Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:36

Ko is ook al een aardige teddy aan t worden, stond al ff 's nachts met een regendeken en bij slecht weer overdag ook.. nu hou ik t dekentje voorlopig maar ff lekker om
Over aantal weken maar weer scheren...butklus

dinsdag komt er weer zon, dan krijg jij hopelijk onze regen 8-)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:39

Binar schreef:
Ko is ook al een aardige teddy aan t worden, stond al ff 's nachts met een regendeken en bij slecht weer overdag ook.. nu hou ik t dekentje voorlopig maar ff lekker om
Over aantal weken maar weer scheren...butklus

dinsdag komt er weer zon, dan krijg jij hopelijk onze regen 8-)

ik dans me gek voor wat regen pfffffffffffffffDenk dat ik nie zo goed kan dansen.Ik probeer Aiko ook zonder deken te laten.Zal ook wel een aardige teddybeer worden.
Joepi staat 's nachts ook met dekentje om,maar nog wel in weitje.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:40

Nou na lang nagedacht te hebben, heb ik toch maar een elastiek gekocht.. Tis niet duur en kan het altijd proberen.. Vanmiddag ook met dubbele lijnen gelongeerd en een elastiek en ze loop er goed op.. Hij hoeft niet strak, maar gewoon los voor het idee.. Ze gebruikte haar rug netjes, kontje ging er goed onder, beentjes mooi er onder en ze gebruikte haar buikspieren af en toe.. Arme peerd zal morgen wel spierpijn hebben.. }>

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:41

Jaa ik ga ff douchen en wens iedereen een goede nachtrust.. :Z

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:45

Lay schreef:
Nou na lang nagedacht te hebben, heb ik toch maar een elastiek gekocht.. Tis niet duur en kan het altijd proberen.. Vanmiddag ook met dubbele lijnen gelongeerd en een elastiek en ze loop er goed op.. Hij hoeft niet strak, maar gewoon los voor het idee.. Ze gebruikte haar rug netjes, kontje ging er goed onder, beentjes mooi er onder en ze gebruikte haar buikspieren af en toe.. Arme peerd zal morgen wel spierpijn hebben.. }>

gelukkig ken jij haar als beste :D maar gooi er echt geen slof aan dit heb al meerdere malen mis zien gaan!

Lay

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:04

nee dat kan ik zelf ook niet, dus wil ik ook niet.. En dat elastiek hoef je ook niet vast te houden.. Dus dat vind ik wel fijn.. Kan hem zo strak doen als ik zelf wil.. En ik wil het graag als hulp houden.. ;)

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 23:23

en anders kan je altijd nog een stoot of inderdaad een thiedemann teugel gebruiken inderdaad.. werkt bij moon ook goed :j die gebruikt zijn rug ook niet goed, die drukt hem eerder weg.

(moet ook eerlijk zeggen dat hij bijna geen normaal getrainde spier meer in zijn lichaam heeft zitten....)

heb hem vandaag gelongeerd met een pessoa tuig (voor de eerste keer ging dat heel goed, trots op m'n mannetje :D) en rijden doe ik ook met thiedemann of een stoot.. ik zet hem dan niet 'vast' want dan komt Moon dus in protest en zet hij alles op slot, maar meer dat hij neerwaards word gevraagd.. dan accepteerd ie het en gebruikt hij zijn rug wel goed..

Moon staat vanavond ook lekker binnen, geloof dat het hem wel beviel eigenlijk.. hij stond zo lekker te eten geen verveling of niets.. ga even door met longeren met de pessoa 15min per dag, tot de Shiatsu mevrouw langs is geweest :P heb het idee dat Moon heel erg last heeft van zijn rug na die 2,5 jaar bij dat meisje :n

p.s mochten er meer mensen interesse hebben in zoiets, let me know dan worden de kosten met z'n alle verdeeld, het gaat om: http://home.hetnet.nl/~ilm.ouwehand/ire ... pagina.htm 'Horse partner' op google mocht het niet lukken ;) ik moet haar nog bellen voor een afspraak...

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 00:35

wat een dag vandaag
lil heeft weer eens koliek dierenarts is twee keer geweest maar ging niet echt beter dit keer deed het opvoelen erg pijn bij haar
ze liet zich gewoon vallen voor de mensen die lil een beetje kennen ze is een ijskonijn geeft nooit een krimp heeft al zo veel doorstaan echt een zorgen kind
heeft nog nooit een been verzet met opvoelen nu ging ze zelfs slaan
op naar utrecht wat haar dunne darm ging tussen haar milt en nierbandje dit is al de 6de keer naar utrecht
bij aankomst in utrecht kam er gelukkig wat mest af
haar darm zit inmiddels niet meer om haar milt (opluchting)
maar helaas zit nog iets niet goed bij haar in haar buik
vannacht is het de bedoeling dat haar darmen leeg raken
dan gaat morgen ochtend het onderzoek verder
ik hoop dat het allemaal weer goed komt

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 00:44

sterkte wil met lil!
had het vandaag op stal al gezegt maar je kan het niet vaak genoeg horen toch. Is het wel gelukt kwa vervoer nu??

als je me nodig heb moet je het maar laten weten hoor!

