Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
en als ik niet op de goede manier ga lopen krijg ik een plaat achter mijn knie zodat ik die niet meer kan strekken
.
Toen ze hem op de kant hadden is hij er ook nog direct vandoor gegaan in volle rengalop met alle banden er nog aan! Wonder boven wonder is hij alleen wat stijfjes en heeft hij een lading schaafwonden en een snijwond (waarschijnlijk van het riet). Ik zat net mijn avondeten op te eten toen ze belde, dan schrik je wel!!
Toen ik er bij kwam ging hij gelijk tegen mij aanleunen met zn neus in mijn schouder, heel zielig maar wel heel lief
Misschien dacht hij zelfs wel dat hij er gewoon kon staan (zo hoog stond het riet, leek wel weiland).... Hij heeft nu wel flink respect voor de slootkant gekregen :p
Arme zen, hij klinkt erg geschrokken, hopelijk eens en nooit weer

Blij dat ik een zwarte heb
Ben ook blij dat ik een zwarte heb
En natuurlijk niet te vergeten heerlijk paard gereden
Te druk om echt goed bokt bij te houden 
Verder was Ameland echt geweldig! Heerlijk uitwaaien! Ze hebben de komende twee weken alleen Circus Renz op het vliegveld staan :S Gelukkig vonden de meeste paarden het niet eng, maar Janis, Daan, Max en Knelis keken toch wel wat raar op
Dus die moesten we steeds in de gaten houden.. Vervelend als je beginners mee hebt.. En er is een nieuw paardje, Pablo! Echt een schatje! nog maar 4 jaar, heb er op gereden toen ik er was, echt heel leuk! Even wat ervaring opdoen en dan wordt het net een Daan denk ik
Verder zijn er ook wat nieuwe shetlanders, ook te cute
Dus het gaat goed! Jammer dat je niet kan komen deze zomer Margo! Misschien een keertje een dagje uitwaaien?
Maar ja, heb toen wel een goede zitles gehad!
Ben een arme student die zelf net rond kan komen
Maar ik zie mijn bijrijdpaard echt als eigen, want ik heb alle lusten, maar niet de lasten, mag er alles mee doen 
En klinkt goed met zon grote tuin zeg!
is niet zo groot maar is toch echt Janis.
Haha.. Het kan idd zijn dat je ze net op een minder moment getroffen hebt.. het blijven paarden. En ze staan altijd de hele winter op het land, dus als jij dan 1 van de eerste ritten weer had kan dat gebeuren ja.. Janis wil er nog wel eens voorbij schieten.. en Stark ook
Maar als het echt hoog seizoen is dan hebben ze daar niet zo veel zin meer in
Stark is idd ook heel lief met beginners, maar voor gevorderden ook leuk.. net als Janis.. en heb eigenlijk nooit problemen met die twee.. dan zullen ze wel in een leuke bui zijn geweest
Moet je nog maar eens komen Laura, dan kun je zien hoe leuk ze zijn!:P