.Kan ook verder helemaal niks doen, behalve een marathon Gossip Girl en wat huiswerk. Vriendje zit ook in Rome.. gezellige boel
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. 
Ging wel lekker.. gewoon achter de rest aanhobbelen! Daarna gebingo't en biertjes gedronken.. heb thermolaarzen gewonnen
En Maarten een drankspel en een coctailshaker
Beide aan mij gedoneerd door hem
En net m'n kerstpakket opgehaald, die vol zit met allerlei veel te lekkere dingen en wat wel leuk is: Een mini gourmet/grill ding
Voor 2 personen! Dus alles weer leuk!
Moet Simone dr avond lessen overnemen dus ben vanmiddag vrij! Om 5 uur weer beginnen.. 
!
. Maar Otje was vandaag superbraaf
. 
Gisteravond gaan slapen met koorts, vandaag toch maar beginnen werken maar voel me echt beroerd. Één paard gereden vanmorgen en die ander aan de longe gedaan, straks nog eentje rijden en die ander rijdt Paul vandaag voor me. Pfff zit echt af te tellen tot ik weer m'n bedje in kan..
Altijd leuk om uit te pakken en vaak zitten er dingen in die je voor jezelf niet snel haalt!

Die bak staat ook onder een aantal bomen waar in de herfst allemaal beukenootjes, kastanjes en eikeltjes op het dak vallen
, keihard
. Het gaat heel geleidelijk met het vallen van de bomen, maar als de tijd aanbreekt dat de bomen alles laten vallen, dan hoor je wel elke 10 seconden wel een keiharde plof/klap op het dak. Maar de paarden raken daar aan gewend en blijven heel braaf.

ben dan leraar in opleiding, via deurne bevoegd voor rijles te geven. Via clusius dan bevoegd voor praktijklessen en deels theorie..
. Ot net weer ff losgegooid in de bak..
.
hahaha heb vandaag geschaatst in biddinghuizen.. hebben ze een baan van 5 km, was erg leuk 
Nice Bon!
Net samen wat gegeten en morgenavond komen ze kerstavond vieren hier.