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 00:54

dank je wel
gelukkig was jeroen er nog was echt niet in staat zelf te rijden
ik ga maar eens proberen te slapen ik weet dat er goed op haar gepast wordt en als er iets is bellen ze me

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 01:05

ja graag gedaan hoor! en inderdaad net op stal was je al best gespannen/zenuwachtig.. het was van je gezicht af te lezen.
Maar dat is niet zo gek als je paardje ziek is en naar utrecht moet..

Hoop voor jullie dat alles goed komt, ik zal je morgen op stal wel zien dan kom ik wel ef bij je langs voor 'n praatje..
Ze zorgen daar inderdaad goed voor je paardje dus je kan met een gerust hart gaan slapen :)

weltrusten!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 07:45

wat een r't nacht..! Als ben niet snurkte, snurkte de kat wel.. Ben kan ik een stoot geven, voor die kat ben ik er 4x uitgeweest.. Geef het nu maar op.. Wat een weer ook vannacht! Hoop dat het vandaag wat opklaart! Ga nu maar even het live verslag aan horen van 2katten die buiten aan het vechten zijn ;)
Wil succes met Lil...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:02

guten morgen.

Balen van Lil en net wat je zegt dat is id. een zorgenkindje.Is ze eigenlijk verzekerd?Hoop dat het ook deze keer weer goed komt echt waardeloos hoor.Hoe oud is ze nu eigenlijk?
Heel veel sterkte.

Het heeft hier zo te zien ook veel geregend en het hoost nu weer.Heel veel dank aan allen die het hierheen stuurde.Ik kan werkelijk goed gebruiken.Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou wezen met regen.

Kay slaap vandaag nog maar bietje dan het is er weer voor.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:16

assiej Horsepartner is weleens bij ons geweest. Anous en ik kennen mensen die je VEEL beter kunnen helpen. Mocht je interesse hebben laat het ff weten!

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:24

hallo allemaal
wilma sterkte en al ik iets moet doen zeg het maar.
hoop dat alles goed komt met lil.
ik had weer veel bij te lezen.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:20

nog niets gehoord geen bericht is goed bericht

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 12:33

moskaichamp schreef:
assiej Horsepartner is weleens bij ons geweest. Anous en ik kennen mensen die je VEEL beter kunnen helpen. Mocht je interesse hebben laat het ff weten!

nou graag hoor, als er mensen zijn die ervaring met hun hebben en kunnen zeggen dat een ander beter is, waarom zou ik het dan afslaan :+ het gaat uiteindelijk om Moon, en als het me tegenvalt had ik uiteindelijk toch verder gaan zoeken haha..
Wie is het dan, en komt die nog steeds bij jullie eigenlijk?

Wil, mooi dat je nog niks gehoord hebt, inderdaad geen nieuws is in dit geval goed nieuws... hoop dat het goed gaat met Lil en dat ze weer snel naar huis mag! :(:)

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:37

anous moet ff degene laten weten die vorige week bij haar is geweest.

bij mij is deze geweest www.lodash.nl/karianne.php zij komt langs, zij heeft Lay ook geholpen.
Haar nummer staat op de site. Bellen is het snelst ze kan altijd best snel.

beide zijn aanbevolen door steffi vd laarse misschien ken je haar wel. die is ook super goed maar daar moet je heen en dat is niet altijd even praktisch

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 13:47

bedankt! Ik ga er even over nadenken, het is ook een andere therapie natuurlijk. Kan altijd nog overwegen om beiden te laten komen, om te kijken wat mij het meest aanstaat en waar Moon van opknapt. Waarschijnlijk niet na de eerste behandeling, maar bij een goeie behandeling hoor je wel al kleine verschillen te kunnen zien..

Alsnog bedankt :D ga nu even boodschappen doen (pfff) en dan naar stal toe... dus voor sommigen tot straks haha ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:50

Hai Assiej , heb je ook fototjes van je hondje....ben erg benieuwd hoe de hond van mijn dochter er uit gaat zien als ze groot is...?

Afbeelding

Dit is Kira,7 weekjes er mager na een darminfectie.....maar dat gaat wel goed komen,ze is wel weer lekker speels aan het worden }>

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:51

zo perentaart staat in de oven.Appelmoes staat te koken,zometeen even zeven en klaar is kees en dan ga ik daarna appelstroop maken.Ik barst van de appels.Peerden vinden dat ook wel fijn.
De peerden heb ik binnenstaan het heeft flink geregend vannacht en vanmorgen echte plensbuien,ondanks regendeken stond Joerpi bietje te bibberen.Arme peerd.
Maar voor diegene die regengestuurd hebben,vielen dank,wij zaten er echt om te springen.Zo nu ga ik ff hondjes uitlaten.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 15:00

luek hondje zeg :)

nou heb gister tank gelongeerd denk doe ik diddle ook voor nous maar die was beetje stout hij ging tankie bijten in zijn reet en er voor staan en hij heb zelfs een schop gehad als hij te snel volgens diddle ging (niet dat het tankie intereseert die ging gewoon op zijn gemak verder)
dus diddle aangelijnt op de binnencirkel wilde hij stil blijven staan en toen kreeg hij een tik en ging hij bokkend om me heen haha maar gelukkig ging het aan het einde goed keurig naast elkaar,

vandaag lekker met tank en wistan in het park gereden wistan was alleen een beetje druk maar tank is toch heel cool dus intereseert hem niet echt haha.

nou nu effies me nageltjes mooi maken

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 15:01

heel veel sterkte met lil wil

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 15:07

nieuwe pagina

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 15:08