manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 20:57

Leuke foto's Thirz; is een goede selectie van de enorme berg Knipoog Bar ook leuke foto's; ben jaloers op je houding!
Kims, echt superzuur dat je niet hebt gebeld zeg... volgende keer dus wel gewoon doen he!
Anne, die paarden hebben het echt goed zo met zijn tweetjes zeg, echt heel fijn voor ze!
Vandaag weer heerlijk gereden na de les gisteren. Ik moet nu eerst de komende tijd Orson leren voelen, hem goed rijden op mijn zit en vooral aan mijn houding werken in alle gangen. Dus nog helemaal even geen aandacht voor het dressuurmatige. Ze legde uit dat dit erg belangrijk is, omdat ik dan veel stabieler zit en hem beter volg in zijn bewegingen. Wel heel erg fijn, want dit is echt precies wat ik moet oefenen! Daarom vandaag ook weer een testje arrogant kijken gedaan en daar is deze foto het resultaat van: zie mijn arrogantie Haha!
Afbeelding
En nog een fotootje van een fijne galop, al is mijn houding hier al wel minder, ik zit rechterop!
Afbeelding
Blijf dus heeel hard oefenen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:12

Nou, we hebben nu wel genoeg foto's he Bianz, Orson is al volleerd model Haha!
Wat lekker dat jij op de wei kan rijden Bar! Ziet er goed uit!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:43

Ja bij ons is er altijd wel 1 wei waar je op mag rijden, normaal gesproken staan er ook bordjes, maar die waren nu even weg gehaald... Ik dachr; moet nog even oefenen want zondag is mn wedstrijd ook op gras!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:52

Hallo dames, even snel een berichtje.
Hele leuke foto´s van iedereen, rijden ziet er goed uit Thirz!
En Bar, nu Shaar zo´n hip kapsel heeft moet het goedkomen zondag op wedstrijd! Heel veel succes, ik duim voor je.
Bianz, hij is supergaaf! Haha! Je lijkt hartstikke ieniminie op dat gigantische paard joh, hij heeft zeker wel hele ruime gangen? Kom m gauw een keer in de eggie bewonderen, dan kun jij nog even oefenen op je arrogante blik Clown
Ik heb niets meegekregen van het hele belspel, maar een pakje hagelslag opendoen is wel erg vergezocht. Ben benieuwd wat ze de volgende keer verzinnen en of Kims het dan ook kan raden (én gaat bellen Lachen, vind het superlullig voor je dat je die gigantische prijs bent misgelopen!)
Hier alles ok, heel gaaf weekend gehad, prachtige tocht en veel gezelligheid. Er staan al een paar foto´s op mijn site...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:45

Aaaaahrgh, heb ik weer!!

Ik moest de IB-groep bellen om te vragen of ik recht heb op een toeslag omdat we een kindje krijgen. Op de website wordt het me niet helemaal duidelijk namelijk.
Na 43879457895 nummers ingetikt te hebben om in een ander menu te komen werd ik dan toch doorverbonden met een medewerkster. 'de wachttijd bedraagt 14 minuten' TUUUUUUT en zo ging het maar verder. Uiteindelijk kreeg ik dan toch (hoera!) iemand aan de lijn. Heeft u misschien een momentje? was het antwoord. Waarschijnlijk ging ze een bakje koffie halen oid, grmbl. Nou, na weer 5 minuten wachten kreeg ik dan toch echt iemand aan de lijn! En zij vertelde me doodleuk dat dit een vraag was voor haar collega. Of ik nog een momentje had. Natuuuuuurlijk heb ik nog wel een momentje Rolleyes Gestoord Ik wacht nog maar 20 minuten! En toen kreeg ik de meest intelligente collega van de hele afdeling aan de lijn. Ik mijn hele verhaal doen met een ingewikkelde vraag (zal jullie er niet mee vermoeien) maar volgens haar klopte niet wat ik zei. En uiteindelijk gaf ze uitleg waar geen drol van klopte en ging ze het aan een collega vragen. Of ik een momentje had Frusty ROFL
En toen, na alweer 5 minuten wachten, wilde ze mij weer te woord staan, drukte ze op het verkeerde knopje en begon ik weer bij start: 'Welkom bij de IB-groep'. Toets 7893478947893 nummers in om bij een collega te komen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
ik heb opgehangen. Bekijk het maar met jullie $#%%$##

