Wel lekker dat je nu weet wat je er mee moet doen en dát je er wat aan kan doen! En je mag er weer op, dat is ook wel weer lekker, dan heb je t idee dat je wat voor haar kan doen ook. Komt wel weer goed dus met mijn Bella-buurvrouwtje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dabo schreef:Ja zo kun je het bekijken Shirley, maar ik voel me toch meer bezwaard als ik erop ga! Als ik dan weet dat ze pijn in d'r ruggetje heeft, en die dan toch belasten.. daar heb ik het wel een beetje moeilijk mee, om eerlijk te zijn.
Willemijn doet vanaf donderdag tot zondag Bella dus zij zal de metacam ook geven, maar evengoed bedankt!![]()

ShirleyA schreef:Anky's hebben we niet op stal (Ja 1tje dan he Annemieke?)
Ik hoop dat het allemaal lukt en je niet uiteindelijk toch naar de kliniek moet Ellen. Balen joh voor Bella en jou. Heel veel succes met rijden en het komt vast wel weer goed allemaal maar het zal gewoon even tijd nodig hebben!
Hij is met de week braver en relaxter en het ging zo super, ik heb echt heerlijk gesprongen. Mijn vertrouwen is weer helemaal terug in Omar en ik ga nu ook weer over sprongen van 1 meter heen met hem
Wat een adrenaline kick zeg
Ik ga nu maar naar mijn bedje. Trusten allemaal!
(zo goed Marjan?
hihihi)
Heb gelukkig alleen maar goed nieuws te melden

kom je straks? 

?

naadje24 schreef:hoi taamsgangers
even een nieuwtje .....paard is verhuisd.......
haha nee hoor zelfde pensionstal ,maar andere straat
we staan nu in straat 2
Keek gisteravond maar zag haar nergens.