stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:35

Ok Ellen, dat valt dus gelukkig wel mee met Bella. Fijn! Als ik ook metacam moet geven zeg je t maar hoor, ik ben nl woens, don en vrijdagen altijd redelijk vroeg op stal.
Wel lekker dat je nu weet wat je er mee moet doen en dát je er wat aan kan doen! En je mag er weer op, dat is ook wel weer lekker, dan heb je t idee dat je wat voor haar kan doen ook. Komt wel weer goed dus met mijn Bella-buurvrouwtje Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:11

Ja zo kun je het bekijken Shirley, maar ik voel me toch meer bezwaard als ik erop ga! Als ik dan weet dat ze pijn in d'r ruggetje heeft, en die dan toch belasten.. daar heb ik het wel een beetje moeilijk mee, om eerlijk te zijn.
Willemijn doet vanaf donderdag tot zondag Bella dus zij zal de metacam ook geven, maar evengoed bedankt! Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:15

Dabo schreef:
Ja zo kun je het bekijken Shirley, maar ik voel me toch meer bezwaard als ik erop ga! Als ik dan weet dat ze pijn in d'r ruggetje heeft, en die dan toch belasten.. daar heb ik het wel een beetje moeilijk mee, om eerlijk te zijn.
Willemijn doet vanaf donderdag tot zondag Bella dus zij zal de metacam ook geven, maar evengoed bedankt! Haha! Haha!

Dat gevoel ken ik helass maar al te goed! Maar ik bedenk me dan maar dat ik er alleen op ga omdat dat beter is voor Ilion! Ik moet er op!
dat is voor jou nu net zo: je moet er op om Bella te helpen! Als je t zo bekijkt wéét je dat je t voor haar doet. En laat de rest dan maar denken te vinden wat ze willen daar ben ik al helemaal klaar mee hoor..... Ik weet dat ik t doe voor Ilion en jij weet dat je t doet voor Bella! Als ze straks weer helemaal goed is ben je blij dat je t voor haar hebt gedaan!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:38

ja, da's waar. Marieke moet me ook helpen, dus zal ik volgende week weer les nemen.
Denk dat ik dan beter in de buitenbak kan gaan rijden haha (vanwege het commentaar wat ongetwijfeld komen gaat)..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:48

daar moet je maling aan hebben Knipoog

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 15:51

het is toch jou paard ellen en jij wil er toch ook het beste voor doen en hebben?
wat boeit jou andere dan Verward
ze kunnen beter over je lu ll en dan van je vreten

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:05

Waarom zou erover geluld worden Ellen?
Dit moet rijtechnische opgelost worden, en daarvoor moet je dus wel op je paard zitten.
Dit is toch het advies wat je gekregen hebt?
Dan is er niets mis mee hoor!

Ik zou je niet te druk maken om wat andere ervan vinden dan hoor Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 16:53

Idd Ellen gewoon doen wat je moet doen.... eneh diegene die l*llen moeten ook maar even kijken hoe ze zelf bezig zijn met hun paard, want de meesten op stal moeten nog een hoop leren. Anky's hebben we niet op stal (Ja 1tje dan he Annemieke?)
Dus gewoon doen wat goed is voor Bella. Je weet zelf dat je t voor haar doet!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:42

Jullie hebben allemaal hartstikke gelijk! Ik ga dus lekker in de binnenbak rijden (tenzij de zon schijnt maar dat verwacht ik niet...) haha Haha! Haha!
Vandaag gelongeerd, lang en laag. met een elastiek. Linksom ging prima, maar rechtsom steekt ze toch die neus te ver de lucht in, dus drukt ze haar rug teveel weg. Beter maar met een touwtje dan volgende keer Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:22

Goed zo Ellen gewoon maling hebben eraan.Je zag het Perle begon stijf en onregelmatig dat zei ik ook maar daarna zag je aan het eind dat ze een stuk beter liep en dat zei k ook tegen haar,Dus maling aan de hele zooi en gewoon Binnen rijden.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 19:52

Ja, ik ga gewoon binnen hoor, hopelijk is het alleen niet zo heel druk. Haha!
Ze heeft nu 2 dagen Metacam gehad, dat zal morgen wel werken denk ik. Misschien valt het dus wel mee, en loopt ze lekker! Dan eerst ff opwarmen in de molen, zodat ik haar gelijk lang/laag kan rijden Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 00:19

ShirleyA schreef:
Anky's hebben we niet op stal (Ja 1tje dan he Annemieke?)

