Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mallow schreef:Ja hier ook aniet, was KOUUUUDDDD vanmorgen op de brommer!!!
http://www.funda.nl/koop/emmen/huis-450 ... trasse-31/
Mag ik heel zachtjes fluisteren, dat ik vrijdag hier ga kijken?
Er is nog helemaal NIETS zeker, en hoe en wat ook niet..
Maar ga gewoon even kijken
en das niet weinig voor 230.000 in je uppie...
lijkt me super hip!!!
, hij liep even door die ijzeren stokken (met stroom
) zo naar zijn maatje heeft hij 2 rondjes samen gelopen en daarna weer in zijn eigen hokkie gezet en toen ging het goed want toen kreeg hij een goeie schok, draaien deed hij ook keurig
.

Princesspres schreef:getsie ben niet lekker.
Bedrukkend gevoel rond mn rechter 'long' alsof er zachtjes een bankschroef omheen zit.
2 paracetamolletjes genomen, het heftige is er af, maar ben nog steeds flink bedruktof hoe noem je zo iets? Heb dit nog niet eerder gehad :s
misschien tussenribspier die beetje overspannen is ofzo...
ga maar proberen een slaapje te doen
slaap lekker allemaal!
ze zijn al een uur opennnnn!!! 
amber2202 schreef:getsie ben niet lekker.
Bedrukkend gevoel rond mn rechter 'long' alsof er zachtjes een bankschroef omheen zit.
2 paracetamolletjes genomen, het heftige is er af, maar ben nog steeds flink bedruktof hoe noem je zo iets? Heb dit nog niet eerder gehad :s
misschien tussenribspier die beetje overspannen is ofzo...
ga maar proberen een slaapje te doen
slaap lekker allemaal!
Heb tzelfde
Nu alll....4 a 5 weken
Lekkr he die poezen die grote van mij is ook weer wat knusser nu het kouder wordt, dat kleintje komt altijd bij me liggen Lay schreef:Ik ben omringd door mijn 3 poezels... Ze zijn lekker warm hahahah Nena ligt zelfs met der poot over mijn arm, echt schattig....
Jeetje balen zeg, weer de loterij niet gewonnen!
Vanaaf lekker spruitjes ovenschotel eten met aardappelanders!! Hmmmmm...... Is al helemaal klaar, vriendlief is laat thuis, dus hoeft alleen de oven nog in als die er aankomt!![]()
Ga misschien is fietsend naar stal, voor de goede orde...hahaha laat mijn fiets het maar niet horen..
Eeerst maar is ontbijten.....

) en de dames hebben geen stap verkeerd gezet
Ben zoooooo trots!

amandaaa schreef:Leuke foto soof. lekkr he die lange paden daar (dit pad mocht Joepi meestal een rengalopje vondt hij helemaal geweldig.
Morge trouwens
AnitaJoeri schreef:guten morgen
Zo mijn B&B klantje zit aan zijn ontbijtje en ik aan de koffie.
Ga zo ff peerden voeren en dan straks eerst ff met Joepi naar het bos.
Ja dat is een foto op bekend terrein Soof en Kay.
leuk dat jullie daar nu rijden.
Daar zijn we inderdaad vaak in rengalop overgegaan en ook aan het einde naar links dat is nog een langer en beter pad voor een rengalop.

amandaaa schreef:zijn echt goede paden daar, naast de skeeler/ijs baan zit de molenkamp ging ik wel eens wedstrijd rijden met joepi

hahaha...
:D
sybje schreef:Zo ff spammen speciaal voor Kaytje!
We zijn vandaag met zijn 4jes naar de Dobbeplas geweest! Ben ook lekker met sybie het water ingegaan (ze was zooo stoer! & gelukkig had ik mijn regenlaarsjes aan) en daarna hebben we ook een heeleee drukke woonwijk getrotseerd en een snelweg (we waren het ruiterpad kwijt) en de dames hebben geen stap verkeerd gezet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zoooooo trots!

hihihihi
dat weet ik allemaal nie zo goed meer