Hahaha zullen de hormoontjes wel zijn, maar ik bast zo ongeveer uit mn vel!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:06

@ Thirz, ik had het al gezegd, maar gave foto's hoor! Wat is ons paardje toch knap he Lovers
@ Bianz: Fijn dat je les zo is bevallen! Orson lijkt qua kleur echt heel erg op Nous, hij is net een tikkie donkerder! Bevalt je zadel trouwens goed? is altijd maar weer afwachten hoe hij werkelijk zit natuurlijk.
@ Cis: Gave foto's hoor! Echt een geweldig land om te zien!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:56

Ah arme Kims, ik heb het hele frustratieproces mee mogen maken en ik heb nog medelijden met je Knipoog Je had toch moeten zeggen dat je vliezen braken van de frustraties hoor, dan was de schadeclaim er zo door hahaha!
Wauw Cis, je foto's zijn echt weer super, wat maak jij toch veel mee! Straks is augustus nog te kort!
Orson heeft idd heel ruime gangen; hij gooit erg hoog op in draf en galop, vandaar dat ik echt moet leren zitten op hem. Als je thuis bent moet je hem snel komen bekijken en schrikken van mijn arrogante houding en blik haha!
Vandaag een lekkere snelwandeling gemaakt; Orson neemt megastappen Lachen Rondje stort was dus zo gedaan! Morgen longeren aan de dubbele lijnen en dan wil ik zaterdag de spannende achterste bak gaan testen.
Als het goed is kan ik morgen mijn scriptie in laten binden en is het echt af! Dan nog een paar opdrachten en mn presentatie en dan is het eind juni gefixt als het goed bevonden wordt! Haha! Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 13:41

Heej, Orson lijkt nog wel mini op je ava hoor Bianz Clown ...die moet je nog ff wat dichterbij halen!
Whaha, ik lig ook wel een beetje dubbel om je verhaal Kims; ik heb t ook zo vaak op mn werk met dit soort bedrijven, tip: zet m op de speaker, kopje thee en lekkers erbij en gewoon wat anders doen Knipoog Maar vervelend dat t nu alsnog niet geregeld is!
Cis: jij hebt straks ook veel foto-albums nodig voor al je foto's. Ze zijn iedere keer opnieuw weer supermooi!
Nou, vanmorgen Nous weer eens lekker rondgeslingerd, madam deed goed dr best. Nu ik nog een beetje oefenen met de dubbele lijnen, maar met les van Bianz komt dat goed Lachen

Vanmiddag maar eens kijken of het wat hoger in t land wat mooier weer is, ben een weekend naar Raalte!
Succes op wedstrijd Bar en fijn weekend allemaal Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 15:41

Thnx Haha!! Ik laat t wel weten hoe t is gegaan Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 18:46

Klinkt heel frustreren Kims, onze grote vrienden bij de IB weten altijd hoe ze je het beste volledig op de kast kunnen jagen Clown
Thirz, heel fijn weekend in Raalte en niet tegen een boom aanrijden ofzo hè? Knipoog
Bar, jij veel succes op wedstrijd, ik zal voor je duimen!