Tong uitsteken Tong uitsteken

Ik sluit me bij de rest aan en gewoon kak aan iedereen hebben Ellen!! Trek je er niets van aan, jij hebt het best voor met je paard en doet wat de Veearts zegt... laat ze maar l*llen allemaal. Beste stuurlui zitten toch in de kantine *LOL* Ik hoop dat het allemaal lukt en je niet uiteindelijk toch naar de kliniek moet Ellen. Balen joh voor Bella en jou. Heel veel succes met rijden en het komt vast wel weer goed allemaal maar het zal gewoon even tijd nodig hebben!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 00:21

Net weer springles gehad en ik ben zo super trots op mijn kanjer Lovers Hij is met de week braver en relaxter en het ging zo super, ik heb echt heerlijk gesprongen. Mijn vertrouwen is weer helemaal terug in Omar en ik ga nu ook weer over sprongen van 1 meter heen met hem Tong uitsteken Wat een adrenaline kick zeg Haha! Ik ga nu maar naar mijn bedje. Trusten allemaal!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 11:53

Fijn dat je springles weer goed ging! We horen alleen nog maar dat het goed gaat! super! Haha! Haha!

Ik heb toch mijn huisarts maar gebeld... Die stomme griep blijft maar sluimeren. ben nog steeds duizelig, en zo. Zal niet in details treden hahahaha Heb antibiotica gekregen, dus dan ben ik er ff sneller doorheen denk ik. Haha! (zo goed Marjan? Knipoog hihihi)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 11:56

Ja echt super Haha! Heb gelukkig alleen maar goed nieuws te melden Tong uitsteken

Ga je vandaag al rijden met Bella? *edit* zie dat je nog ziek bent dus dat zal dan wel niet. Bel idd maar even met de huisarts want duurt nu wel erg lang zeg. Beterschap Ach gut

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:06

succes bij de HA Ellen, toch veel plezier in Belgie gewenst Lachen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:16

Dankje Cindy en Annemiek.
Ik heb toch wel gereden vanmiddag. Bella eerst opgezadeld in de molen 15minuutjes. Toen erop, en haar lekker laag en lang gereden. Viel niet mee, want dat zijn we niet zo gewend.. En toch is dit de manier waarop we het moeten gaan doen. Linksom ging best wel goed! Ze liep ook echt niet zo beroerd als ze gelopen heeft, maar dat kan natuurlijk ook die Metacam zijn.
Rechtsom was wat moeilijker, om haar hoofd laag te houden. Maar met hulp van Willemijn, en volgende week Marieke moet het goed gaan he Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:51

hoi taamsgangers

even een nieuwtje .....paard is verhuisd.......

haha nee hoor zelfde pensionstal ,maar andere straat Tong uitsteken
we staan nu in straat 2 Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:09

haha wist ik al natas laura had jou nr aan mij gevraagd gezellie sta je bij mij Haha! kom je straks?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:18

haha zag je eerder op stal dan dit bericht Tong uitsteken

wild rose stond heel fier en vrolijk de hele avond met haar hoofd buiten d'r stalletje en stond te genieten van alle normale comotie op stal Haha!
ik denk dat ik er heel goed aan heb gedaan om haar te verplaatsen ,maar goed de tijd zal het leren Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 09:40

Hahah Naadje ik zag haar idd gaan, op naar haar nieuwe plekje. Ze stond meteen heel rustig lekker alles te bekijken. Iion en ik hebben natuurlijk lang gewandeld gister dus heb haar de hele tijd gezien en ze vind t volgens mij wel ok daar hoor. Ze kan veel zien nu.
En ze heeft mooie over buren.... Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:10

ow daar heb ik niet zo op gelet Bloos
wie zijn dat dan Haha!?

had trouwens gistermiddag nieuwe advertentie's gezet voor wild rose omdat ik niet "stil"wil blijven staan ondanks dat die kennissen er over na denken....
ik had 1059 kijkers.....weet het dat zegt niks...

maar ik had 4 bellers en 7 mailers Bloos!
waarvan 3 toch wel heel serieus waren om in de loop van volgende even langs te komen
spannend Nagelbijten / Gniffelen

gaat het nog steeds goed met illion shir?
en hoe is het met "zieke" bella nu?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 15:26

naadje24 schreef:
hoi taamsgangers

even een nieuwtje .....paard is verhuisd.......

haha nee hoor zelfde pensionstal ,maar andere straat Tong uitsteken
we staan nu in straat 2 Haha!

In welke box staat ze nu Verward Keek gisteravond maar zag haar nergens.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 15:27

Spannend zeg. Ik hoop dat er een leuk nieuw baasje voor WR bij zit!!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 15:49

Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 02-03-07 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt