Nee hoor, vandaag ook al. Dat stond ook in dat mailtje over het versneld traject;) Kan je de 28e niet? Ik zet je er iig bij voor de 11e:) Dan is ook die informatiedag.
Of hebben we het over 28maart, dat was zeg maar vandaag
Jolien87
Geplaatst: 28-03-10 20:23
haha ik zit te slapen:P ik bedoel de 18e eventueel hebben we 's avonds de 24e nog als alternatief voor de ruiters die de 18e meegaan op de buitenrit bij jan dolfing. Da's dus nog de avond voor de wedstrijd.
Schrijf me maar gewoon op voor de 11e... En denk je dat er een grote kan is dat ik op Charity/Target mag? Ik heb echt al in geen maanden op een ander paard dan die 2 gereden Ja Sieb en Charlot, maar die tellen niet echt mee
Geen idee, ligt eraan wie er allemaal meerijden. Maargoed, soms lukt dat niet. Moest vandaag dus ook op Target, terwijl ik maanden alleen maar op Collin heb gereden. Dus we doen ons best maar we kunnen niks beloven. Maar zou je ook de 24e nog kunnen? Anders begin je nl op een te laag niveau en da's niet echt eerlijk;)
Zoals ik dus al uit heb gelegd, kan ik bijna nooit... Ik wil wel meedoen, maar dan moet ik wel kunnen Desnoods doe ik wel voor de winstpunten mee maar niet voor de prijzen ofzo, ook goed, dat maakt mij echt niet uit Dat ik gewoon de eerste keren soort van HC mee doe ofzo
Ohja dat kan natuurlijk ook. Als je dat zou willen dan is dat probleem direct opgelost:) Dan doe je gewoon de 11e alvast een keer mee, dan heb je ook al direct die proef gereden. De proeven zijn wel wat anders, en zitten meer oefeningen in en de oefeningen volgen elkaar wat sneller op. Wel leuk want je wordt lekker bezig gehouden!
Ja haha het gaat mij echt niet om de prijzen, dus wil voorlopig dan ook wel buiten de prijzen mee doen, als jullie vinden dat ik nog op een te laag niveau rij... Zolang mn punten maar wel meetellen voor het promoveren, haha
Ok top! Ja je krijgt dan natuurlijk wel gewoon je promotiepunten! Binnen het versneld traject rijdt ook iedereen gewoon voor de punten, dus eigenlijk allemaal HC:P
Ja hahaha, ik rij wedstrijden om er van te leren en voor het plezier enzo... Bedoel heb het afgelopen euh, 1.5 jaar? Al geen prijzen meer gewonnen ofzo, maakt me echt niet uit, haha Dat ik niet meer mee deed was puur omdat ik boven mn niveau reed, en altijd maar 160 rijden is op het laatst echt niet leuk meer
Vanavond eens op een ander paardje gereden, ook alleen maar omdat Collin nu maar 1 uur per dag mag lopen en hij nodig was voor de beginners om half 10. Vorige week heeft die zich verstapt en zn kogel geraakt en daar heeft hij nu een hoefzweer aan opgelopen. Als die op stal staat is de kogel ook machtig dik. Maargoed, dan maar es wat anders;) Heb op Quist gereden, da's een nieuwe. Leuk beest maar nog wel ontzettend groen dus heb zo mn twijfels op die wel moet blijven. Hij is verder superbraaf, maar hij weet nog maar weinig. Heeft nog veel moeite met zn balans en is nog heel slungelig. Zo parkeerde die zichzelf in de bocht af en toe in de bakrand:P En dacht die toen ik hem in de draf iets meer aanspoorde dat die moest aangallopeerde. Maargoed, voor gevorderde ruiters wel een uitdaging, maar voor het paard vrees ik niet het beste...
Gdm.. Ja dat is idd dan de vraag ja.. Maar bij het paarden en pony beleid heb ik vaker mijn twijvels gehad! Er stond nu een leuke Epony op MP Liep ook al manegelessen Ga dan voor zoiets kijken. Ik snap heel goed dat ze voor ieder wat wils willen maar ja ..
ja idd, maar zo'n paard moet zich eerst helemaal ontwikkeld hebben en op zn minst een beetje op zn eigen benen kunnen lopen. Natuurlijk, het is goed voor ruiters om ook op een jong beest te rijden, maar het is idd de vraag of een manege daar de juiste plaats voor is. Er zijn weinig manegeruiters die echt weten hoe je een paard daar rijvaardig bij kan helpen.
Wie, o, wie, kent nog de oude bekende Vosje? Ze wordt dit jaar 40 jaar! Een hele leeftijd voor deze dame!
Omdat het een hele leeftijd is willen de medewerkers van het Hoefijzer daar iets mee in de publiciteit. Hanneke, van het Hoefijzer, wil graag een feestje organiseren met mensen die haar gekent, verzorgd, of gereden hebben. Voor mij is het, met de dikke buik, niet handig om erheen te gaan. Maar bij deze de oproep, voor de mensen die er graag bij willen zijn, stuur een mailtje naar Maryllia Beestman:
Dooie boel hier...*GAAP* Gaan de dames nog wat leuks doen tijdens pasen? Ik heb maandagochtend eerst een modeshow bij Epplejeck en daarna lekker gourmetten met zuslief en vrienden.
Ik krijg morgen nieuwe kite binnen... 's avonds lekker ergens eten met Lin en dan naar de bios Zondag OF kite testen als goed weer is, of iets met familie I guess... En maandag? Uitslapen, hahaha
ja was nog mooie deal Was bang dat ik eentje nieuw moest kopen, 700E... Maar ik had het geld bijna bij elkaar, en toen kreeg ik op t vliegerforum een berichtje van iemand die precies de kite te koop had die ik zocht, zgan, voor maar 300E! Dus scheelt me mooi
Gaan naar First Mission, he Lin? En even lekker bij vito's broodje eten
Ja, die geeft fijn les joh! Moest op Paris.... Ben er gewoon op gegaan, vond wel leuk ff afwisseling... Maar wat een stijve bok zeg Op t eind had ik m nog niet 100% voor elkaar, maar zaten al mooie stukken tussen en dat is dan voor mij al goed genoeg Marcel zei nog; Je hebt het rijtechnisch in je hoofd wel voor elkaar, je weet waar je mee bezig gaat en wat wel en niet goed is, maar jouw grootste uitdaging is in feite om dat theoretische om te zetten in praktijk Maar ik vond hem echt heel fijn les geven!