Ik zal ff vragen of ze er nog een paar heeft!
En alsjee!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xManon_ schreef:Welkom Sascha!
Rijdt je 's ochtends?
sniesie schreef:Jeetje Fieke, dat is niet niks. Sterkte!
Nog een bestelling voor Tentenkamp-gangers; Anky pad burnt orange 1x

staart kan er nog mee door
xManon_ schreef:Kelly, mag ik zaterdag - als het paard waarop ik rij dat kan hebben- een lesje met bandages rijden?
Judith is er zaterdag en die wil mij wel leren bandageren..
Ik kan het dan meteen er weer afhalen, maar er mee rijden is ook wel leuk.
_Fieke schreef:Ik ben naar school, 3 uur les. Dan naar Amsterdam tot 4 uur, hop hop naar huis, naar stal, rijden en viieeuww weekend!!
Basic_ schreef:Waaauw!
Mooi dat je les zo leuk was!![]()
![]()
Op die foto heeft Mina toch wel een klein beetje iet weg van Ray, k weet niet wat
Basic_ schreef:Yeeeh ik heb ingeschreven voor 20 April op Mariënweide, ben benieuwd hoe hij zich daar gedraagd, hij zal zich wel macho voelen![]()
Fiek, ga je ook naar Marienweide?![]()

Basic_ schreef:Renee__ schreef:Carina, weet je zeker dat je naar tentenkamp gaat? Mocht ik nou niet gaan zou je dan misschien anky jade willen meenemen? Wil best van te voren al geld op je rekening storten.Maar ik eet dus niet zeker of mijn moeder zin heeft om te gaan.
Heel wss wel, welke kleur is dat?![]()
Kan 'm anders ook meegeven aan je zus op stal dan
Echt super! Mijn moeder vind het niet zo'n strak plan om helemaal daar heen te gaan, en in de vakantie waren we nog bij Divoza. Maar ik geloof dat ik niks mag kopen maar ik wil hem zo graag he... Vor die 30 euro. 
Morgen de crematie