Over aantal weken maar weer scheren...butklus
dinsdag komt er weer zon, dan krijg jij hopelijk onze regen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Ko is ook al een aardige teddy aan t worden, stond al ff 's nachts met een regendeken en bij slecht weer overdag ook.. nu hou ik t dekentje voorlopig maar ff lekker om
Over aantal weken maar weer scheren...butklus
dinsdag komt er weer zon, dan krijg jij hopelijk onze regen
Lay schreef:Nou na lang nagedacht te hebben, heb ik toch maar een elastiek gekocht.. Tis niet duur en kan het altijd proberen.. Vanmiddag ook met dubbele lijnen gelongeerd en een elastiek en ze loop er goed op.. Hij hoeft niet strak, maar gewoon los voor het idee.. Ze gebruikte haar rug netjes, kontje ging er goed onder, beentjes mooi er onder en ze gebruikte haar buikspieren af en toe.. Arme peerd zal morgen wel spierpijn hebben..
maar gooi er echt geen slof aan dit heb al meerdere malen mis zien gaan!
die gebruikt zijn rug ook niet goed, die drukt hem eerder weg.
) en rijden doe ik ook met thiedemann of een stoot.. ik zet hem dan niet 'vast' want dan komt Moon dus in protest en zet hij alles op slot, maar meer dat hij neerwaards word gevraagd.. dan accepteerd ie het en gebruikt hij zijn rug wel goed..
heb het idee dat Moon heel erg last heeft van zijn rug na die 2,5 jaar bij dat meisje 
ik moet haar nog bellen voor een afspraak...
moskaichamp schreef:assiej Horsepartner is weleens bij ons geweest. Anous en ik kennen mensen die je VEEL beter kunnen helpen. Mocht je interesse hebben laat het ff weten!
het gaat uiteindelijk om Moon, en als het me tegenvalt had ik uiteindelijk toch verder gaan zoeken haha..
ga nu even boodschappen doen (pfff) en dan naar stal toe... dus voor sommigen tot straks haha