Ik mag volgende week. Helaas zonder eigen paard waarschijnlijk. Jip is ziek, haflinger te weinig conditie, fjord uitgeleend en Dakar in afwachting, wil er verder openbaar nog niets over kwijt.
Thanks, donderdag weet ik iig meer van Dakar, Jip maandag al waarschijnlijk. Jip is al tijdje niet goed, maar dat komt langzaamaan wel goed en rij ik zelf niet meer, alleen mijn moeder nog. Hoop heel erg dat Draak niks ernstigs heeft kan slecht tegen die onzekerheid.
Tof Cait! Gaat het goed met Ivy? Was ze goed afgevallen?
Ja, mama vroeg ook: zin om weg te gaan. Maar die zin is een stuk minder nu Dakar niet mee kan Vind het nogsteeds leuk om te gaan, maar eigen paard is stuk leuker.
Bonny zou conditioneel goed kunnen maar dan moet ik toch minstens 10kg lichter en of dat zo gezond is voor me (ben 55kg.. maar wel te groot voor Bonny )
Ja ze hebben echt heel veel leuks staan dus dat komt zoizo goed Maar snap je wel hoor, eigen is toch het fijnst.
Ivy is idd heel goed afgevallen en alles gaat heel goed met haar. Ga morgen een dagje naar Putten om te zien hoe het gaat als ik een paar x flink het gas opentrek
En 55 kilo wooow wat weinig haha! Dan kan je er toch nog wel op
Bonny is maar ongeveer 1,23 en die grote shetten zijn 1,15. Ben 1,64 lang dus net te lang
Maar super dat Ivy weer goed is zeg! Hopelijk blijft het zo goed gaan allemaal, had echt te doen met je toen. Maar zit dan nu zelf weer in de penarie, vertrouw het zaakie niet bij Dakar, dus eigenlijk is het 90% zeker dat ik op een paard van daar ga.
Oja dat is best klein! Ik dacht 1.35 m ofz Dan had het nog wel gekunt. En voor gewoon recreatie rijden kan het ook nog wel maar een jt is dan misschien weer iet té
Ja ben ook super blij dat ze weer oke is! Het was heel leuk gister en het is super gegaan. Maar echt balen joh! ik weet hoe je je voelt. je bent zo machteloos dan. bah! Ik hoop echt dat alles meevalt. En zie je sowieso zondag!
Jt is dan idd té. Ik rij soms nog wel een stukje langs de weg op haar, gewoon stap, draf en heel klein stukje galop soms. Maar dan is dan max een half uur en niet een halve dag.
Maar ik ben erg blij voor jou Cait dat Ivy weer goed is, had zo met je te doen en voelde met je mee. Weet zelf namelijk ook hoe het is (Bonny 2x blessure gehad..) Tot zondag in ieder geval
Ik hoop dat dakar goed gaat herstellen. Heb traumeel wat ik op zijn been ga smeren en een poeder wat ik aan hem ga voeren (met MSM en vitamine C in hele hoge dosis), schijnt beide het herstel te bevorderen. Daarnaast hoorde ik over een laser therapie, en ga uitzoeken hoe en wat daarmee en dan misschien dan (na de 2e scan?). Wil hem zo goed mogelijk laten herstellen. Een nieuw paard naar hoe hij is kost snel 5000 euro denk ik, dan kan ik beter wat geld in mijn eigen schat stoppen.
Heel misschien wel een arabiertje van een vriend van mijn moeder die ik kan gaan rijden, lijkt me ook super leuk! (Maar nog niet zeker, was misschien verkocht).