Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, pas vanaf 50 km vind ik wedstrijden.. Tja, dat vind ik te ver
xShanty schreef:Super Jill!
Jammer dat het glad werd..
Ik heb na volgende weekend pas 13 augustus weer een wedstrijd staan.
31juli/1augustus is er hier in de buurt echt helemaal niets, pas vanaf 50 km vind ik wedstrijden.. Tja, dat vind ik te ver
![]()
Wil misschien 8 augustus naar Aerdenhout springen. Of ik ga weer naar hazerswoude voor de dressuur![]()
Ook nog even kijken of ik dit jaar weer 2 dagen naar Nootdorp ga..
He, misschien dat ik mijn ouders ook wel kan overhalen naar de oefencross in nootdorp te gaan, zal wel niet heel veel voorstellen maar is misschien wel goede oefening voor die van mij
behalve oud beijerland maar dat is vrij ver.
want ze organiseren om en om 3 min bij mijn stal vandaag en daar wedstrijden, en vind het wel altijd lekker rustig
)
(heb eens zak snoepjes gewonnen, vond pony erg lekker)

) dus toen gingen we toch
)
En mijn moeder is tegenwoordig bijna net zo zot met Mist als ik 

We waren veeeel te laat, want ik en mijn moeder hadden een miscommunicatie over de tijd gehad. Ik moest kwart voor 5 starten en we waren 3 uur op stal terwijl hij nog vies in de wei stond en nog nieteens geknot was. Dus eerst 10 minuten lopen om hem de wei uit te sleuren. Toen zei ik tegen mijn moeder dat ze maar heel snel een paar knotten moest doen, dus in 5 minuten was dat gebeurd. Zadelen en zijn benen een beetje schoonspuiten zaten we half 4 in de auto, 4 uur waren we in waddinxveen, maar daar zijn allemaal nieuwe rotondes en die kent de tom tom niet, dus we waren heeeelemaal verdwaald dus moesten we bellen waar we precies heen moesten. Toen viel er nog 1 uit, dus waren we half 6 alweer op stal, alleen wat een streesss
Had gister al geknot, en omdat die van mij zo donkerbruin (en schoon) is hoefde ik alleen nog vliegendeken af, vliegenspray op, en toen hup de trailer in en klaar
gingen we kwartier eerder weg
reden we sneller, zat ik daar meer dan een uur van te voren
Ben vanochtend minder dan 10 min op stal geweest voor we weg gingen

Ik had het vooral na die blessureperiode dat ik dan ff snel wilde inhalen 

) en gelijk gedraaf, was ze braaf.

Maar gelukkig dat je uiteindelijk nog lekker hebt kunnen rijden!

Maar die bodem is gewoon zoooo goed, en het is bijna altijd rustig (9 vd 10 keer ben ik alleen).