Liseef schreef:NOG 6 DAGEN![]()
![]()
6 Te veel
hahaha ja idd! goeie instelling
ik denk hele tijd: ik moet niet aan jt denken want dan gaat de tijd veel sneller. Maar ik kan het niet helpen! zit telkens te denken: oh hoe zou dat gaan, en dat, en dat....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En ellenbogen is altijd kijken hoe ze die dag is, ik moet het soms juist zo van mn instructeur
. Zadel zijn we druk mee bezig, ligt nu wel een ander zadel op maar die is van dr moeder
.
, stapte op en meteen weer heel veel last van mn knie dus ben dr na 2 rondjes afgestapt
.
Leuk hoor!. 
miss volgend jaar?
Ik ben soms best bang voor honden, weet ik ook weer waarom 
:D:D:D

) dwergen
En zit daar op dit moment voor haar werk dus dan wil ik haar helemaal niet storen. Ik ga gewoon op eentje van daar en volgend jaar misschien ergens anders op Trektocht of op Trec dan ben dan al 19 jaar...
Haha. Maar indd op een paard van daar is ook leuk!
Ik ga ook gewoon op eentje van daar. Dunya zie ik elke dag haha. Maar toch, met je eigen kan je toch een hele band opbouwen met zo'n kamp 
Ik heb ook al een paar keer met Dunya gezwommen, vinden ze helemaal geweldig
Vooral met deze warmte.
:P
of heeft ie al conditie?

. PrimaDonna_ schreef:Marie: Als ik haar ga bellen heeft zij straks een rekening van weet ik veel hoeveel hahaha, ze zit in Turkije namelijkEn zit daar op dit moment voor haar werk dus dan wil ik haar helemaal niet storen. Ik ga gewoon op eentje van daar en volgend jaar misschien ergens anders op Trektocht of op Trec dan ben dan al 19 jaar...
zeker als je Dunya elke dag al rijd is die afwisseling t leukst!
heb daar ook wel weer heel veel zin in.. maar nus ist wel zo dat ik helemaal niets heb om naar uit te kijken.. mijn jaar is nu gewoon nog helemaal leeg! is toch wel en beetje spannend
maar wil je niet liever dat t een verrassing blijft?
want ik ken ze wel, haha dus zeg maar. is leuk

)