hij staat ook wel heel erg in elkaar,zo dik als hij lijkt is hij niet .
nee idd in real life ziet hij er veel slanker uit , vandaar ook op die foto
fijn desyma dat er al zoveel verbetering te zien was!
Redlich
Geplaatst: 17-10-09 20:52
Zit ff naar Hole in the Wall te kijken. Weet niet wat ik er van vinden moet en of ik moet blijven kijken
taverno
Geplaatst: 17-10-09 20:53
desyma schreef:
Geen boterbloem meer!
Nee,hij wordt steeds donkerder.
Misskaren
Geplaatst: 17-10-09 20:53
Tja, je hebt pechvogels en pechvogels @Bailey94, moet ook rond 5 november terug voor de 1e scan Altijd spannend. Tjee, als jij al 7.5 maand aan het wandelen bent ..... heb ik nog een tijd te gaan (nou ja, ik, anderen dus ) Was vandaag een paar uur bij Onkel, we hebben eens goed gepraat en besloten dat we allebei over 3 of 4 maanden weer in orde zijn
Splinter
Geplaatst: 17-10-09 20:55
nou misskaren idd wat een pech zeg! hoop dat alles weer 100% goed komt!
Dat hoop ik voor ons allebei Splinter, ik heb 80% kans en Onkel ook, dus we hebben in onderling overleg besloten die kans te pakken
Misskaren
Geplaatst: 17-10-09 21:07
Taverno, je heb ws wel gelijk. Maar ik wil het zo graag Voorlopig ga ik er van uit dat Onkel minimaal 3-4 maanden onderweg is voordat er weer een zadeltje op kan. Zelf ben ik ook nog wel minimaal 4 maanden bezig om te revalideren Als je ons samen ziet hahaha, twee stumpers. Vindt Tence er wel goed uitzien op de foto's trouwens, lief koppie.
Tuurlijk issie leuk Maar de stal is idd leuk, allemaal open, kunnen de paardjes ff beppen met elkaar Onkel staat tussen twee merries in hihi, lol dat'ie heeft.
ik dacht ook dat ik een maand of 3 tot 4 bezig zou zijn, ga er niet van uit, dan valt het niet zo tegen, onder tussen ben ik al ruim 10 maanden bezig, en we houden het voornamelijk nog bij stapritjes
Misskaren
Geplaatst: 18-10-09 17:04
Het duurt voor mij tussen 6 en 12 maanden voor ik weer 100% fit ben, ik hoop dat Onkel in die tijd ook weer de oude is! Wat heeft jouw paard Bailey94, dat je al 10 maanden onderweg bent ?
Redlich
Geplaatst: 18-10-09 18:57
Vandaag maar weer eens een keer de manen van Malvin geknipt. Goh, wat groeit dat haar zeg! Gelukkig vindt Malvin het ook helemaal niet erg. Hij gaat heerlijk in rust staan en geniet volgens mij van de aandacht. Ook deze keer is het knippen weer goed gegaan. Gelukkig geen happen eruit geknipt. Het is weer een knappe vent!
taverno
Geplaatst: 18-10-09 19:10
Tence is voor het eerst weer sinds 2 maanden de baan op geweest,volgens zeggen vond hij het wel wat.
Coby10
Geplaatst: 18-10-09 21:47
taverno schreef:
Ze is in de tuin begraven Het is toch eigenlijk wel een komische serie ook zeg,zal mij benieuwen hoe dat allemaal afloopt.
Hebben jullie Kill Bill gezien? Daar dachten ze ook dat iemand dood en begraven was!!
@Misskaren, ik ben sinds een paar maanden bijrijder van Venga, dus ik denk dat we elkaar gemist hebben op de stal. Balen van je paard! Hopelijk geneest het snel, zowel je arm als de pees.
@taverno, leuke foto's van Tence! Lekker teddyvachtje!
@desyma, Het mooie van manen doen is wel dat je lekker veel eer van je werk hebt!
Redlich
Geplaatst: 19-10-09 08:17
Goedemorgen!
nikkielvis
Geplaatst: 19-10-09 08:19
Goeiemorgen allen,
Wat een weekend zeg. Best aardig weer geweest toch. Lekker paardjes gereden. Ja Tence ging super op de baan.
Misskaren wat vervelend voor je. Maar zou je dat paard niet samen met een vriendin kopen. Zoiets had ik toch begrepen. Maar succes ermee.