Mja we zien wel ,je weet t hier nooit in Nederland,,pfff wat een slap geouweh*er eigenlijk ook over dat weer he

Dus ik stop maar weer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Ik moet stoppen met het geven van hard voer omdat hij gewoon veelste veel energie heeft die hij niet kwijt kan. Moet dan maar extra hooi gaan geven. Hopen dat als de DA vrijdag komt dat ze dan weer lkkr kan rijden want hij heeft het hard nodig. 
goldflower schreef:Hoi hoi bent ik weer,ik had een vraagje wie heeft er nog een deken om Snachts???
Want t gaat nu wel heel lkkr weer worden morgen kon t zelfs al 17 graden worden.
Maar Gold heeft nu der 300 gr om en snachts gaat dat nog wel ,maar overdags vind ik dat erg warm worden.
Dus zn er al mensen die nu dunnere dekens om doen voor de nacht ,of al helemaal geen deken meer ,terwijl je paard eerst toch nog een dikke winterdeken om had ???
Kortom een heel deken verhaal ,maar weet ff nie zo goed wat ik nou moet doen ermee
groetjes.
oeps
hihihihi

Ireentjuh schreef:Evita is 2/3 weken geleden van 300 grams naar 200 grams gegaan en heeft sinds dit weekend haar zomerdeken/regendeken op (ongevoerd).
Ik heb eventueel nog wel een zomerdeken die je mag lenen hoor, past Gold vast wel! Hij is niet waterdicht, dus die kan ik Evita toch niet op doen omdat ze gerust in de regen gaat staan
hihihihi wat gaat het ineens hard zeg!!!

(Biz had ook alleen nog maar 's nachts deken om)
..... moet er niet aan denken!
Was echt weer even heerlijk..
Nog 1 weekje en dan ga ik lekker naar overijssel...Jippie!!
Helaas wordt ze vaak na een flinke regenbui in haar "blootje" weer verkouden (waarschijnlijk toch door haar chronische bronchitis?), en op deze manier heeft ze nergens last van 
zie ik ineens valerie kim en natas voorbij komen!