Ik heb even de manegepaarden bekeken en wat zijn er veel schimmels nu zeg jeetje! 3 normale en dan ook nog 5? lippizaners, ik dacht altijd dat we bruin fan waren haha !
Ja inderdaad, komen steeds meer schimmels. Bonte zou leuk zijn, sarah was wel leuk maar helaas niet geschikt als manegepony. Hebben nu wel een bont pensionpaard.(tinker)
Hey dames, lekker gereden gister? Ik had helaas geen tijd om te blijven, moest annemieke van schiphol halen. Maar kom morgen wel kijken naar jullie wedstrijd hoor.
Van onze stal gaan in iedergeval amanda jol, amanda v adrichem, marinka, marinel en jeany naar de regio finale. Verder weet ik het niet uit mijn hoofd, de startlijst voor de regiofinale hangt op stal op het prikbord. Dus kunnen vanavond even kijken. Heb vandaag een nieuwe cap gekocht en een captas en een hoevenkrabber. Had pas al nieuwe borstels en hoevenkrabber gekocht, maar maandag is mijn hoevenkrabber spoorloos verdwenen. Had aan de staldeur gehangen toen ik lovis in de wei ging zetten en toen ik een uur later met hem terug kwam was tie foetsie. En ondertussen zijn de stallen opgestrooid en aangeveegd, dus vermoed dat tie ergens tussen het stro verdaagd is.
Ik vind je cap echt leuk mar! En succes vanavond meiden met de wedstrijd! Ik ga 8 juli mijn eerste officiële wedstrijd met Amarco rijden, heb er heeel veel zin in
wauw goed meiden! Wel weinig prijzen dan of niet? Joyce nu mag je naar f15 toch? En kaar naar f14? Ik ga in eibergen starten mar(is in mn vakantie en amarc gaat mee naar wwijk).