Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
danifur schreef:Ik kreeg net bericht dat Esther haar paardje helaas weer afgekeurd is.
Even voor de geinteresseerde.
(niet naar bedoeld naar jou uiteraard
) Sjips zeg wat een ongelooflijke pech heeft zij met paarden zeg.. hoe kan dat nou? Dit is al de 3e of 4e ofzo die wordt afgekeurd
Waar worden ze dan telkens op afgekeurd
Bah wat zielig, ze had zich er dit keer zo op verheugd ook omdat het paard paar maanden geleden al helemaal was gekeurd en ook goed gekeurd was toen
brenpasbeau schreef:hoi allemaal
pascha staat weer in emmeloord![]()
in haar topic staat het helemaal vermeld
Heel veel sterkte en duim voor jullie!! AnneOmie schreef:brenpasbeau schreef:hoi allemaal
pascha staat weer in emmeloord![]()
in haar topic staat het helemaal vermeld
Heb je sms gekregen Bren, maar even te druk op werk om te reageren. Wat een pech weer zeg... ik hoop maar dat ze nou gauw een oorzaak vinden want dit is vreselijk voor jullie en voor PaschHeel veel sterkte en duim voor jullie!!
Heb het net in je topic gelezen. Kan me voorstellen hoe bang je bent en zullen wel lange dagen worden. Hoop dat ze maandag eindelijk de uitslag van het bloedonderzoek hebben!
nogmaals veel sterkte
naadje24 schreef:annemiek: ze staat in straat 2 2e box van rechts....naast een vos met witte bles
Pascha: ik had je al een sms gestuurdnogmaals veel sterkte
balen zeg voor esther...ken haar dan wel niet persoonlijk maar als je al zoveel pech hebt...kan het me voorstellen...
ja laten we hopen dat er een leuk baasje voor rose tussen zit...zoals het nu schijnt te gaan is de mogelijkheid wel aanwezig dat wild rose zo rond april verkocht is
Beter voor haar en kan ik eindelijk op huizen jacht gaan
danifur schreef:Annemieke;
Het is idd echt heel zielig! Es is best verdrietig zei ze.
Ja, ze zeiden dat hij n half jaar geleden gekeurd is ja, maar of dat waar is?
En er kan altijd gekloot worden met papieren. You never know.
Hij had een 3tje op het straalbeen.
Er zat een gat in.
wat een pech heeft ze iedere keer zeg! AnneOmie schreef:naadje24 schreef:annemiek: ze staat in straat 2 2e box van rechts....naast een vos met witte bles
Pascha: ik had je al een sms gestuurdnogmaals veel sterkte
balen zeg voor esther...ken haar dan wel niet persoonlijk maar als je al zoveel pech hebt...kan het me voorstellen...
ja laten we hopen dat er een leuk baasje voor rose tussen zit...zoals het nu schijnt te gaan is de mogelijkheid wel aanwezig dat wild rose zo rond april verkocht is
Beter voor haar en kan ik eindelijk op huizen jacht gaan
Naast Kayley dan! De box van Anja. Lekker dat ze nu buiten staat! Veel meer te zien ook.
danifur schreef:Brenda; Anja is naar Den Ilp.
Annemieke; ja ik hoop het ook voor ze ja. Het is niet makkelijk meer om een goed gezond paard te vinden.
Cindy; je bent idd niet de enige die naar buiten wil denk ik. haha
?

Azzaro schreef:gefeliciteerd natas
hoe is het met pascha ben?