Als ik niet blijf hangen in m'n boek tenminste.. ik kreeg van Sinterklaas 'Brug naar de hemel' van Kenn Follett, terwijl ik 'Pilaren van de aarde' nog steeds niet uit heb. Dus die draad maar weer opgepakt, en 't is best verslavend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb ze allebei gelezen
Pilaren van de Aarde zelfs in het Engels, omdat de Nederlandse versie in de bieb steeds uitgeleend was. Zo goed 

Is er nog iets van je planning terecht gekomen?
Jammer dat Rosa niet mee kan, maar dat gaat ook nog wel een keer lukken. (want die heb ik voor de laatste keer met trektocht gezien, dat is helemaal een tijdje terug
) 
Bleek minder werk.
Ben eigenlijk de hele vakantie gewoon thuis, heerlijk =D

Fenn schreef:ik vind het helemaal goedJammer dat Rosa niet mee kan, maar dat gaat ook nog wel een keer lukken. (want die heb ik voor de laatste keer met trektocht gezien, dat is helemaal een tijdje terug
)

dan stuur ik er wel even een mailtje heen als het zeker door gaat 

Al hoeft dat nog niet eens perse..
als je dat van plan was iig. Misschien (waarschijnlijk) ben ik te voorzichtig hoor, maar ik zou als stalhouder ook wel willen weten of er andere paarden meerijden, voor het geval er iets gebeurt ofzo.. better safe than sorry

Zwartwitje schreef:Preciesals je dat van plan was iig. Misschien (waarschijnlijk) ben ik te voorzichtig hoor, maar ik zou als stalhouder ook wel willen weten of er andere paarden meerijden, voor het geval er iets gebeurt ofzo.. better safe than sorry
![]()
Is Zalien jouw eigen (bijrijd) paard, maj0?