijd ik ook in de jeugdpaardencarrousel op onze manege. In de carrousel rijd ik niet op mijn verzorgpaard, maar op een manegepaard, Roosje.
Verder ben ik gek op muziek, van pop tot deathmetal en van punkrock tot industrial.
Ik doe een opleiding dierverzorging in Barneveld, en ga nu bijna naar mijn tweede jaar.
Ken je dan ookFryskerdin ( hoe je het ook schrijft
)
Op boktdie it volgens mij ook op barneveld
![]()
Der eigenpaard heet rebecca
Dinniej schreef:Nou, ik ben dus Ardine, maar mijn meeste vrienden noemen me Dien. Je mag me ook Dina noemen, lekker makkelijk te onthouden enzo.

jarig bent!
* Hilde_q schreef:![]()
Hilde_q schreef:ja past net niet he![]()
miss kan ik hem verkleinen![]()
doe ik morgen wel proberen

je mag altijd mee praten hoor!
kan niet beter
ze was niet te stuiten.. vond het zoo leuk! ik had alleen maar een stuur, geen rem.. raar paard
we kunnen er nog mooi aan knutselen, tijd zat..