Echt heel stom voor je Nadine..
Ik ben weer veilig thuis, maar ik heb me msn bij An laten aanstaan dus ik kan er niet op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Speelt ook pas sinds maandag. Er zijn allemaal groepjes gevormd en natuurlijk pas ik er nergens bij, samen met een jongen waar ik mee optrek. het schijnt erg grappig te zijn dat een jongen en een meisje bevriend zijn. Daar worden 'grappen' over gemaakt.
En wat ze zeggen? geen idee, het is in het Surinaams... maar het schijnt allemaal erg lachwekkend te zijn..

DenK4ever schreef:Ik ben foto's van me cavia gezin aan het uploaden
Jane_ schreef:maar ik heb me msn bij An laten aanstaan dus ik kan er niet op
DenK4ever schreef:Onvoorstelbaar dat ze op die leeftijd nog daaaaar grappen over maken zeg
Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:Ik ben foto's van me cavia gezin aan het uploaden
Cavia gezin??
2 oudjes, en sinds zondag en gister 2 ukkies erbij
DenK4ever schreef:Jane_ schreef:maar ik heb me msn bij An laten aanstaan dus ik kan er niet op
Wrom niet? Je kan als het goed is gewoon inloggen hoor, dan verliest ie bij Anna vanzelf de verbinding...
Doe ik op mijn werk ook vaak als ik van pc moet wisselen...

BroccSpeelt ook pas sinds maandag. Er zijn allemaal groepjes gevormd en natuurlijk pas ik er nergens bij, samen met een jongen waar ik mee optrek. het schijnt erg grappig te zijn dat een jongen en een meisje bevriend zijn. Daar worden 'grappen' over gemaakt.
[quote="Ahtnamas schreef:Broccoli schreef:Zucht... morgen weer naar school...
Nadine hoe kan dat nou?? en dat terwijl de eerste week best goed bevallen was toch? Vrijdag was je nog positief!![]()
Maar eh erg kinderachtig van hen zeg... jeetje mina! Maar waar pesten ze je dan mee(via pb?) als je het niet erg vind dat ik het vraag??
Jane_ schreef:Jeetje wat een piepmensen heb je ook ...
Echt heel stom voor je Nadine..![]()
Ik ben weer veilig thuis, maar ik heb me msn bij An laten aanstaan dus ik kan er niet op
Jane_ schreef:Kirss je hebt pb...
Annie_ schreef:Hihi ja geef maar aan mij erger dan mijn ouders kunnen ze niet zijn
Annie_ schreef:DOe je mbo of hbo ?
Broccoli schreef:Annie_ schreef:DOe je mbo of hbo ?
Mbo. Had ik maar gewoon Hbo gaan doen...

Maaikeee schreef:Ahh kirs, waarom doe je ze in de aanbieding?
dus daarom alleen zijn ouders..