Sooo, kom ook nog een keertje langs 
Loop Janis ook niet best vlak Bianz? Of heb ik dat mis? Maar kan me voorstellen dat je hoe dan ook aan die gangen moet wennen! Zeker als t dan een poos gelee is dat je op zo'n hoog opgooier écht hebt gereden! Went het al een beetje? Ben je al lekker arrogant?
Leuke foto's hoor! Hihi, die gangen klinken trouwens ook best wel als Haydn. De eerste keer, of de eerste keer na een lange tijd heb je t grote "whaaa! ik vlieg" gevoel bij t draven
Springt Orson ook zo lekker in draf? Dus echt spríng aan in draf zegmaar? Die galop ziet er iig net zo ruim en groots uit.
Hoe was t in de achterste bak? ook braaf gedaan? Volgens mij is hij niet zo snel ergens enorm van onder de indruk, of wel?
En ligt je scriptie mooi netjes ingebonden op je bureau? helemaal af?
Lijkt me echt leuk om dat dan zo voor je te hebben, en in te kunnen bladeren met t idee van "Kijk, bloed zweet en tranen, maar nu is het toch eindelijk af!" Ik denk alleen dat ik dan ook nog zou zitten met "hè oliebol, misschien had ik beter... of toch beter dat niet daar maar ergens anders en..." 
Humz, lekker dan Kim.. Zowiezo iemand bereiken (zo'n instantie zegmaar) is nooit leuk via de tel. En maar wachten, wachten en je tijd verdoen.. en die centen maar wegtikken
Kopje thee en op speaker zetten is wel een idee trouwens thirz!
Maar niemand anders die je dat antwoord kan geven?
Ben benieuwd hoe je t hebt in Raalte Thirz
Mooi weer zeker? *Grmmbl..* Ik wil óók zon! Net als de rest van Nederland
Hoe was t Cis? Je kunnen vermaken?
Geen verkeerde types tegen t lijf gelopen daar?
Ik ben afgelopen donderdag dus lekker wezen stappen in Breda. Hihi, was echt gezellig! 
Vanuit school eerst met t goede nieuws naar Yvonne. Zij was thuis gebleven, omdat ze zich nie zo lekker voelde en wel mee wilde stappen. Die dag moesten we alleen ook een presentatie geven aan de rest van de klas over Klinisch redeneren. De 3 beste presentaties per klas mochten dan ook aan de 2e jaars presenteren *jeuj.. we hebben immers toch tijd zat* Van ons groepje van 4, waren er maar 2 die konden presenteren die dag. Dus Angela en ik vrolijk die presentatie gedaan en jawel.. wij mochten door naar de volgende ronde
Heel fijn. Dus meteen maar besloten dat die andere 2 dan mogen
Was Yvonne heel blij mee 
Bij Yvonne lekker buiten gegourmet
Was t ook nie zonnig hoor, maar zij hebben een overdekt terras met heaters. Dus samen met t warme gourmet stel prima te doen
Heb ook eindelijk een 'wijn' gevonden die lekker is: perzikwijn en bosvruchten wijn
Na het eten werd het glas bekant uit je handen gegrist, want er moesten er 2 nú in de Jaccuzi
Daar ook nog ontzettend veel lol gehad
Ze gaven mij het fototoestel in handen
Tsja, dat doen ze nu ook nooit meer
(Zeiden ze toen. In de stad waren ze t al weer vergeten
)
's avonds eerst op een terrasje gezeten. Ik bedoel: je hebt net 2 uur in de Jaccuzi gehangen en gedronken, dan moet je in de stad éérst op een terrasje
Was best frisjes, dus snel drankje opgedronken en naar binnen gegaan. Daar een vieze vent gehad die t nodig vond om 2 keer in mn kont te knijpen. Na een vuile blik hebben we hem gelukkig nie meer gezien. Daarna nog een jongen die eerst een poos moest kijken, terwijl wij heel vrolijk "Ja dat ben jijijijijijijhijijij" meeblerden, die uiteindelijk de moed bij elkaar had om iemand aan te spreken en vroeg "jullie ook pas examen gedaan?"
Droop lichtelijk een beetje teleurgesteld af toen ik zei dat t al járen terug was.
Nog van 1 euro, 5 euro gemaakt aan de gok automaat *waren die 2 meiden héél trots op* en daarmee dus maar vrolijk aan de stuiterbal gegaan
Om vervolgens iets minder happy te worden van een stel jongens die van 1 euro, 20 euro maken 
Dus was echt gezellie
Flinke domper alleen dat mn jasje aan t eind van de avond nie meer te vinden was.. heel de kapstok leeg met nog 1 spijkerjasje, alleen nie de mijne