Iedereen bedankt voor jullie medeleven Leentje, dat is echt een leuk jurkje, maarreeeeee......wel een beetje TE sexy voor jou he
Kendera schreef:ik ben druk aan de studie, heb 2 dagen verlof om de stof voor mijn examen zaterdag in mn kop te stampen... pfff ben nu al kierewiet!Dat ben je toch al jaren
kimmetje01 schreef:Kelly,Leuke dingen voor Eep en voor jou dat je gekocht hebt Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag !Bedankt KimJa leuk he, ben er ook erg blij mee
Leuk jurkje Lenie!!@kelly nog gefeliciteerd met je verjaardag!! En ook sterkte..@melis ben benieuwd!!!als ik kan kom ik Zkr ff kijken doe zelf nog niet mee dan hoor!!
loveseben schreef:Kendera schreef:ik ben druk aan de studie, heb 2 dagen verlof om de stof voor mijn examen zaterdag in mn kop te stampen... pfff ben nu al kierewiet!Dat ben je toch al jaren
loveseben schreef:Leentje, dat is echt een leuk jurkje, maarreeeeee......wel een beetje TE sexy voor jou he Waarom nou weer TE sexy
Vergeet ik toch helemaal te vermelden dat vandaag mijn eerste officiële 36 urige werkweek is in gegaan Aangezien er niet erg veel is veranderd, ben ik toch kapot zeg Maar ja, ik ben dan natuurlijk wel een daagje ouder
Opoe Kel hard aan het werk Zooo geen zin vandaag, bah!! Echt zo'n achter de computer hangdag vandaag, roosters inschrijven enz. Bleeehhhh!!!
meurning lady's ik heb nog een studiedagje vandaag, hopelijk is het vandaag wat effectiever als gister... zucht.. ik haat leren!