Ik ga vanavond in een groot voetbalstadium naar een concert van Sean Paul en nog wat andere van die figuren...ben heel benieuwd maar we gaan met een heleboel dus het wordt vast leuk Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:05

Whaaa weet je hoe gaaf?! Sean Paul is echt zo grappig!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 19:25

Sooo, kom ook nog een keertje langs Schijnheilig

Loop Janis ook niet best vlak Bianz? Of heb ik dat mis? Maar kan me voorstellen dat je hoe dan ook aan die gangen moet wennen! Zeker als t dan een poos gelee is dat je op zo'n hoog opgooier écht hebt gereden! Went het al een beetje? Ben je al lekker arrogant? Tong uitsteken Leuke foto's hoor! Hihi, die gangen klinken trouwens ook best wel als Haydn. De eerste keer, of de eerste keer na een lange tijd heb je t grote "whaaa! ik vlieg" gevoel bij t draven Clown Springt Orson ook zo lekker in draf? Dus echt spríng aan in draf zegmaar? Die galop ziet er iig net zo ruim en groots uit.
Hoe was t in de achterste bak? ook braaf gedaan? Volgens mij is hij niet zo snel ergens enorm van onder de indruk, of wel?
En ligt je scriptie mooi netjes ingebonden op je bureau? helemaal af? Haha! Lijkt me echt leuk om dat dan zo voor je te hebben, en in te kunnen bladeren met t idee van "Kijk, bloed zweet en tranen, maar nu is het toch eindelijk af!" Ik denk alleen dat ik dan ook nog zou zitten met "hè oliebol, misschien had ik beter... of toch beter dat niet daar maar ergens anders en..." Clown

Humz, lekker dan Kim.. Zowiezo iemand bereiken (zo'n instantie zegmaar) is nooit leuk via de tel. En maar wachten, wachten en je tijd verdoen.. en die centen maar wegtikken Scheve mond Kopje thee en op speaker zetten is wel een idee trouwens thirz! Pling
Maar niemand anders die je dat antwoord kan geven?

Ben benieuwd hoe je t hebt in Raalte Thirz Haha! Mooi weer zeker? *Grmmbl..* Ik wil óók zon! Net als de rest van Nederland Scheve mond

Hoe was t Cis? Je kunnen vermaken? Go jij! Go jij! Geen verkeerde types tegen t lijf gelopen daar?

Ik ben afgelopen donderdag dus lekker wezen stappen in Breda. Hihi, was echt gezellig! Haha!
Vanuit school eerst met t goede nieuws naar Yvonne. Zij was thuis gebleven, omdat ze zich nie zo lekker voelde en wel mee wilde stappen. Die dag moesten we alleen ook een presentatie geven aan de rest van de klas over Klinisch redeneren. De 3 beste presentaties per klas mochten dan ook aan de 2e jaars presenteren *jeuj.. we hebben immers toch tijd zat* Van ons groepje van 4, waren er maar 2 die konden presenteren die dag. Dus Angela en ik vrolijk die presentatie gedaan en jawel.. wij mochten door naar de volgende ronde Huilen van het lachen Heel fijn. Dus meteen maar besloten dat die andere 2 dan mogen Knipoog Was Yvonne heel blij mee Tong uitsteken
Bij Yvonne lekker buiten gegourmet Vingers aflikken Was t ook nie zonnig hoor, maar zij hebben een overdekt terras met heaters. Dus samen met t warme gourmet stel prima te doen Ja Heb ook eindelijk een 'wijn' gevonden die lekker is: perzikwijn en bosvruchten wijn Tong uitsteken
Na het eten werd het glas bekant uit je handen gegrist, want er moesten er 2 nú in de Jaccuzi Clown Daar ook nog ontzettend veel lol gehad Tong uitsteken Ze gaven mij het fototoestel in handen Huilen van het lachen Tsja, dat doen ze nu ook nooit meer Vork (Zeiden ze toen. In de stad waren ze t al weer vergeten Tong uitsteken)

