IJp schreef:Tja Gabor moest groeien van Evelien ( in de breedte dan hè) maar ook van mij....
Hij moet ook nog groot en sterk worden die jonge hengst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IJp schreef:Tja Gabor moest groeien van Evelien ( in de breedte dan hè) maar ook van mij....

Noompiej schreef:gaat dit toevallig over mijn paard, aangezien die geen ijzers achter heeft en hoorde dat hij gisteren een beetje druk deed.
Mijn paard is donders goed opgevoed, maar een paard blijft een paard.En zat gisteren toevallig tot 10uur op school.
Zet vanaaf wel zelf mijn paard binnen..dan maar betijds anders wordt mijn paard straks nog voor een duivel uitgemaakt.
en ieder paard is wel eens druk of ontdeugend, daar zijn het dieren voor. Ik dacht werkelijk dat ze 's morgens op de wei werden gezet en dat je zelf het paard uit de wei moest halen en dat als je een keer niet kan het op het bord moest zetten, wij komen 6 dagen in de week op stal en op zaterdag hebben wij een stalloze dag, dat is bekend op stal en dan halen ze Stace ook altijd naar binnen toe. Misschien is het handig om de regels iets duidelijker te maken voor iedereen. Ook wat betreft water geven en landje schoon houden, een aantal mensen doen er weinig aan en hopen erop dat de waterbak word bijgevuld als hij leeg is maar zo werkt het niet! 
Daarnaast heb ik gelukkig nooit meegemaakt dat een van de paarden zo druk was dat ik bijna een trap kreeg of wat dan ook. Maar gisteren waren ze best wel druk, heeft vast met het weer te maken ofzo. En idd, daarvoor zijn het dieren. Ze hebben wel vaker van die gekke dingen 
wil altijd speciaal zijn..

Nu verwachten ze na ruim 1 jaar tussentijd dat ik alles nog kan. Gelukkig heb ik van januari tot eind april bijlessen gehad iedere week 2uur en ben nu al een tijd op rustige momenten aan het blokken. Het rare is dat als ik zo bezig ben dat ik het snap, maar op de een of andere manier lukt het me met dit vak gewoon niet om hoger dan een 5.4 te halen...

Spannend hoor!

Pfoe...

essiedepessie schreef:hij is wel een beetje skinny ja..
jij kan er wel naast gaan staan ans, jij bent ook skinny.
Miss_Montana schreef:IJp schreef:Tja Gabor moest groeien van Evelien ( in de breedte dan hè) maar ook van mij....
Hij moet ook nog groot en sterk worden die jonge hengst

Hij staat veeeul te ver weg...