Mijn ouders zijn op vrijdag de 13de getrouwd trouwens
Ik ga morgen avond naar Boedapest... Heb echt geeeen idee wat ik allemaal mee moet nemen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn ouders zijn op vrijdag de 13de getrouwd trouwens
.Heel veel plezier!!
Maar het gaat erom dat je lol hebt met je paard en dat kan op vele manieren!
Veel plezier alvast, lijkt me een mooie stad. Mendi schreef:Tink: Ik ben ook geen dressuurprikker! Ga veel liever lekkere buitenritjes maken, lekker genieten van de natuur enzo. Af en toe wil ik nog wel eens wat dressuurambities hebben maar het mag geen naam hebben en ook qua rijstijl zal het wel om te huilen zijnMaar het gaat erom dat je lol hebt met je paard en dat kan op vele manieren!
...ik heb vorig jaar een töltlesje gehad in Friesland met Fax...degene die mij les gaf ging eerst even op Fax rijden om te kijken wat voor monster het was en vond dat hij lekker stuurde en zeer licht in de mond was...zo slecht en hopeloos is het dus allemaal niet
nou ja, iedereen gaat dus anders is het ook maar zo saai) en dan zondag weer terug...
) in Boedapest. Lekker goedkoop ook. De oude stad is ook geweldig om even in rond te struinen en natuurlijk kun je er ook heerlijk winkelen.Joki schreef:wel een interessante Mendi ken je de mensen ook nog?
) en dit zag ik toevallig staan. Misschien wel iets voor jou Joki! Je kan altijd even polsen en een kijkje gaan nemen..
Joki schreef:wel een interessante Mendi ken je de mensen ook nog?
manic schreef:Joki schreef:wel een interessante Mendi ken je de mensen ook nog?
Dat is volgens mij Aranka
manic schreef:Wel eens als jury gehad
)

? Dan maak ik ook foto's van jou (wat een deal!) Of we moeten Bonte verleiden....

)