's avonds eerst op een terrasje gezeten. Ik bedoel: je hebt net 2 uur in de Jaccuzi gehangen en gedronken, dan moet je in de stad éérst op een terrasje Tong uitsteken Was best frisjes, dus snel drankje opgedronken en naar binnen gegaan. Daar een vieze vent gehad die t nodig vond om 2 keer in mn kont te knijpen. Na een vuile blik hebben we hem gelukkig nie meer gezien. Daarna nog een jongen die eerst een poos moest kijken, terwijl wij heel vrolijk "Ja dat ben jijijijijijijhijijij" meeblerden, die uiteindelijk de moed bij elkaar had om iemand aan te spreken en vroeg "jullie ook pas examen gedaan?" Vork Droop lichtelijk een beetje teleurgesteld af toen ik zei dat t al járen terug was.
Nog van 1 euro, 5 euro gemaakt aan de gok automaat *waren die 2 meiden héél trots op* en daarmee dus maar vrolijk aan de stuiterbal gegaan Hyper! Om vervolgens iets minder happy te worden van een stel jongens die van 1 euro, 20 euro maken Clown
Dus was echt gezellie Haha!
Flinke domper alleen dat mn jasje aan t eind van de avond nie meer te vinden was.. heel de kapstok leeg met nog 1 spijkerjasje, alleen nie de mijne Scheve mond

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:32

Net terug van wedstrijd, had mn eerste proef 178 (was ik 4e mee, echt strenge jury!!!) en mn tweede proef 181 punten Lachen
Vond mn eerste proef eigenlijk beter gaan dan mn tweede, maarja... Heb nu het eerste puntje binnen in het M2 en dat terwijl dit pas de tweede keer was dat ik M2 startte! Bij het inrijden voel ik me altijd zo klein tussen al die mega paarden...
Ben echt super trots op mn pony! Morgen weer wedstrijd, hoop dat ze het dan weer zo super doet!
Afbeelding

Afbeelding

Aansingelen... t lijkt wel of ze me uit staat te lachen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Balen van je jasje annemijn! De rest klinkt gezellig!
Ik zag je zusje nog in de krant staan!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 19:40

Leuke foto's Bar! En gefeliciteerd met je puntje! Suc6 weer morgen Ja

Ja, leuk hè Haha! Was gistermorgen op Paardoes, net voor ze weggingen naar Amsterdam. Schijnt echt spectaculair geweest te zijn die opening met het olympisch vuur enzo Ja Ze had t naar der zin! vandaag heeft ze haar pony uit mogen proberen: Leo een fjord met lange manen Lachen En dan morgen de proefjes. Ben benieuwd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:49

Ik ben ook benieuwd! Zal voor dr duimen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 13:04

WHAAAAAAAAAAAAAA! Marcelle heeft GOUD!!!! Hyper!

Er deden 41 ruiters mee en in proef 3 waar Marcelle in reed deden er 15 mee. (Proef 3 is de hoogte proef) Ze verwachten al rond 7 uur/ half 8 thuis te zijn Haha! ben zo benieuwd naar de verhalen en de foto's! Hyper!

Duurt alleen nog even.. Dus ik ga nog maar even huiswerk maken Scheve mond

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 13:54

Wauwie! Dat is echt super! Ik heb alleen niet meegekregen wat ze precies ging doen... heb je het artikel toevallig digitaal? Snap dat het om een wedstrijd gaat, maar wat voor? Wel echt helemaal super zeg!!
Klinkt trouwens tof, je avondje stappen in Breda! Waarom eigenlijk Breda en niet Rotterdam? Waar ben je geweest in Breda?
Bar gefeliciteerd!
Haha Cis, hoe was Sean Paul? Lekker gefeest?
Thirz, klinkt tof hoor; beetje paarden rijden en op buitenrit gaan Knipoog
Marieke nog lekker gerelaxed gisteren? Ik was om half 10 al wakker, dus dacht: ga fijn op tijd rijden! Heb weer lekker gereden: wat is het moeilijk om vanuit lichtrijden in galop aan te springen en dan ook nog recht te blijven zitten! De achterste bak gisteren ging goed hoor Anne; hij was braaf! Janis had trouwens helemaal geen vlakke gangen hoor! Die van Orson zijn gewoon superhoog door zijn voorbeengebruik! Gisteren kwam je toch niet meer kijken Anne?
Nel, heb je al een tijdstip afgesproken voor les a.s. zaterdag?
Kims, hoe is het nu met je hormonen en de IBG? Haha!
M'n scriptie is idd helemaal af!! Ingebonden en wel ligt hij hier op mijn bureau, te wachten tot ik 'm morgen inlever Haha! En je moet nu idd niet meer alles gaan doorlezen, want er is altijd wel wat te verbeteren!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 15:07

http://www.pzc.nl/regio/walcheren/32382 ... Spelen.ece
Hier t artikel Bianz Lachen
Marcelle deed mee met de nationale special olympics in Amsterdam.

Nee gister nie meer wezen kijken. Mams had geen auto, wel een logee hond en een hondje in Dishoek wat ze uit moest laten. Dus ik moest om 2 uur thuis zijn voor de logee die gebracht werd en daarna liefst ook thuis om mee te helpen de honden uit te laten. Dus mn moeder had liever dat ik thuis bleef. Daarbij was ik best moe, en had nog een hoop te doen. Maar k kom een keer kijken hoor Bianz! Weet alleen nu even nie meer wanneer Clown

We zijn in Breda gaan stappen, omdat we daar een plek hadden om te blijven eten, om te kleden en te blijven slapen. (Bij Yvonne thuis dus) en omdat de meesten uit Brabant kwamen: Zundert, Raamsdonksveer, Breda dan & Woerden en Vlissingen Tong uitsteken We zijn naar Dependance geweest Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 16:52

Wauw super Anne! Heb ik niet voor niets geduimd!

Ik was vandaag 1e met 192 punten Haha! en mn tweede proef had ik 179 Verdrietig
Maar ben echt zo trots, heb ook nog foto's, maar ga eerst even douchen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:00

Hier nog even wat foto's... nog steeds pokke weer Boos!
Haha dat bekkie!
Afbeelding

Net aangedraafd (indraven), mevrouw dacht; gaan met die banaan!
Afbeelding

Galopje
Afbeelding

Nog een stapfoto...
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:36

Wow Anne Go jij! Go jij! Hyper! Wat goed van Marcelle, echt leuk! Feliciteer je haar van mij? Goed geregeld allemaal en leuk paard? Je stappen klinkt geslaagd, maar Breda is ook erg leuk, moeten wij ook eens doen Knipoog

Verder Cis die naar Sean Paul is geweest (toemaar! Tong uitsteken )
Bar die winstpunten heeft gereden en zelfs 1e prijs: gefeliciteerd!
Bianz die goed heeft getraind van t weekend met rijden, fijn dat het zo lekker gaat Lachen En morgen die scriptie lekker afleveren!!
En Nel: waar ben je? Wow! Hoe gaat t met je voet?

Nou, en in Raalte dus prachtig weer Haha! Nu ook wel hier trouwens...
Gister jonge paardjes getraind, was erg leuk! En vandaag genoten van een buitenritje in het warme zonnetje. Maar we hebben ook nog wel hard gewerkt aan onze voorbereidingen voor de TREC van de zomer. We hebben echt leuke ideeen, dus we hebben er zin in. (nog maar afwachten of de deelnemers het ook leuk vinden Clown )

Nu ga ik lekker douchen en slapen, ben aardig moe van de lange reis Gaaaap

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 19:50

Ja zou ik ook moe van worden, zo'n reis! Wel leuk gehad dus Haha! heerlijk in t zonnetje.. *beetje jaloers toch wel Tong uitsteken * Ben benieuwd naar hoe jullie t allemaal gaan doen bij de TREC en hoe iedereen t vindt!
En ik zal der feliciteren van je Thirz Haha! Heb nog nie alle 472 foto's gezien, maar ik zal wat leuke plaatsen als ik zover ben! Ze had echt een leuk paardje zei ze, Leo, Fjordje en heel braaf Lachen beetje sloom bij t inrijden, maar in de bak had ze hem lekker aan t lopen zei ze.

Breda is zeker leuk Haha! Wel een idee om dat ook nog een keer te gaan doen Tong uitsteken (laat ik mn jas thuis Knipoog )Heb nog foto's:
aan de wijn in de jacuzzi Clown
Afbeelding
Ja die beker was eerst vol Schijnheilig

Allemaal, behalve Yvonne
Afbeelding
Met Yvonne en Angela
Afbeelding
en dé fruitautomaat! Haha!
Afbeelding
*en die vent zich maar afvragen wat er nou zo bijzonder aan was Huilen van het lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 20:25

He hallo,

ja ik lees de laatste tijd braaf mee, maar stel het typen steeds uit. *LOL*
Maar nu zal ik weer eens reageren!

Cis, wat gaaf zeg naar Sean Paul, hoe was het?

Bar wat een mooie foto's weer van je wedstrijd en gefeliciteerd met je 2 puntjes!
je bent vast wel trots op je pony!!! Knipoog Go jij! Go jij!

Anne, wat gaaf joh dat je in breda bent wezen stappen.
Ik ben wel eens in Eindhoven wezen stappen, dat was 1 mega lange straat met discotheken en café's.
We gingen toen ook met een groep en toen hingen we onze jas in de dicotheek die het langste open was (tot 5 uur) en toen gingen we de andere barren af.
Wil je, je zusje ook van mij feliciteren?!
Echt goed van je zusje, ze kan het wel!!!!!!!!!!!! Ja OK dan!

Bianz, ik heb nog geen contact gehad met Carolien.
Weet ook nog niet of ik ga lessen.
Wil wel, maar wacht even af wat Wilco van plan is.
En eigenlijk kan mn lichaam het zware dressuurwerk even niet aan. Verdrietig
Ben afgelopen zaterdag maar lekker op buitenrit geweest dat was heerlijk!
Jammer genoeg zaten dr voorijzers ineens los toen ik terug kwam, dus heb Gerlien gebeld dat ze niet kan rijden omdat de hoefsmid pas woensdag komt.

He thirz, al weer terug?
Hoe was het daar?
Lekker gereden? Knipoog
Met mijn voet ging het erg goed de laatste week, heb er bijna 2 weken geen last van gehad, maar sinds zaterdag voel ik hem weer, dus neem maar pijnstillers, maar das ook niet altijd goed denk ik.
Morgen moet ik de doorverwijsbrief voor de reumatoloog ophalen.
En dan gaan we daar eens even langs.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:56

Had het artikel idd in de tussentijd ook al gevonden; was te nieuwsgierig Knipoog Echt heel erg leuk, is ze zelf ook helemaal blij? Benieuwd naar de foto's! Foto's van het stappen zijn trouwens ook leuk; Dependance ken ik niet.
Vervelend Nel, dat het nog niet zo lekker gaat! Snel naar de reumatoloog dan. Ik zal Carolien bellen voor zaterdag, dan spreek ik iig alvast een les af, als jij het ook ziet zitten kun je gewoon aansluiten?
Vanochtend al om half 9 gaan rijden, maar toen was het al warm! Half uurtje maar gereden, want Orson was gewoon sloom! Nu snel ff spullen pakken en gaan werken!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:07

Heb je ook nog foto's van Marcelle dr rijden Anne? Leuk op een Fjord Haha! Je stapfoto's zien er gezellig uit, en hoe luxe die jacuzzi Pling
Vervelend Nel van je voet, hopen dat je snel bij reumatoloog terrecht kan! En zie je het nog zitten om vrijdag naar strand te gaan? Anders maak ik een andere planning.

Weer flink getraind in de les vandaag; Nous was van dr oren tot dr staart lekker nat, goed voor een douche! Ga nu nog ff lekker in de zon zitten met mn aardbeien Vork